Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Drit nå i Sundgot her da. Aller skjønner at han må bli hvis Haddad stikker. Det som gjelder er å få Haddad til å bli! Har noen en mailadresse? BLI HADDAD!
Den dagen han treffer mål, hvilket blir snart, blir han en større hit enn Zane!
..Lsk har full kontroll..når ser selv jeg at det blir litt tynt hvis Lsk selger Sungodt..spesiellt når situasjonen er såpass ustabil mht Haddad og Power.. Men håper at Haddad blir! :lol: har trua på han..
Når Haddad tar sats infinner det seg en følese av at stilen aldri ville fungere i de øverste ligane. Jo da.. det går raskt nok unna, men hvor er kjørligheten hans foran mål som gjør at det høstes frukter av svensken. Han har utvilsomt et kjempe potensiall, men Haddad har enda en lang vei og vandre. Slik som situasjonen er nå vil jeg heller at Sundgot skal bli, en at Haddad skal signere for to nye år.
Det optimale er jo hvis Sungodt blir og Haddad drar, og det er vel det som virker mest sannsynlig i øyeblikket så mine bønner blir hørt denne gangen også
Har sendt mr haddad en email der jeg ber han om og bli. Fortalte han at lsk har solgt spillere til utlandet som hakka møkk. Hva med og sende han flere mailer. Adressen finner du i siste innlegg på side 3.
I følge denne artikkelen er det mye som
taler for at Haddad reiser tilbake til Sverige :shock:
Haddad: ''AIK är jätteintressant''
FOTBOLL/ Publicerad: 2005-12-18 15:15
Andreas Haddad är tillbaka i Sverige. Och där vill han stanna. Visserligen finns ett kontraktsförslag från norska Lilleström som lockar, men anfallaren har familjen i Solna. Där finns också AIK som är på anfallsjakt.
- Det är klart AIK är jätteintressant, det är ju min moderklubb, säger Haddad
Leser på fotbolldirekt.se i dag at AIK er interessert i mannen med albuene (Bernt Hulsker). Håper dette legger en demper på interessen for Haddad.
Hulsker til Sverige må isåfall være det beste som har skjedd siden "Carola-Runar" ble sendt i eksil...Håper en Sibirsk klubb dunker en pengebunke i bordet og kaprer skekkmannen..
Kommentar