LSK og media

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • volla
    Medlem
    Bøffel
    • Mar 2005
    • 31

LSK og media

Er det vi ser om dagen et solo-show fra Jan Åge Fjørtoft?

Han sier at sportslig utvalg har blitt enige om å selge Arild Sundgot, men Per Mathiesen sier i dagens RB at han aldri har hørt om noe slikt, enda han er i sportslig utvalg.

Uwe Rösler, trener av LSK, fikk ikke vite at hans mestscorende spiller skal selges, han ble ikke engang rådført.

Er det ikke negativt at Jan Åge hele tiden må rette på tidligere uttalelser, med å legge ut info på lsk.no og komme med ting i media?

Jeg kan snakke norsk også - Hva faen er det dem driver med? Det er jo faen meg helt utrolig, prater de sammen i det hele tatt der borte?

-volla skole
    -volla
    Bydel med sjel

Jeg har sesongkort for 2007, og jeg SPARER penger på det!
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

Det bilde de skaper i media er ihvertfall ikke egnet til å tiltrekke seg samarbeidspartnere. Det som skjer nå for tiden er så talentløst amatørmessig at det er til å grine av.
    Det er greit at LSK sin policy er at alle er til salgs, det er ikke noe nytt i dét, men at hverken Rösler, Mathiesen eller Grøna er informert om at Stabæk har fått lov til å snakke med Sundgot virker ikke akkurat beroligende. Ihvertfall ikke på meg. Og det virker mer som om "noen har snakket sammen" enn som om sportslig utvalg har snakket sammen. :roll:
    Knurr...

Kommentar

• trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7154

Fjørtoft ser ut til å ha dårlige kommunikasjonsevner i forhold til resten av apparatet i klubben. For en "manager" er det en særs dårlig egenskap og noe han bør refses for. Fremstår klubben som uorganisert og amatørmessig kommer vi hvertfall ikke til å få mye sponsorpenger. Fjørtoft har gjort en dårlig figur i media i Sundgotsaken, og bør skjerpe seg.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• maurakanari
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2005
        • 641

Er det ingen som skjønner at Fjørtoft prøver å kvitte seg med flest mulig spisser, så hans familiemedlem Myklebust får spille fra start!!
        VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• mr.Jordbakke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3845

Opprinnelig skrevet av maurakanari
          Er det ingen som skjønner at Fjørtoft prøver å kvitte seg med flest mulig spisser, så hans familiemedlem Myklebust får spille fra start!!
          :roll: Ja, det er sikkert tilfellet (NOT!)
          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
          Mr.Jordbakke

Kommentar

• Torolf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 9574

Opprinnelig skrevet av maurakanari
            Tanken har slått meg. Han vil nok gi Magnus en hjelpende hånd.

Kommentar

• Håkon Henriksen
              Administrator
              • Nov 2003
              • 6411

Det som også er forundringsverdig er at Kjetil Grini har sagt opp i markedsavdelingem, og LSK lyser ut en ny stilling..

Lurer på hvorfor han sluttet jeg, kan jo ha noe med saken å gjøre :?:
              Håkon Henriksen
              -
              Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
              -
              ALT FOR FUGLA

Kommentar

• Torolf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 9574

Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                Det som også er forundringsverdig er at Kjetil Grini har sagt opp i markedsavdelingem, og LSK lyser ut en ny stilling..

Lurer på hvorfor han sluttet jeg, kan jo ha noe med saken å gjøre :?:
                Eller kanskje det er han som hadde ansvaret for cupfinalepakkene og sesongkortsalget?

Kommentar

Working...