Du verden så han herjet utpå der i går!!
Koren med sitt gjennombrudd!
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Jeg må si at det virker som om 4-3-3 er et system som passer den stallen vi er i besittelse av nå..
Mer moro mot Lyn takk......
.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Skulle gjerne sett at vi startet med både Gylfi og Wehrman mot Lyn. I tilegg mener jeg bestemt at Werni bør få tillitt som midtstopper også neste kamp.
Start med denne mot "FC LYN OSLO":
----------------Baron---------------
Andersson-Werni-Kippe-Stefanutto
----Søgård--Wehrman--Koren----
Gylfi--------Sundgot--------Strand
..da vinner vi og rykker opp på RL-plassering.Kommentar
-
Hva i alle dager gjør vi når Powell kommer tilbake? Vi har et gigantisk luksusproblem på midtbanen!Kommentar
-
Enig.
Koren har endelig begynt å "sette" seg i laget nå.
Han er blitt en herlig fighter og jobber bra defensivt også i tillegg.
Men Einarsson må roses.
Gi den mannen en ny kontrakt snarest!!
Mener bestemt å huske at han er bosman-spiller i oktober :?:- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av fugla_4_everHva i alle dager gjør vi når Powell kommer tilbake? Vi har et gigantisk luksusproblem på midtbanen!
Bra at Koren ser ut til å finne formen.
Håper Berget finner tilbake til formen han hadde for 3! år tilbake, Winsnes er ikke akkurat en medaljekandidat.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Å herrejesus!!! Faen, jeg skal sannsynligvis ha opp en artikkel om Gylfi på forsida om ikke så altfor lenge(forhåpentligvis kommer det opp i løpet av de neste par timene), og den blir fort litt overstadig hvis Gylfi ikke blir.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
enig med Jonern
Gylfi får ikke lov til å forlate LSK+Østlandet med det første,om vi så må stå grensevakt døgnet rundt. :lol:- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>Kommentar
-
Leste et eller annet sted at Gylfi skulle kjempe hardt for å få være med på moroa som begynner neste år.. med andre ord ganske tydelig at han har lyst på ny kontrakt! Slutt med dama hadde det også blitt, og da hadde han endelig begynt å skåre igjen.. Kan'ke noen bare hook'en opp med et utrolig bra kvinnfolk, 'a?? (ikke det at jeg tror Gylfi mangler dame-tekke) Så vi garanterer oss at'n blir? :wink: På én betingelse, da: At'n fortsetter å skåre mål (klapp) mål (klapp) for gutten er av stål!
Arne E har sagt at dem skal satse på Pål Steffen, så da blir jeg ganske overraska om han ikke går rett inn igjen på laget mot Lyn! Og det er evt. helt greit! Werni gjorde som forventa en god jobb som stopper mot Glimt, men siden PSA er en mann for framtida og (hvert fall) jevngod med Werni bør det bli han igjen.
andee - som var MAD stolt av avatar'n sin sånn cirka ni over seks i gårTS05 - Felt CKommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Opprinnelig skrevet av fugla_4_everHva i alle dager gjør vi når Powell kommer tilbake? Vi har et gigantisk luksusproblem på midtbanen!
Bra at Koren ser ut til å finne formen.
Håper Berget finner tilbake til formen han hadde for 3! år tilbake, Winsnes er ikke akkurat en medaljekandidat.Kommentar
-
God kamp av begge. Men se her, når vi spiller offansiv og underholdende fotball så kommer resultatene også. Får bare håpe Arne fortsetter å spille 4-3-3 når Powell er tilbake også da :?Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!Kommentar
Kommentar