Hvis du kan velge en av de to, hvem?
Haddad vs. Sundgot
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
For en avstemmning.
Vil ha begge jeg.
To forskjellig spilletyper. Kan ikke sette disse opp mot hverandre.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget* -
-
Idiotisk avstemming spør du meg - for det første er det ikke enten eller, for det andre snakker vi om en veletablert storspiller mot ett stortalent. Blir jo som å sammenlikne epler og appelsiner... (selv om bare en av de kan trikse med appelsinene...Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Trodde det vi hadde lært denne uka var at det lønner seg å holde på alle de spissene man kan holde på, jeg. Man vet aldri når noen blir skadet, syke, forsøkt solgt til Stabæk, påstått signert av Morgan, fristet av klubber i hjemlandet, opplever formsvikt eller andre ting som har blitt vanlige i dagens fotball. Går også for beggeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr_eDet er jo også et spørsmål om penger her. Haddad kommer gratis, vi får 4 mill for Sundgot..Kommentar
-
ja takk begge deler på meg å, men det er to helt forsjellige spillere vi snakker om. haddad er en ung lovende spiller som kan og som kommer til å bli bedre i løpet av det neste året. sundgot er en spiller som ikke har de samme tekniske kvalitetene som haddad, men sundgot er en jo en spiller som setter ballen i mål, og det er kanskje den størse spisskompitanser, mens
haddad har mange, men ikke like god foran mål.Kommentar
-
-
Hva faen er det du driver med? Dette er tullball, hele idéen din er ubrukelig. Slett dette. Håpløst å komme med slikt. Det er mer enn nok idiot-tråder som nedvurderer Sundgot fra før av.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Hva faen er det du driver med? Dette er tullball, hele idéen din er ubrukelig. Slett dette. Håpløst å komme med slikt. Det er mer enn nok idiot-tråder som nedvurderer Sundgot fra før av.Kommentar
Kommentar