Til dere som var å møtte Sundgot, vi er stolte av dere og håper dette gjorde att Sundgot blir i sportklubben.
Sundgothysteriet fortsetter
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av TorolfOpprinnelig skrevet av MarkusOpprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av iLhehe ;D
stakkars gilbert
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av MarkusVar dette virkelig det dere klarte å finne på?
Stiller du retoriske spørsmål?Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av $uperTerjeUpper Ten... Å herregud, fikk han en flaske med det?
Snobbene skyr Upper Ten fordi den er en "folkewhisky". LSK er en folkelig klubb som ikke er redd for å lefle litt med det urnorske, rotharry som norsk populærkultur har å by på.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av $uperTerjeUpper Ten... Å herregud, fikk han en flaske med det?
Snobbene skyr Upper Ten fordi den er en "folkewhisky". LSK er en folkelig klubb som ikke er redd for å lefle litt med det urnorske, rotharry som norsk populærkultur har å by på.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av $uperTerjeOpprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av $uperTerjeUpper Ten... Å herregud, fikk han en flaske med det?
Snobbene skyr Upper Ten fordi den er en "folkewhisky". LSK er en folkelig klubb som ikke er redd for å lefle litt med det urnorske, rotharry som norsk populærkultur har å by på.Kommentar
-
Det er krise hvis han går fra oss - dette kan bli en helvetes dag :evil: :twisted: :evil: :twisted:Kommentar
-
Er vel ikke noe sjokk det. Skjønner Sundgot veldig godt at han vil høre på hva Stabæk vil si.
Noen som veit om Sundgot har snakket ut med Fjørtoft angående hva som har skjedd den siste tiden?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av molbyNoen som veit om Sundgot har snakket ut med Fjørtoft angående hva som har skjedd den siste tiden?Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av molbyNoen som veit om Sundgot har snakket ut med Fjørtoft angående hva som har skjedd den siste tiden?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av $uperTerjeHer må jeg nok korrigere deg, såvidt jeg vet er Glenfiddich den mest solgte Whiskyen i Norge...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Diskuterte kontrakt med Sundgot
Arild Sundgot har pratet med Stabæk og skal i møter med Lillestrøm. Han har diskutert kontrakt med Stabæk.
Tor Bjørnar Holmlund
– Vi skal ha et møte med Jan Åge Fjørtoft (manager i Lillestrøm) litt senere i dag. Vi får se hva som kommer ut av det møtet. Så mye mer har vi ikke å si om saken nå, sier Arild Sundgots agent, Bjarne Sognnæs til Budstikka.
Men han bekrefter at spilleren har vært i dialog med Stabæk tidligere i dag.
– Vi har snakket mye med Stabæk, vi, sier Sognnæs.
Snakket om kontrakt
Bjarne Sognnæs sier at kontrakt med Stabæk er noe som selvfølgelig er blitt diskutert på møtet med klubben.
– Vi har luftet noen tanker rundt det, uten at jeg vil kommentere så mye mer om det, sier Sognnæs.
Fotballagenten sier at han ikke vet om Arild Sundgot kommer til velge Stabæk eller Lillestrøm.
– Umulig å si. Jeg tror heller ikke det blir noen avklaring på dette i dag. Arild Sundgot trenger å tenke seg godt om før han avgjør dette, sier Bjarne Sognnæs.Kommentar
-
Jeg skjønner ikke hvorfor dette har blitt et så stort tema.. Jeg tror Sundgot blir i Lillestrøm, velger han å gå til Stabæk, tror jeg det er fordi han ikke har trua på seg selv som fotballspiller. Han vet at han for første gang må kjempe hardt for en plass på laget, noe som er bra for alle som holder med LSK. Men jeg tror Arild har gutsen som skal til, hvis ikke så har vi faktisk ikke bruk for han lenger..Kommentar
-
Kommentar
-
Håper du leser dette Arild før du bestemmer deg....
- Du har alltid vært tro og lojal mot LSK
- Putta mye mål, er tross alt den mestskorede
- Du er visekaptein
- Gir alltid hele hjertet(gikk ned i lønn når det var pengekrise)
- Veeeeldig populær kar blant mesteparten av fansen
- Snart 10 års jubileum
Gjør meg og alle en tjeneste..... (julegave) BLI I LSK UT KARRIEREN.Kommentar
-
Eller kanskje han bare ønsker å spille for en klubb som faktisk har vunnet noe de siste 10 årene...Kommentar
-
Kommentar