Årboka endelig klar for salg!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    Årboka endelig klar for salg!

    Endelig kan LSK også presentere en årbok. En bok som er et must for enhver LSK-supporter. Godt krydrede referater fra hver kamp sammen med alle kampfakta og spekket med meget bra bilder. Boka følger Uwes første år som trener i LSK helt fra treningsleieren i La Manga og frem til årets cupfinale og høydepunktene er langt flere enn nedturene. Noen av høydepunktene fra boka:

    23 år etter forrige seier mot Rosenborg på Lerkendal, var det nok en barriere som ble brutt for LSK under Uwe Röslers ledelse. De av oss som var der, kan fortelle om en magisk kveld, en kveld da planeter og måner stod i Fuglas tegn. En historisk aften da Lillestrøm Sportsklubb endelig klarte å klå Rosenborg på Lerkendal. Det er et av de største øyeblikkene i mine i 2005 og jeg er neppe alene om å mene det.


    Det er ingen tvil. KFL har revolusjonert sangfronten i Norge i år. Tromma har vært en gedigen suksess og vi ser at flere andre supportergrupper har kopiert den så fort de så og hørte hvilket trøkk den var med og bidro til.
    Med inspirasjon fra mer sydligere strøk har den mer kjedelige engelske stilen fått en mer tilbaketrukket rolle. Nå er det flere sanger som går over lengre tid og det kan ikke ha vært gøy å møte KFL til tribunekamp i år.

    Det var de Kanarigule som hadde full kontroll og skapte noe sånt som seks kvalifiserte sjanser de første femten minuttene. Om en skal slå av for kjentfolk eller ikke, skal ikke jeg blande meg opp i, men Halle sa til kfl.no at Fugla burde ha ledet 10-0 til pause. Det ble med Mifsuds scoring etter fem minutter.

    Det var kaldt i Fredrikstad, veldig kaldt. Ullsokker og lang under hvit måtte taes frem fra innerst i skapet. Det ble en liten forsmak på hva som ville vente oss i Royal League, også kjent som Termodressligaen.

    Dagbladet slo til med overskriften:”- Vi blør for LSK” og trakk frem Heinz Müller som spilte hele kampen med brudd å hånda etter en duell med Occean i det første spilleminuttet.

    Vålerengas Daniel Fredheim Holm fikk betegnelsen Kompis av Kanari-Fansen etter at Mifsuds mål på overtid ga Fugla en etterlengtet seier over erkerivalene. En klarering fra nevnte Hom gikk feil og fikk en skjebne som en lissepasning til den lille malteseren. Skuddet fra 12-14 meter fant veien til nettmaskene, rett foran Klanen. Daniel Fredheim Holm = Kompis.

    Jeg vil ha mer fokus på plasseringer som kan gi en plass i Royal League eller E-cup. Jeg opplevde stadig vekk at media ville ha oss til å heve våre ambisjoner og mål, men jeg kjenner spillerne mine og dessverre vil kanskje noen si, så fikk jeg rett i at topp fire var et reelt mål for oss. Uwe Rösler

    Men for meg er det viktig å ha litt glød og gnist, det er en del av meg og min personlighet og noe som gjør livet litt morsommere. Uwe Rösler

    Vi ønsker å begeistre publikum og spesielt hjemme på Åråsen. Vi vil spille offensiv fotball og vinne kampene slik at de kan gå hjem fra Åråsen med et smil om munnen. Vi kan ikke vinne alle kampene i løpet av en sesong, men gutta på banen skal alltid ha gitt sitt beste og kjempet for klubben.
    Kevin Keegan sa en gang: ”Supporterne ga meg jobben, men det er også de som kan ta fra meg jobben.” For meg er supporterne en veldig viktig støttespiller. Uwe Rösler


    Anmelderne er over seg av begeistring.

    Vredens Gnag:
    - Fantastisk. Jeg fikk perler på hjelmen.

    Dahblah:
    - Terningen går bare til seks, men til dette mesterverket utvider vi skalaen til syv.

    Astenpoften:
    - Sukk, jeg skulle ønske vi hadde slike dyktige skribenter i vår sportsredaksjon.

    Bug Stimorolzen
    - Jeg har konvertert til Bøffelberget. Et mesterverk fra Ronnie "The Runner".

    Skrevet av supportere for supportere.

    Boka fåes kjøpt via Kanari-Fansen, LSK, LSK-Shopen og alle bokhandlere i Norge (ISBN 82-997089-9-0) og koster kun kr. 149,-
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!
  • scages
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 1292

    #2
    Jau, får håpe den er bedre en 2002 utgaven. Den var direkte tam.
    Løper og kjøper!!!

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      #3
      Opprinnelig skrevet av scages
      Jau, får håpe den er bedre en 2002 utgaven. Den var direkte tam.
      Løper og kjøper!!!
      Tam er den ikke. Blant annet så har Trigz har fått bidra med sine skarpsindige vurderinger av spillerne og spør du kona mi er jeg alt annet enn tam...
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      • Percy Nilegård
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 5146

        #4
        Opprinnelig skrevet av Rønnern

        Tam er den ikke. Blant annet så har Trigz har fått bidra med sine skarpsindige vurderinger av spillerne og spør du kona mi er jeg alt annet enn tam...
        Nå er vel ikke akkurat kona di så godt vant da Ronnie? hehe
        "Alltid blodsprengt"!
        Fong/Macho

        Even Nordlien

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          #5
          Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
          Nå er vel ikke akkurat kona di så godt vant da Ronnie? hehe
          He, he, kona mi er om ikke annet en svært tålmodig dame.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

            #6
            Kjøpes i kveld!

            Nytes den best sammen med en bayer Ronnie?
            Kanarifugla flyr høyt i år!

            Kommentar

            • Rønnern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6690

              #7
              Opprinnelig skrevet av iL
              Kjøpes i kveld!
              Nytes den best sammen med en bayer Ronnie?
              For et spørsmål! Hva er det som ikke nytes best med en bayer, bortsett fra egen begravelse og barnefødsler?

              Bayer passer til alt
              Mvh Ronnie "The Runner"
              LSK for alltid

              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

              Kommentar

              • Bæng
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Nov 2005
                • 146

                #8
                må vel skaffe denne her ja..kanskje det ligger under jule treet å venter på meg :P
                Fetsund Kanris...

                Ufc www.ultrasfeltc.com

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7080

                  #9
                  Boka er selvsagt for lengst fortært. Fin bok! Jeg likte spesielt godt oppsummeringene av hver enkelt spillers sesong nesten bakerst i boka: for en flott artikkel!
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av trigz
                    Boka er selvsagt for lengst fortært. Fin bok! Jeg likte spesielt godt oppsummeringene av hver enkelt spillers sesong nesten bakerst i boka: for en flott artikkel!


                    Må si meg enig der. Skrivekunst på meget høyt nivå!
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7080

                      #11
                      For ikke å glemme den artige, lille saken som oppsummerte "Årets...". Det er høydepunktet i hele boka. Fantastisk!
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av trigz
                        For ikke å glemme den artige, lille saken som oppsummerte "Årets...". Det er høydepunktet i hele boka. Fantastisk!
                        ...dust: Hannes Sigurdsson. Vikings islending knakk ansiktet til Frode Kippe, slapp unna med det og angret intet.

                        ...karma: Hannes Sigurdsson. Punkterte en lunge i en hodeduell for Stoke i oktober.


                        Kostelig!
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                        Kommentar

                        • Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

                          #13
                          Første ladning solgt via KFL blir postlagt tidlig i morgen.

                          Takke alle som har kjøpt boken så langt, det betyr noen velfortjente kronasjer til Kanari-Fansen.

                          Ellers bare minne om at fra og med 2. januar så vil hver bok bestilt via KFL bli effektuert og sendt suksessivt. Ingen forsinkelser med andre ord.
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                          Kommentar

                          • iL
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 10771

                            #14
                            Det er flere av kamp oppsumeringene der setninger bare slutter, dvs det mangler ord/setninger.
                            Kanarifugla flyr høyt i år!

                            Kommentar

                            • Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av iL
                              Det er flere av kamp oppsumeringene der setninger bare slutter, dvs det mangler ord/setninger.
                              Det har du jammen rett i. Kampene hjemme mot Rosenborg, borte mot Odd og hjemme mot Molde har mistet de 5 siste ordene i setningen.

                              Skal filleriste korrekturleseren, med mindre det er en kvinne, da skal jeg si fy skam...
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

                              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                              Kommentar

                              • iL
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 10771

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                Opprinnelig skrevet av iL
                                Det er flere av kamp oppsumeringene der setninger bare slutter, dvs det mangler ord/setninger.
                                Det har du jammen rett i. Kampene hjemme mot Rosenborg, borte mot Odd og hjemme mot Molde har mistet de 5 siste ordene i setningen.

                                Skal filleriste korrekturleseren, med mindre det er en kvinne, da skal jeg si fy skam...
                                Kan du poste fulle setningen her? Føler meg litt snytt! hehe
                                Kanarifugla flyr høyt i år!

                                Kommentar

                                • Rønnern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6690

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av iL
                                  Kan du poste fulle setningen her? Føler meg litt snytt! hehe
                                  Åff kårse.

                                  Kampen mot Rosenborg (dette er den opprinnelige setningen, redax har prøvd å redigere den til noe bedre ser jeg, men gudene vet hva han hadde i tankene):
                                  Tigersprang fra Johnsen og en snill stolpe sørget for at LSK ikke fikk flere scoringer denne kampen.

                                  Kampen mot Odd:
                                  Dagbladet slo til med overskriften:”- Vi blør for LSK” og trakk frem Heinz Müller som spilte hele kampen med brudd å hånda etter en duell med Occean i det første spilleminuttet.


                                  Kampen mot Molde:
                                  4. plassen var sikret, Molde ble sendt ned på kvalifiseringsplassen og nå skulle vi endelig få begynne å glede oss til cupfinalen.


                                  Sånn!
                                  Mvh Ronnie "The Runner"
                                  LSK for alltid

                                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                  Kommentar

                                  Working...