Sundgot blir - ihvertfall inntil videre?
Collapse
X
-
LSK sender i dag ut følgende melding:
En av forutsetningene for at vi har sett på muligheten til å selge en spiss, har vært at vi hadde seks spisser når oppkjøringen starter rett over nyttår. Da det per dags dato ser ut som om at vi vil starte med fem spisser, og Royal League – kampene er fem uker senere, vil LSK i denne perioden ikke tillate at noen spisser forlater klubben.
Petter -
Kan vi tolke dette som at Haddad definitivt IKKE signerer for LSK?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
De er forøvrige utrolige gode til å formulere seg, jfr den meldingen som er sendt ut.
Er det bevisst å være så kryptiske, at de ønsker å selge Arild senere, eller er de bare så dårlige til å formidle informasjon? Hvis det siste er tilfellet, så er det jo ikke så rart at klubben ikke fremstår så veldig flatterende i media for tiden.Kommentar
-
LSK sier at de ikke vil tillate noen å forlate klubben. Den eneste av de 6 spissene LSK ikke kan nekte å forlate klubben er Andreas Haddad. De 5 andre har kontrakt. Så jeg tolker dette dithen at det ikke ser ut som om Haddad signerer.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterLSK sender i dag ut følgende melding:
Da det per dags dato ser ut som om at vi vil starte med fem spisser, og Royal League – kampene er fem uker senere, vil LSK i denne perioden ikke tillate at noen spisser forlater klubben.
PetterKommentar
-
De er forøvrige utrolige gode til å formulere seg, jfr den meldingen som er sendt ut.
Av en eller annen årsak holder klubben noe skjult. Med Arilds formulering, "jeg vet ikke hva som er best for meg", så frykter jeg at han trolig forsvinner lenger utpå vinteren/våren.
At tittelen bare er "Arild Sundgot" og ikke f eks "Sundgot blir på Åråsen" styrker meg i troen på at hans dager på Åråsen dessverre snart er talte.
Merkelig melding, merkelig måte å kommunisere på.
mvh
Gammer`n - som ikke fikk julefred av dette.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Er det så jævla vanskelig å skrive: Sundgot blir på Åråsen eller forsvinner etter Royal League??? Dette hjalp ikke akkurat!Kommentar
-
I følge lokalavisa i Blærum ser det ut som han blir, og LSK ikke selger..
Kommentar
-
Det er lov å håpe.... Har litt trua på at Stabæk høyner budet - dette er en spiller de virkelig trenger. Selg i hvertfall ikke for mindre enn 8 mill.Kommentar
-
virker som om han blir...inntil videre...Kommentar
-
Kommentar
-
En av de skumleste pressemeldingene/uttalelsene jeg har sett! Følger det med kodebok? Skal noen stille i "NM i kryptikk"? jeg tolker det dithen at Haddad ikke signerer og at det kan ligge an til salg senere...Innledningen med "godt og konstruktivt møte" er drit skummel! Er ikke det slik man sier etter et skikkelig "drittmøte" hvor alt egentlig har gått lukt til helvete og man er enige om at man er uenig? De jobbmøtene jeg har som blir omtalt på denne måten, er ihvertfall mye slikt jeg beskriver. Men med Arild fortsatt i gult -i hvertfall inntil videre - lar jeg julefreden senke seg. God jul til LSK, Per Berg, Gud Lund, spillere og alle kanaris! Godt nyttår også - og send gjerne ei flaske sølvpuss til Åråsen. De VIL få bruk for den i 2006!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av AG3En av de skumleste pressemeldingene/uttalelsene jeg har sett! Følger det med kodebok?
1. Haddad er borte, Sundgodt blir = vi har fem spisser.
2. Sundgodt er solgt, Haddad signerer = vi har fem spisser.
3. Sundgodt blir, Haddad signerer, men skaden til Mifsud er mer alvorlig enn man trodde = vi har fem spisser.
4. Powell er like klar for Lyn som Morgan tror, de andre blir/signerer = vi har fem spisser.
5. Myklebust ser for seg at det blir enklere å spille seg inn på laget som keeper, de andre blir/signerer = vi har fem spisser.
6. Occean er ikke klar for LSK likevel, det var bare et alvorlig tilfelle av ønsketenkningbasert massesuggesjon. De andre blir/signerer = vi har fem spisser.
Personlig heller jeg mest mot nummer 1, og håper at spenning på denne årstiden i fremtiden skyldes utvidet sesong fremfor kreativ personalpolitikk :wink:Kommentar
-
Hallo folkens! dette er jo strålende nyheter. Klubben vil allikevel ikke selge Sundgot. Det skal mot og ansvarlighet til fra ledelsen i LSK for å komme med en slik avgjørelse siden de har blitt utsatt for så mye negativ kritikk. dette var årets beste julepresang.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
Kommentar