Sundgot blir - ihvertfall inntil videre?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rubinho
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2005
    • 1501

    #21
    Dan Brown..

    Dan Brown er god på koder..både å sette opp teorier og komme med konspirasjoner..lurer på om han hadde klar å finne ut av pressemeldingen runt Arild..Makan til politiske ordvenninger- sier mye uten å sie noe... :evil:

    Kommentar

    • Kanariz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 2507

      #22
      Vi får vente å se! Men trur Arild blir, haddad og powel forsvinner, så får vi en ny spiss til sommeren...

      Kommentar

      • Trondeo
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3062

        #23
        Opprinnelig skrevet av Kanariz
        Vi får vente å se! Men trur Arild blir, haddad og powel forsvinner, så får vi en ny spiss til sommeren...
        Noe sånt ja

        Kommentar

        • Ola
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1651

          #24
          Det som irriterer meg mest med presemeldingene fra LSK er ikke den elendige formuleringen, eller skrivefeilene og de uklare budskap... Det som irriterer meg mest, er at den som skriver dem ikke har baller til å undertegne, noe som er helt vanlig å gjøre.

          Siden alle har nevnt hvordan de tolker utsagnet... Jeg tolker det sånn at Fjøra har, på vegne av Sportslig Utvalg, bekreftet en gang for alle at LSK's holdning er at de ønsker Sundgot videre i klubben. Jeg tolker det også dit at hvis hvis noen andre byr litt mer vil LSK godta et salg. Jeg tolker det også dit at det er ikke noe nytt i Haddad-saken, de venter fortsatt på en tilbakemelding fra Haddad - som igjen tolkes dit at Haddad jobber desperat medå finne seg en klubb i Sverige, som er villig til å betale den lønna han mener han fortjener. Han vil gjerne flytte til Norge, men da skal lønna være god.

          Powell har jeg avskrevet. Det eneste spennende med Powell er når tid han går og tildels hvor han havner.

          Kommentar

          • Fridtjof
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2005
            • 2120

            #25
            Har en bitteliten følelse av at det blir offentliggjort at Viking er hypp på Sundgot i morgen.

            Regner med at dette fortsatt er uaktuellt?
            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

            Kommentar

            • ChriZza
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 4265

              #26
              Sundgot selv vil ihvertfall bli..





              - Fortsatt lysten på LSK

              Arild Sundgot har ikke noe i mot å spille for Lillestrøm også neste sesong.

              Dag Otter Johansen


              Lillestrøm-spissen Arild Sundgot er ønsket både av Stabæk og Viking, i tillegg til at trener Uwe Rösler har sagt at han gjerne vil beholde han i Lillestrøm.

              – Jeg vet lite om hva som skjer. Men jeg kan si at jeg ikke har mistet lysten på å spille i LSK og gjøre flere mål kommende sesong, sier Sundgot til Romerikes Blad.


              – Da du var på Kanariøyene sa du at du ville hjem og prate med broren din Ole Bjørn og faren din om situasjonen. Fikk du noen gode råd?


              – Har du snakket med Stabæk etter møtet dere hadde før jul?


              – Nei, jeg har ikke snakket med noen der.


              Lillestrøm reiser onsdag til Tyskland.


              – Det er deilig å komme i gang igjen med trening. For meg er det godt å vite at Uwe Rösler har tillit til at jeg vil gjøre en god jobb for LSK, sier Arild Sundgot.


              (Budstikka.no 03.01.2006 kl. 08:11)

              Samtidig skriver budstikka også at d eikke har gitt han opp :?



              Gir ikke opp Sundgot

              Stabæk er i jevnlig kontakt med Arild Sundgot og har ikke gitt opp spissen. Lillestrøm sier de selger spilleren til hvem de vil – om de selger.
              Tor Bjørnar Holmlund


              – Vi kan selvfølgelig selge spilleren til hvem vi vil, hvis vi ønsker det, sier LSK-manager Jan Åge Fjørtoft til Budstikka.

              Stabæk og Lillestrøm ble tidligere i vinter enige om at Stabæk kunne få kjøpe Lillestrøm-spissen Arild Sundgot for til sammen 4 millioner kroner. Det eneste problemet var at spilleren på det daværende tidspunkt ikke var kjent med at de to klubbene var blitt enige.

              En drøy uke etter at de to klubbene ble enige om overgangen, gjorde Åråsen-klubben kuvending og bestemte seg for at de ikke ville selge en eneste spiss. Heller ikke klubbens mestscorende gjennom tidende; Arild Sundgot.

              – Men hvis det skulle vise seg at dere likevel ønsker å selge Arild Sundgot og at spilleren vil til Stabæk. Er den avtalen dere har med Stabæk fortsatt gjeldende, Jan Åge Fjørtoft?

              – Jeg svarer ikke på hvis-spørsmål. Utover det så vil jeg bare henvise til den pressemeldingen vi ga ut i forbindelse med den saken, sier Fjørtoft.

              Dette er pressemeldingen som ble lagt ut på LSK sin hjemmeside 22. desember:

              "En av forutsetningene for at vi har sett på muligheten til å selge en spiss, har vært at vi hadde seks spisser når oppkjøringen starter rett over nyttår. Da det per dags dato ser ut som om at vi vil starte med fem spisser, og Royal League-kampene er fem uker senere, vil LSK i denne perioden ikke tillate at noen spisser forlater klubben."

              Nå har også Stavanger-klubben Viking kastet seg inn i kampen om Arild Sundgot.

              Har avtale
              Sportslig leder i Stabæk, Tom Schelvan, er litt usikker på hvordan avtalen med Lillestrøm er nå.

              – Jeg regner vel egentlig med at den avtalen vi gjorde er bindene. Vi har i hvert fall hatt en avtale. Men Lillestrøm må i så fall åpne denne saken igjen før noe blir aktuelt, sier Schelvan og viser til at LSK ikke vil selge spilleren.

              Schelvan bryr seg ikke så mye om at Viking har kastet seg inn i kampen om spilleren.

              – Til slutt så er det jo spilleren selv som avgjør hvor han vil spille, sier Schelvan som også forteller at klubben har jevnlig dialog med spillerens agent, Bjarne Sognnæs.

              Tom Schelvan sier de fortsatt jobber med å finne forsterkninger til stallen.

              – Men vi har fortsatt et stykke igjen. Jeg er ikke bekymret, men vi skulle selvfølgelig hatt de fleste forsterkningene på plass, sier Schelvan.

              Sundgots agent, Bjarne Sognnæs, var ikke tilgjengelig for kommentar.


              (Budstikka.no 03.01.2006 kl. 07:46)

              Kommentar

              • gamle-perta
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2418

                #27
                Ser at Stabæk er desperate i jakten på nye, offensive spillere. I det siste har de jaktet hardt på Petter Furuseth Olsen, men fått nei fra Hammarby.
                Vil de forsøke seg på Arild igjen, eller er den porten lukket igjen for godt?
                Jeg er fortsatt litt usikker på hva Fjøra egentlig mener i denne saken...
                Og fristen for nordiske overganger er vel 31 mars?

                Mvh
                Gammer`n
                Mvh
                Gammer´n (Per T)

                Kommentar

                • pondus73
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2004
                  • 612

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                  Ser at Stabæk er desperate i jakten på nye, offensive spillere. I det siste har de jaktet hardt på Petter Furuseth Olsen, men fått nei fra Hammarby.
                  Vil de forsøke seg på Arild igjen, eller er den porten lukket igjen for godt?
                  Jeg er fortsatt litt usikker på hva Fjøra egentlig mener i denne saken...
                  Og fristen for nordiske overganger er vel 31 mars?

                  Mvh
                  Gammer`n
                  De er veldig desperate ja, spesielt etter at en Rade Prica som skulle være på vei dit gikk til Ålborg i stedenfor. Utfra det jeg vet så er Arild ett tilbakelagt stadie for de, men man vet jo ikke hva de gjør dersom de ikke får noen inn?! Men Arild har vel vist at han ikke ønsker å kjempe på nedre halvdel av tabellen og Üwe viser vel også at han vil ha Arild hos oss og på banen for fugla!!
                  ------eLSKe-------

                  Kommentar

                  • Ted Nugent
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 851

                    #29
                    Arild har fast plass hos Fugla, hvorfor i helvete skulle han ville gå til den middelhavsfareren. (eller nedrykkskandidaten?)

                    Kommentar

                    • Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

                      #30
                      Arild bør få tilbake killer-instinktet og druse ballene inn. Mot DIF likna han farlig mye på Jørn Andersen mot slutten av karriera (tørke). Tenker særlig på den ene på nesten blank goal, selv om det er lettere å ønske seg ballen inn enn faktisk å sette de, så bør han i alle fall dra til litt mer
                      LSK Norges beste lag

                      Kommentar

                      • Gale Isbre
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2005
                        • 1164

                        #31
                        Rolig, nå.

                        Kommentar

                        • blue
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2004
                          • 1429

                          #32
                          Jeg er spent på om Arild kan gjenta Roberts bragd å score i underkant av ti mål fra sin posisjon som offensiv midtbanespiller.

                          Eller er det håp for oss som önsker å se Koren i sin vante posisjon og Olsen på kant i serieåpninga?
                          Fugla 4 Life!

                          Kommentar

                          • Mr. Hopperstad
                            Juniormedlem
                            Bøffel
                            • Aug 2005
                            • 28

                            #33
                            Synes Gilbert har vært svak et par kamper nå. Virker tung og blir løpendes litt i mellom. Burde absolutt scoret mot Djurgården i går.

                            Mulig tett kampprogram og en hard treningsperiode kan ta litt av skylda, men det skal ikke hindre han i å score fra fem meter.

                            Skal vi vinne serien må slike muligheter settes, uansett om man heter Oliver, Magnus eller Arild.
                            *BRASSEBERGET*

                            Kommentar

                            • blue
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2004
                              • 1429

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Mr. Hopperstad
                              Synes Gilbert har vært svak et par kamper nå. Virker tung og blir løpendes litt i mellom. Burde absolutt scoret mot Djurgården i går.

                              Mulig tett kampprogram og en hard treningsperiode kan ta litt av skylda, men det skal ikke hindre han i å score fra fem meter.

                              Skal vi vinne serien må slike muligheter settes, uansett om man heter Oliver, Magnus eller Arild.
                              Er faktisk en prestasjon å bomme på den sjansen! :shock:
                              Fugla 4 Life!

                              Kommentar

                              • Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av blue
                                Opprinnelig skrevet av Mr. Hopperstad
                                Synes Gilbert har vært svak et par kamper nå. Virker tung og blir løpendes litt i mellom. Burde absolutt scoret mot Djurgården i går.

                                Mulig tett kampprogram og en hard treningsperiode kan ta litt av skylda, men det skal ikke hindre han i å score fra fem meter.

                                Skal vi vinne serien må slike muligheter settes, uansett om man heter Oliver, Magnus eller Arild.
                                Er faktisk en prestasjon å bomme på den sjansen! :shock:
                                Det er vel Sundgot i et nøtteskall: Gi ham en hundreprosentsjanse og han bommer. Men hvis han får et innlegg til volley fra hjørnet av sekstenmeteren, da sitter ballen i vinkelen!

                                Kommentar

                                Working...