Hvordan kommer LSKs mål ?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 1191

    #21
    Winsnes er pr dags dato den beste høyrekanten Fugla har, og bør derfor ikke settes ut. Det er nå min mening!
    TS05 - Felt C

    Kommentar

    • Kristoffer
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Nov 2003
      • 172

      #22
      Jeg synes Berget burde få sjansen igjen. Hvis han ikke gjør det godt nok, OK da er det klar for JPW!
      Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!

      Kommentar

      • andee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 1191

        #23
        Fair nok å mene det, men personlig så tror jeg gutta må spille seg ut av laget til Arne E, noe Winsnes foreløpig ikke har greid. Berget, for å ta han, må nok gjøre det bedre på Fugla-2/innhopp på a-laget før han eventuelt får starte a-kamper igjen. Går jo også rykter om at Berget ikke vil få fornya kontrakta si, uten at noe som helst er avghjort ennå!
        TS05 - Felt C

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #24
          Tror ikke Berget er klar for A-laget enda. Trenger litt mere tid på 2 laget, å flere innhopp på A-laget før han kan være med å kjempe om en plass i startelveren.
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • Christer
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 388

            #25
            siden dere snakker om berget.. så kan jeg si at han kom på romerikes blad sitt lag i 2.div for denne runden..

            Kommentar

            • andee
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2004
              • 1191

              #26
              he he- ja, det var det jeg også til min forskrekkelse så! etter matchen dems på mandag sto det i RB at ingen på Fugla utmerka seg, og plutselig dukka'n opp på rundens lag med to stjerner! noen må jo en gang på detta laget, kan hende var det en svak runde (de fleste lokallaga gjorde det jo svakt). da må jeg evt. nesten få trekke tilbake (hvis det er lov, da :wink: ) det jeg sa før på denne tråden om at Berget (etter min mening) ennå ikke var klar for førstelagsfotball! han var jo også ganske positiv i hjemmematchene mot Lørenskog og Kisa, så da nærmer'n seg vel.. skal se treninga både i mårra og på lørdag og holde et ekstra øye med'n Stian 8)
              TS05 - Felt C

              Kommentar

              Working...