Nå må folk stramme seg litt opp!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • stiandahl
    Medlem
    Hoffnarr
    • Apr 2004
    • 61

    Nå må folk stramme seg litt opp!

    At førjulstiden og julefreden senket seg tidlig på Åråsen er vel å ta litt hardt i. Nå starter alle med blanke ark i 2006 og for alles del håper jeg man trekker i de samme tråder som kan gjøre at 2006 blir et godt år både for supportere,administrasjon,spillere og ledelse i LSK.

    Debatten har rast i både media og diskusjonsforum den siste tiden og jeg har gjort meg opp noen tanker etter at den værste stormen nå ser ut til å være over med henhold til at Sundgot blir i klubben.

    Lillestrøm Sportsklubb har etter min mening tatt stor skade av høsten og vinterens turbulens både når det gjelder bråket rundt cupfinalen og den siste tids dårlige håndtering av saken rundt Sundgot.
    Hva LSK har vist uttad til presse,samarbeidspartnere og supportere den siste tid er svært uheldig med tanke på hvordan klubben skal fronte arbeidet sitt i det nye året.
    Jeg har tidligere vært svært kritisk til at supportere og andre måtte betale 300 kroner ekstra for en cupfinalebillett. Når samarbeidspartnerne sier det har virket helt feil og klagingen fra supporterne har vært meget stor var ikke dette noe som LSK skal være stolte av.
    Ja, det skaper stemning med flagg og skjerf på Ullevål. Ja omtrent alle vil jo spe på med litt ekstra penger til klubben i en sånn fest som cupfinalen er, men!!! Innteketene hadde vært så mye større hvis man hadde lagt bort dette tullet med 300 kroner ekstra. Jeg er overbevisst om at klubben hadde fått inn langt mer i supporterutstyrkapital hvis man hadde vært litt klokere.

    Spillet rundt Sundgot etc er det sagt mye om men jeg vil komme med en lite påpekning. Per Berg er sjefen i LSK. Han bestemmer selvfølgelig det som skal skje. Det har medlemmene i LSK gitt sitt samtykke til. Spillere kommer og går, og det er en selvfølge at Lillestrøm som klubb må selge spillere av og til. Dette tror jeg folk fortår men det er ikke her problemet ligger. Det som skremmer meg er at treneren til Lillestrøm samt deler av administrasjon ikke er klar over hvilke strategiske valg som skjer i sportsklubben om dagen. Hva er da dette for noe tull!!??

    Nå må folk ta seg litt sammen inkludert Berg,Lund og Fjørtoft.
    Sånn går det bare ikke an å holde på med. Dette gangner ingen!!!!
    En slik ledelsepolitikk vil jeg ikke se på Åråsen. Kjenner at jeg blir litt sinna nå...
    Leserinlleget til Berg i går trodde jeg var en julespøk helt til jeg forstod at det var alvor. Et dårligere innlegg skal man lete lenge etter.
    Akkurat som om statsiminister Stoltenberg skulle gå ut mot pressen for de er kritiske til regjeringen??? Nå må folk i ledelsen konsentrere seg om langt viktigere ting, og ikke det som står i en ubetyderlig lokalavis.

    Jeg vil ønske alle i LSK familien en riktig god jul og et godt nyttår. Hvis vi alle nå er positive og trekker i samme tråder tror jeg 06 vil bli et meget godt år både for supportere,spillere og admnistrasjon.
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #2
    AMEN!!

    God jul :wink:

    Kommentar

    • mr.sandass
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2005
      • 972

      #3
      God jul folkens. Takk for et jævli morsomt år Gleder meg som den fuglen jeg er te neste år. Da tar vi alt 8)

      Godt nyttår
      www.ultrasfeltc.net

      Kommentar

      • Bæng
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Nov 2005
        • 146

        #4
        ja amen til det...god jul
        Fetsund Kanris...

        Ufc www.ultrasfeltc.com

        Kommentar

        Working...