RBs papirutgave melder i dag at den finske keeperen Otto Fredrikson er klar for LSK. Han kommer gratis fra Borussia Mönchengladbach.
Otto Fredrikson klar for LSK
Collapse
X
-
Fant ingen ting om dette på nettet, men alikevel en spennende nyhet. Noen som har sett han, hvor god er han?? 1 eller 2 keeper? -
Opprinnelig skrevet av PaddisFant ingen ting om dette på nettet, men alikevel en spennende nyhet. Noen som har sett han, hvor god er han?? 1 eller 2 keeper?Kommentar
-
Noen som har sett han, hvor god er han??
Tror han har skrevet kontrakt for tre år.
mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RubinhoHvor finner du noe om overgangen på denne linken??
News zum Spieler:
24.12.2005 Borussia Mönchengladbach löst Vertrag mit Fredrikson
Der står det:
"Der Bundesligist Borussia Mönchengladbach
hat den noch bis Juni 2007 laufenden Vertrag mit Fußball-Profi Otto
Fredrikson vorzeitig gelöst. Das teilte der Club am Samstag mit. Der
24 Jahre alte Torwart aus Finnland, der im Januar 2002 nach
Mönchengladbach gekommen war, spielte zuletzt auf Leihbasis in seiner
Heimat beim Erstligisten Jaro FF. In der Bundesliga wurde Fredrikson
nie eingesetzt."
Eller sånn omtrentlig på norsk:
Bundesligaklubben Borussia Mönchengladbach har løst fotballproffen Otto Fredrikson fra kontrakten som utløper juni 2007. Det meddelte klubben på lørdag. Den 24 år gamle målvakten fra Finland, som kom til Mönchengladbach i januar 2002, spilte senest på leiebasis i det finske toppserielaget Jaro FF. Fredrikson fikk aldri spille i Bundesliga.Kommentar
-
Når han var på prøvespill skrev RB at han gjorde et godt inntrykk på trening, og at keeperen hadde stor rekkevidde og gode utspill som sine sterke sider. Han selv uttalte at han likte godt intime og flotte Åråsen og at han fikk et godt inntrykk av klubben. En spennende keeper etter min mening.Kommentar
-
"LSK signerte bundesligakeeper
Lillestrøm har hentet inn ny målmann fra Borussia Mönchengladbach.
Det er den finske keeperen Otto Fredriksson som nå har puttet signaturen sin på en treårig avtale.
25-åringen kommer gratis fra Borussia Mönchengladbach.
- Fredriksson har vi sett både i trening og kamp. Han er fulgt opp og observert av både av Per Magne Misund og Kjell Lier. Dessuten har Claus Reitmaier kjennskap til Fredriksson fra sin tid i Borussia, sier LSK-manager Jan Åge Fjørtoft til Romerikes Blad.
Heinz Müller og Otto Fredriksson utgjør skal nå konkurrere om plassen i Åråsen-buret."Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CanárioNår han var på prøvespill skrev RB at han gjorde et godt inntrykk på trening, og at keeperen hadde stor rekkevidde og gode utspill som sine sterke sider. Han selv uttalte at han likte godt intime og flotte Åråsen og at han fikk et godt inntrykk av klubben. En spennende keeper etter min mening.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg håper ærlig talt ikke sterke utspill er et av de to punktene han virkelig er sterk i, mens han er svakere i andre? Jeg kan da ærlig talt leve med at den ballen rulles ut til Stoffe, som slår en lang ball opp, håper ikke et av punktene vi søker keeper etter er utspill liksom :lol:Lauken er vår venn!Kommentar
-
Jeg har samme følese for han her som når Claus Reitmaier kom.
"Hva er det LSK driver med, kjøpe en 41 år gammel keeper som har lagt opp"
Men som sist vet de sikkert hva de driver med.
Mieluinen Otto FredriksonLSK FOR GULL 2006Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Fugl1120Jeg håper ærlig talt ikke sterke utspill er et av de to punktene han virkelig er sterk i, mens han er svakere i andre? Jeg kan da ærlig talt leve med at den ballen rulles ut til Stoffe, som slår en lang ball opp, håper ikke et av punktene vi søker keeper etter er utspill liksom :lol:RunberntKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfMin eneste innvending er at han ser litt vel finsk ut.
HanseFrank
- på den andre siden...Kommentar
-
bra vi får en keeper til...er det ingen som veit hvor god han er??Kommentar
Kommentar