Da er fotballåret 2005 snart ferdig og jeg ser tilbake på et morsomt år.
Mange gode stunder og noen tunge stunder, noen kule borteturer og noen litt mindre kule.
Noen spillere har overasket og stått frem, andre ikke.
Her oppsumerer vi året som har gått med årets-kåringer!
Årets kamp:
LSK-Søppla i cupen, og påfølgen glede over endelig en cupfinale!
Årets beste utvikling(spiller):
Her står valget mellom Koren og Wehrman for min del, begge har tatt kjempesteg i år. Jeg velger alikevel Wehrman siden han var såpass "borte" under Erlandsen sitt regime og er nå en av våre viktigste spillere.
Mannen var virkelig stor da han styrte Fugla til seier borte mot bartene, mer av dette neste år!
Årets skuffelse(spiller):
Sasa Radulovic, trenger ingen nærmere forklaring.
Årets stemning fra KFL(hjemme og borte):
Er så mye og ta av her så vet ikke hva jeg skal velge, men det er lite som overgår og stå i regnet og pisse på mange tusen trøndere når fugla griser dem på banen med kanon god fotball.
Årets bortetur:
Hamar er og blir en kanon tur, velger denne jeg. Kampen var også en utrolig spennende batalje. Stemningen i Hamar by, på puben og på stadion var kvalitet verdig KFL!
Årets sang:
Forza fugla! Ingen over, ingen ved siden!
Årets dust:
Her er det stor konkuranse, men ingen slår gogutten Mikel, har vi sett en større idiot i norsk fotball?
Hvis det er noen som vi ha med flere kategorier er det bare of føre opp.
Mange gode stunder og noen tunge stunder, noen kule borteturer og noen litt mindre kule.
Noen spillere har overasket og stått frem, andre ikke.
Her oppsumerer vi året som har gått med årets-kåringer!
Årets kamp:
LSK-Søppla i cupen, og påfølgen glede over endelig en cupfinale!
Årets beste utvikling(spiller):
Her står valget mellom Koren og Wehrman for min del, begge har tatt kjempesteg i år. Jeg velger alikevel Wehrman siden han var såpass "borte" under Erlandsen sitt regime og er nå en av våre viktigste spillere.
Mannen var virkelig stor da han styrte Fugla til seier borte mot bartene, mer av dette neste år!
Årets skuffelse(spiller):
Sasa Radulovic, trenger ingen nærmere forklaring.
Årets stemning fra KFL(hjemme og borte):
Er så mye og ta av her så vet ikke hva jeg skal velge, men det er lite som overgår og stå i regnet og pisse på mange tusen trøndere når fugla griser dem på banen med kanon god fotball.
Årets bortetur:
Hamar er og blir en kanon tur, velger denne jeg. Kampen var også en utrolig spennende batalje. Stemningen i Hamar by, på puben og på stadion var kvalitet verdig KFL!
Årets sang:
Forza fugla! Ingen over, ingen ved siden!
Årets dust:
Her er det stor konkuranse, men ingen slår gogutten Mikel, har vi sett en større idiot i norsk fotball?
Hvis det er noen som vi ha med flere kategorier er det bare of føre opp.
Kommentar