Koren till Djurgårdens IF

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • 1891
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Dec 2005
    • 4

    Koren till Djurgårdens IF

    Vad tycker ni om att Koren sägs vara påväg till Sverige. Är han något för en toppklubb?
    Lite finare, Lite bättre
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    #2
    Re: Koren till Djurgårdens IF

    Opprinnelig skrevet av 1891
    Vad tycker ni om att Koren sägs vara påväg till Sverige. Är han något för en toppklubb?
    Han ER i en toppklubb og har derfor ingen ting i Djurgården å gjøre. kanskje Julius fra Kristiansand dyrepark er klar for en overgang?
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • 1891
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Dec 2005
      • 4

      #3
      Nej men seriöst. Hur är han som spelare, vilka är hans starka respektive svaga sidor? Vi vet ingenting om honom, utan hans namn dök upp igår på olika DIF forum.

      DIF har varit ute efter Aabs Martin Ericsson, men verkar nu vända intresset mot Koren.
      Lite finare, Lite bättre

      Kommentar

      • Mikael
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Oct 2005
        • 203

        #4
        Han er veldig god teknisk og så er han en god offensiv midtbanespiller. Han er også veldig god som spiss. Han er god nok for alle klubber. Han er en av de beste i Tippeligaen og han skal bli i LSK i mange år fremover. Tror at hvis Robbie skal forlate LSK skal det være til en toppklubb i Europa, ikke en dårligere klubb enn LSK. :x
        Forza fugla!

        LSK for evig og alltid

        Kommentar

        • 1891
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Dec 2005
          • 4

          #5
          Tack ska du ha för infon. Har Koren ett långt kontrakt med er? Jaja det är ju trots allt "Silly Season" och allt kan hända.
          Lite finare, Lite bättre

          Kommentar

          • frodekippe
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 480

            #6
            Opprinnelig skrevet av 1891
            Tack ska du ha för infon. Har Koren ett långt kontrakt med er? Jaja det är ju trots allt "Silly Season" och allt kan hända.
            Dream On, 1891...

            Robbie er vår mann og skal forbli det til han spiller for Liverpool en dag
            FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

            Bjørn Lindahl

            Kommentar

            • frodekippe
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 480

              #7
              ...eller AC Milan
              FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

              Bjørn Lindahl

              Kommentar

              • hoyt
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 2850

                #8
                ja, koren til DIF, og ronaldinho til lsk. Hva med kritisk sans til kilder?
                "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                - Nosa

                Kommentar

                • andee
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2004
                  • 1191

                  #9
                  Re: Koren till Djurgårdens IF

                  Opprinnelig skrevet av 1891
                  Vad tycker ni om att Koren sägs vara påväg till Sverige. Är han något för en toppklubb?
                  Hvor mye penger har klubben din mulighet til å gi for Tippeligaens beste offensive midtbanespiller? Koren er en viktig spiller som vi håper blir lenge på Åråsen, selv om han per nå bare har kontrakt ut 2006. Alle spillere hos oss er til salgs (det merka vi rett før jul), spørsmålet er bare om dere har nok penger.
                  TS05 - Felt C

                  Kommentar

                  • 1891
                    Juniormedlem
                    Ferskenpels
                    • Dec 2005
                    • 4

                    #10
                    DIF har ca 30miljoner SEK för spelarköp totalt. Sedan har klubben även ett riskkapitalbolag som kan tänkas lägga ut likvärdiga summor, så pengar har klubben. Hur ser eran ekonomi ut? Kan ni tacka nej till ett bud i 10miljoners klassen?

                    Bland annat köpte DIF Matias Jonson från Norwich för 15miljoner i somras.

                    Andra stora affärer i år är försäljningarna av Sören Larsen och Fredrik Stenman för 20 respektive 8miljoner kronor.
                    Lite finare, Lite bättre

                    Kommentar

                    • Latvijan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2005
                      • 360

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av 1891
                      DIF har ca 30miljoner SEK för spelarköp totalt. Sedan har klubben även ett riskkapitalbolag som kan tänkas lägga ut likvärdiga summor, så pengar har klubben. Hur ser eran ekonomi ut? Kan ni tacka nej till ett bud i 10miljoners klassen?
                      LSK kjøpte for nettopp Occean for ca 10millioner norske kroner, så jeg tviler på at klubben har planer om selge vår største stjerne for den samme summen... Men lykke til i Allsvenskan neste år (uten Koren)

                      Kommentar

                      • Bolsen3
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 1061

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Latvijan
                        Opprinnelig skrevet av 1891
                        DIF har ca 30miljoner SEK för spelarköp totalt. Sedan har klubben även ett riskkapitalbolag som kan tänkas lägga ut likvärdiga summor, så pengar har klubben. Hur ser eran ekonomi ut? Kan ni tacka nej till ett bud i 10miljoners klassen?
                        LSK kjøpte for nettopp Occean for ca 10millioner norske kroner, så jeg tviler på at klubben har planer om selge vår største stjerne for den samme summen... Men lykke til i Allsvenskan neste år (uten Koren)
                        Vi betalte ikke så mye for Occean. Mitt tips er at LSK selger Koren hvis de får et bud i overkant av 10mill, med mindre han forlenger kontrakten, da. La oss håpe at han gjør det! Uten Koren kan vi glemme gull neste år...

                        Kommentar

                        • Vestfold Kanaris
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Oct 2004
                          • 4583

                          #13
                          Koren er neppe til salgs for under 30 mill. NOK, det vil si ca 150 mill SEK. :lol:

                          Dif har nok ikke penger til Robbie 1891, hvorfor skal han uansett gå til en klubb som har semre fans enn KFL, et lag som er dårligere og en serie som er vesentlig svakere?

                          FRIHET FOR ULTRAS
                          LOUD
                          PROUD
                          ULTRA

                          Kommentar

                          • gamle-perta
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2418

                            #14
                            Vad tycker ni om att Koren sägs vara påväg till Sverige. Är han något för en toppklubb?
                            Hvilke jævla kilder har du ?? Dette er et seriøst fotballforum hvor.
                            Kom med kildene!

                            mvh
                            Gammer`n
                            Mvh
                            Gammer´n (Per T)

                            Kommentar

                            • LSK-supp.
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 1023

                              #15
                              Er selvfølgelig helt urealistisk at han går til Djurgården.

                              De vurderer han nok som på omtrent samme nivå som Scharner som gikk for 30+ mill.

                              Aldri om Djurgården har råd til å kjøpe han, dessuten er det ingen sportslig utfordring å gå til svensk liga.
                              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                              Kommentar

                              • Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                                Er selvfølgelig helt urealistisk at han går til Djurgården.

                                De vurderer han nok som på omtrent samme nivå som Scharner som gikk for 30+ mill.

                                Aldri om Djurgården har råd til å kjøpe han, dessuten er det ingen sportslig utfordring å gå til svensk liga.
                                Prislappen har vel sammenheng med gjenstående kontraktstid. Jeg tror alle bud over 10 mill. (norske) kroner vil bli vurdert seriøst. Djurgården satser stort på å kvalifisere seg til CL. Det er kanskje en sportslig utfordring?

                                Kommentar

                                • Sälklubbaren
                                  Juniormedlem
                                  Bøffelpromp
                                  • Dec 2005
                                  • 17

                                  #17
                                  "Han ER i en toppklubb og har derfor ingen ting i Djurgården å gjøre. kanskje Julius fra Kristiansand dyrepark er klar for en overgang?"

                                  "Tror at hvis Robbie skal forlate LSK skal det være til en toppklubb i Europa, ikke en dårligere klubb enn LSK"

                                  "Dif har nok ikke penger til Robbie 1891, hvorfor skal han uansett gå til en klubb som har semre fans enn KFL, et lag som er dårligere og en serie som er vesentlig svakere? "

                                  Skönt att ni har humor grabbar, trodde ett tag att ni var sponsrade av gnaget.

                                  För er sjunger vi sönder och samman bakfulla en söndag. Men det vet ni ju redan. F.ö. kanske ni skulle ta och vinna något innan ni låtsas vara en klubb som överhuvudtaget kan mäta sig med DIF. Börja med tippeligan. Var väl ett tag sen ni vann den va? Om mediokra Vålerenga kan vinna kanske ni också kan göra det en dag. Kan dock bli en intressant match om vi möts i Royal League. Läktarmatchen vinner vi antagligen på W.O. På planen blir det nog svårare, men inte mycket.

                                  F.ö. är det ju ingen skräll att Norge inte gick till VM, ni har inte vad som krävs helt enkelt. RBK har jag respekt för, men seriöst, ni andra är inte mycket att hänga i julgranen. Känns logiskt att ni andra sticker upp under deras mellanår men dom lär ju vara tillbaks på tronen nästa år igen. Så kan ni andra släss om 2-14 platsen.

                                  Kommentar

                                  • _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4380

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Sälklubbaren
                                    Läktarmatchen vinner vi antagligen på W.O. .
                                    Sure. Akkurat som da dere vant läktarmatchen mot Rosenborg på Lerkendal i fjor med deres 2-3 supportere Ja faen, dere vant forsåvidt. 2-3 stk holder mot kjernen :lol:
                                    ..................

                                    Kommentar

                                    • veiron
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6267

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Sälklubbaren
                                      Skönt att ni har humor grabbar, trodde ett tag att ni var sponsrade av gnaget.

                                      För er sjunger vi sönder och samman bakfulla en söndag. Men det vet ni ju redan. F.ö. kanske ni skulle ta och vinna något innan ni låtsas vara en klubb som överhuvudtaget kan mäta sig med DIF. Börja med tippeligan. Var väl ett tag sen ni vann den va? Om mediokra Vålerenga kan vinna kanske ni också kan göra det en dag. Kan dock bli en intressant match om vi möts i Royal League. Läktarmatchen vinner vi antagligen på W.O. På planen blir det nog svårare, men inte mycket.

                                      F.ö. är det ju ingen skräll att Norge inte gick till VM, ni har inte vad som krävs helt enkelt. RBK har jag respekt för, men seriöst, ni andra är inte mycket att hänga i julgranen. Känns logiskt att ni andra sticker upp under deras mellanår men dom lär ju vara tillbaks på tronen nästa år igen. Så kan ni andra släss om 2-14 platsen.
                                      Hahahaahaaa!! Idiotsvenske, fy faen! Ræva mi ler av allsvenskan og Djurgården! Hva faen er det for et navn forresten? Har dere mange dyr i gården?? Koren er vår mann, og han er alt for god for en søpleklubb som DIF.

                                      LSK - fortsatt ubeseiret i Royal LEague etter møte med FCK, Brøndby og Kalmar.

                                      Kommentar

                                      • Bolsen3
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2004
                                        • 1061

                                        #20
                                        Må si jeg blir nesten litt flau når jeg ser hvor høye på pæra enkelte fugler er. Djurgården vant så vidt jeg veit den svenske serien, og vi kan sikkert sitte lenge å diskutere om hvor mye bedre den norske ligaen er enn den svenske, men en 1.plass i allsvenskan er og blir bedre enn 4.plass i tippeligaen. Ja, jeg veit at vi med Occean og andre nye spillere sannsynligvis vil være med i gullkampen, men faen heller, det virker som enkelte her inne har tatt gull allerede. Cold facts: vi har ikke vunnet en dritt siden 1989, ikke en gang cupen! Djurgården er per dags dato en litt mer attraktiv klubb enn LSK. Selvfølgelig både tror og håper jeg på at dette vil endre seg i løpet av 2006, men la oss vente med å være "cocky" til vi faktisk har vunnet noe....

                                        Ps: En av grunnene til at jeg reagerer såpass sterkt på dette, er at enkelte på dette forumet minner meg skremmende mye om noen blåkledde "venner" av meg, og de har til og med vunnet litt de siste 10 årene....

                                        Kommentar

                                        Working...