Koren till Djurgårdens IF

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    #21
    Vi trenger ikke sitte med lua i hånda og ta imot dritt fra klysete svensker som kommer inn på ett forum for LSK og rakker ned på Fugla og norsk fotball! De kan brenne!
    Og om jeg mener at svensk fotball suger, så er det min ærlige mening, og det kan ingen ta ifra meg.

    LSK er en stolt klubb med en veldig bra stall. Jeg kan ikke se en eneste grunn til at noen andre klubber i norden skal være bedre enn LSK. Mange som har mer penger, men det hjelper ikke alltid det.

    Kommentar

    • Bolsen3
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 1061

      #22
      Opprinnelig skrevet av veiron
      Vi trenger ikke sitte med lua i hånda og ta imot dritt fra klysete svensker som kommer inn på ett forum for LSK og rakker ned på Fugla og norsk fotball! De kan brenne!
      Og om jeg mener at svensk fotball suger, så er det min ærlige mening, og det kan ingen ta ifra meg.

      LSK er en stolt klubb med en veldig bra stall. Jeg kan ikke se en eneste grunn til at noen andre klubber i norden skal være bedre enn LSK. Mange som har mer penger, men det hjelper ikke alltid det.
      Nå var det vel strengt tatt flere LSK-supportere som begynte å rakke ned på Djurgården og svensk fotball før svensken svarte tilbake. Det eneste han/hun ville var å finne ut litt om Koren, fordi personen tydeligvis hadde hørt rykter om at Koren var på vei til Djurgården.

      Ja, LSK er en stolt klubb med en veldig bra stall, det er jeg helt enig i! Men vi er ikke best i norden, det er bare pisspreik. Vi kan bli det, men er det ikke. Stallen vår er som sagt bra, men det er mange som har bedre eller like gode. Se på stallene til lag som fc københavn, brøndby, rbk. Dessuten holder det ikke å ha et bra lag på papiret, det må fungere i praksis også, se på årets rbk, det de kalte tidenes rbk-lag før sesongen startet.

      Jeg har stor tro på suksess i 2006, men poenget mitt er at vi ikke kan tillate oss å si at vi er bedre enn den svenske seriemesteren. 7, 7, 7, 4, det er vår ligaplasseringer de siste 4 årene, la oss forholde oss til det foreløpig, så kan vi være overlegne når vi har vunnet 4 år på rad i 2009...

      Kommentar

      • gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

        #23
        Må si jeg blir nesten litt flau når jeg ser hvor høye på pæra enkelte fugler er. Djurgården vant så vidt jeg veit den svenske serien,
        Bra påpekt.
        Og de har også en tribunekultur som vi kan lære mye av.
        I 2005 hadde klubben et snitt på sine hjemmekamper på over 14 000 - nesten dobbelt så høyt som vårt med andre ord. Så jeg er enige i at man kanskje kan være litt ydmyke, selv om vi skal kjempe for at Koren selvfølgelig skal bli på Åråsen.

        mvh
        Gammer`n
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

        Kommentar

        • veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

          #24
          Pøh! Den dagen jeg blir ydmyk i forhold til svensker når det kommer til sport, da legger jeg meg i grava...
          Koren skal IKKE til Sverige. Skal han utenlands må det bli til en stor europeisk klubb. Ikke en fislete liten svenskeklubb.

          :lol:



          "Vi är alla bröder uppåt söder!"

          - den var dedikert til selklubbaren,
          vennlig hilsen svenskeklubbaren

          Kommentar

          • Rubinho
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2005
            • 1501

            #25
            Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
            Koren er neppe til salgs for under 30 mill. NOK, det vil si ca 150 mill SEK. :lol:

            Dif har nok ikke penger til Robbie 1891, hvorfor skal han uansett gå til en klubb som har semre fans enn KFL, et lag som er dårligere og en serie som er vesentlig svakere?

            FRIHET FOR ULTRAS
            HEHE..Rå bra

            Kommentar

            • hthaug
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2004
              • 432

              #26
              Jeg sitter egentlig å lurer på om det faktisk kan være tilfelle. Muligens Haddad var tenkt som en erstatter for robbie som offensiv midtbane/tilrettelegger for Sundgot/Occean dersom det kommer et akseptabelt bud.

              Skjer litt overraskende ting rundt sportsklubben om dagen. Jeg tør i allefall ikke å spå de tre neste mnd når det gjelder overganger.

              Kommentar

              • AG3
                Juniormedlem
                Bøffel
                • Oct 2005
                • 28

                #27
                Neeeiiii! Orker ikke mer! Nå er det nok!! Værsåsnill!! Etter den siste tiden med marerittaktige rykter om den guden etter den andre - så orker jeg ikke flere ryktehelveter...Basta! Må ha trallalapiller NÅ - med det samme! Blir helt scizoparonoid av disse ryktene som svirrer over alt....kan ikke avisene nøye seg med å skrive om været og katter som er borte?

                Kommentar

                • LSK-supp.
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2003
                  • 1023

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                  Må si jeg blir nesten litt flau når jeg ser hvor høye på pæra enkelte fugler er. Djurgården vant så vidt jeg veit den svenske serien,
                  Bra påpekt.
                  Og de har også en tribunekultur som vi kan lære mye av.
                  I 2005 hadde klubben et snitt på sine hjemmekamper på over 14 000 - nesten dobbelt så høyt som vårt med andre ord. Så jeg er enige i at man kanskje kan være litt ydmyke, selv om vi skal kjempe for at Koren selvfølgelig skal bli på Åråsen.

                  mvh
                  Gammer`n
                  Rosenborg har snitt på 17000, og kan ikke si vi har mye å lære av dem når det gjelder tribunekultur.

                  Djurgården ble seriemestre og cup-mestere, og er fra skandinavias største by. Er 14000 i snitt bra?!

                  Til tross for høyere snitt har de ikke flere syngende supportere enn oss. I forhold til totale publikumstall på kampene, har DE mye å lære av oss.[/i]
                  I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                  Kommentar

                  • Sälklubbaren
                    Juniormedlem
                    Bøffelpromp
                    • Dec 2005
                    • 17

                    #29
                    Allvarligt talat, Bolsen3 har en bra inställning till det hela. Utan att mäta kukar om vilken liga (Royal League säger egentligen ingenting, särkilt inte sen BIF spelar i UEFA-cupen och skiter rätt hårt i RL; man kan ju lika gärna hävda att Sverige och Danmark har bästa ligorna med tanke på finalen förra året) som är bäst kan vi ju konstatera att ni inte har någon vinnartradition i klubben för tillfället. Därför ser jag det som ett skämt att ni tar för givet att ni är ett bättre lag än DIF - ett DIF med 6 tiltlar de senaste 4 åren. Detta var ju ett seriöst fotbollsforum sa nån. Ni har säkert ett lag som KAN bli bra och vinna titlar men ni har väl inte levererat ännu? I min bok ska man ha pokalerna i skåpet innan man öppnar brödsaxen.

                    Angående Koren så har jag aldrig sett honom spela. Jag har ingen aning i hur mycket substans det ligger i ryktet eller hur mycket han värderas till, det vet ni bäst själva.

                    "Pøh! Den dagen jeg blir ydmyk i forhold til svensker når det kommer til sport, da legger jeg meg i grava...
                    Koren skal IKKE til Sverige. Skal han utenlands må det bli til en stor europeisk klubb. Ikke en fislete liten svenskeklubb. "

                    Har riktigt svårt att ta dig allvar så jag förutsätter att du skämtar, men eftersom du har en svensk som avatar antar jag att du har ett rätt stort lillebrorskomplex.

                    "Vi är alla bröder uppåt söder!"

                    Bajen är ditt andralag? Vålerenga håller du också lite på om det går dåligt för LSK eller?

                    "Sure. Akkurat som da dere vant läktarmatchen mot Rosenborg på Lerkendal i fjor med deres 2-3 supportere. Ja faen, dere vant forsåvidt. 2-3 stk holder mot kjernen"

                    Kan villigt erkänna att jag och många andra Durgårdare inte prioriterar Royal League allra högst. Men jag har bott i Oslo och tagit tempen på fotbollen där och kan konstatera att i sångerstyrka och kreativitet på läktarna är ni långt efter oss och flera andra allsvenska klubbar.

                    Ni är hjärtligt välkommna att åka till Stockholm och besöka Stockholm Stadion en allsvensk match för att höra hur en man skapar stämmning. Annars kan ni ju fråga vad FCK-fansen tycker om vår läktarkultur, vi hälsade på där 2002.

                    Kommentar

                    • Sälklubbaren
                      Juniormedlem
                      Bøffelpromp
                      • Dec 2005
                      • 17

                      #30
                      @LSK-supp.

                      Vår arena tar 14161 åskådare. Visserligen är ett derby inräknat i snittet.

                      Att du snackar om att ni har fler sjungande fans än DIF visar enbart på din okunnighet. DIF har Sveriges i särklass mest högljudda sittplats, speciellt sektionerna mitt emot klacken. Växelsången dom emellan är välkänd.

                      Kommentar

                      • veiron
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6267

                        #31
                        Bla bla bla, dere er så flinke atte! Du høres faenmeg ut som en erketypisk vif-supporter! Verdensmester i selvskryt!
                        Jeg tør vedde på at om Dyregården hadde vært med i Tippeligaen så hadde det ikke blitt noe medalje på dem. Den norske ligaen er bedre. Basta! Hvorfor tror du forresten spillere stort sett går fra Sverige TIL Norge?? Magnus Powell og Christoffer Andersson er eksempler fra min klubb.
                        At LSK ikke har vinni noe de senere årene er bare tilfeldigheter, med en rekke semifinaler i cupen og også en finale. Sølvmedaljer i serien også, og bare ett poeng bak RBK i 2001. Med 56 poeng, 10 mer enn det Vif vant serien med i år.

                        Hva mener du forresten med at jeg har lillebrorkompleks fordi jeg har "en svenske som avatar"? Går det ikke ann å like Killinggänget uten å være mindreverdig? Og hvis du går rundt og tror at Sverige fortsatt er storebror så får du ta fingern ut av rasshølet og stikke den i jorda isteden
                        Det er ikke jeg som oppsøker forumer til nabofaen og sprer rundt meg med dritt, hoho!

                        Jeg kan forresten opplyse om at jeg liker svensker og sverige, men når det kommer til sport er og blir dere noen oppblåste fjols.

                        Og en ting til slutt... Hammarby foran Dyregården ANYTIME!

                        Kommentar

                        • scages
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 1292

                          #32
                          Hvilke kilder er opphavet til disse ryktene?
                          Eller er det bare fyllerør fra ende til annen?

                          Kommentar

                          • Vestfold Kanaris
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Oct 2004
                            • 4583

                            #33
                            Skulle vært interessant å høre hva enkelte av dere her inne mener vi kan lære av Djurgårdens fans.. Tribunekultur?? :wink:

                            Må isåfall være bortefølget dems, der er Jærnkaminerna best i Sverige.
                            LOUD
                            PROUD
                            ULTRA

                            Kommentar

                            • HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6079

                              #34
                              Ettersom koren sin store drøm er å komme til spania og det var spanske klubber som var intresert for ikke lenge siden er han nok ikke intresert i å tegne en langtidsavtale med noen. Ettersom han er helt sykt god vil nok ikke lsk selge for under 10 mil. Ettersom dif må gi mer enn ti mil vil de trolig ha en lang kontrakt. Ergo Koren blir intill videre. I hvertfall til det internasjonale vinduet åpner.

                              Kommentar

                              • Koren
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Feb 2004
                                • 43

                                #35
                                Koren til djurgården????? HAHAHAHAHAHA!

                                Kan dere ikke hente Ronaldindo og Ballack også...
                                Ikke faen om Koren går til den svenske søppel ligaen, noe jeg betegner den som på bakgrunn av 10 års sammenhengende europacup fiasko!

                                Tippeligaen er mye, mye bedre enn allsvenskan og det styrker overhodet ikke Korens sjanse til landslagsspill å være i den fotball bakgården..

                                Derimot frykter jeg at vi kan miste han til sommeren, men da til en respektabel liga.

                                Kommentar

                                • Do'h
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 1891

                                  #36
                                  Jeg fikk et støkk midt bak i ryggen da jeg så denne.

                                  Men igjen er den en svensk hoffnarr på lur.
                                  LSK FOR GULL 2006

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7080

                                    #37
                                    Men helvete heller da, nå får vi skjerpe oss her noen og enhver! At Koren skal til Djurgården er selvsagt bare piss og ikke noe som bør tas på alvor overhodet, men det er da ikke noen vits i å skjære huet av svensken av den grunn.

                                    Men, uansett, ettersom du spørte: Koren er Tippeligaens beste midtbanespiller og blir antakelig solgt til Spania i løpet av vinteren eller våren. At han skulle velge et svensk lag kan jeg aldri forestille meg.

                                    LSK vs Djurgården? Vel, jeg tror det hadde blitt en jevn kamp. Men det må være lov å spørre seg hvorfor så mange svenske toppspillere muligheten går til norske klubber og ikke blir i Sverige. Trafikken motsatt vei er jo ikke-eksisterende, og i de tilfellene der norske spillere har gått til Sverige ser vi jo at de har fått en status i Allsvenskan som de bare kunne ha drømt om i Norge. For eksempel middelmådigheter som Karl Oskar Fjørtoft og Fredrik Winsnes. I Tippeligaen er de knapt synlige, i Sverige ble de stjerner. Men klacken til Djurgården er bra, den.

                                    Men selvsagt velger jeg Hammarby anytime og bajsar på Djurgården. Kan dere ikke heller prøve dere på et realistisk mål, som for eksempel Magnus Powell? Han tjener en mill i året og scorer fem mål pr sesong; høres ut som en perfekt mann for dere.

                                    Godt nyttår!
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • Rubinho
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2005
                                      • 1501

                                      #38
                                      Stopp denna idiotiske diskusjonen..Koren blir! Han må bli..og disse såkalte svenskeapene som har logga seg på forumet vårt kan like gjerne væra ape til apene fra oslo. Makan til mye skrivefeil på svensk skal en leite lenge etter. Nei, Koren er vår yndling og skal han dra må det jo væra til en stor klubb ikke en klubb som er i nordens dårligste liga!! :evil:

                                      Forza fævla :!:

                                      Kommentar

                                      • Rubinho
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2005
                                        • 1501

                                        #39
                                        Stopp denna idiotiske diskusjonen..Koren blir! Han må bli..og disse såkalte svenskeapene som har logga seg på forumet vårt kan like gjerne væra apene fra oslo. Makan til mye skrivefeil på svensk skal en leite lenge etter. Nei, Koren er vår yndling og skal han dra må det jo væra til en stor klubb ikke en klubb som er i nordens dårligste liga!! :evil:

                                        Forza fævla :!:

                                        Kommentar

                                        • bjarmann
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 2925

                                          #40
                                          en byttehandel med barca med koren og ronaldinho er det eneste sm kunne vært på sin plass. vår venn robbie er ikke no dårligere enn han ass, nesten helt seriøst
                                          I år så tar vi alt

                                          Kommentar

                                          Working...