Koren till Djurgårdens IF

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • christoffer
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2004
    • 326

    #61
    Opprinnelig skrevet av Sälklubbaren
    Två norrmän jag har gillar skarpt är Espen "shampoo" Knutsen och Patrik Thoresen, fel sport iofs 8)

    Fimpen är väl bajare? :x
    Ja han spilte for Hammarby

    Kommentar

    • Sälklubbaren
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Dec 2005
      • 17

      #62
      Typiskt bajen att använda barnarbetare.

      Men så är dom ju inte som andra http://www.jarnkaminerna.nu/images/v...ary_tattoo.jpg

      Kommentar

      • LSK-supp.
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 1023

        #63
        Opprinnelig skrevet av Sälklubbaren
        Typiskt bajen att använda barnarbetare.

        Men så är dom ju inte som andra http://www.jarnkaminerna.nu/images/v...ary_tattoo.jpg
        Er ikke Djurgården den minste av de 3 stockholms klubbene?

        Følger ikke med på svensk fotball, men hørte at vålerengens supportere hadde vært flere enn djurgårdens syngende fans da de møttes i stockholm i fjor, dere kan ikke være mye å skryte av da....
        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

        Kommentar

        • Sälklubbaren
          Juniormedlem
          Bøffelpromp
          • Dec 2005
          • 17

          #64
          Vi är färre men värre. Dock hade den andra Stockholmsklubben mindrepublik än oss förra året. Solna aik är inte ett Stockholmslag.

          F.ö. spelades matchen på Råsunda, d.v..s. bortaplan för oss. Hörde knappt VIF-fansen en enda gång förutom när en av deras felnavlade muppar skrek under den tysta minuten innan matchen. Och nej dom var inte fler. Dock var dom rätt många och lät väldigt lite med tanke på det.

          Kommentar

          • LSK-supp.
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2003
            • 1023

            #65
            Opprinnelig skrevet av Sälklubbaren
            Vi är färre men värre. Dock hade den andra Stockholmsklubben mindrepublik än oss förra året. Solna aik är inte ett Stockholmslag.

            F.ö. spelades matchen på Råsunda, d.v..s. bortaplan för oss. Hörde knappt VIF-fansen en enda gång förutom när en av deras felnavlade muppar skrek under den tysta minuten innan matchen. Och nej dom var inte fler. Dock var dom rätt många och lät väldigt lite med tanke på det.
            "Mange men høres lite", -høres ut som klanen det.
            I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #66
              Opprinnelig skrevet av Sälklubbaren
              Men nu när det finns lite folk som inte skriker på mig. Hur är han som spelare? Jag antar att ni känner till Kim Källström. Hur står han sig i jämförelse med honom?
              Han er inte like målfarlig som mongo kim, men en bedre passningsspiller. Tøffere i nærkamper og han spiller fotball for ett lag med bedre supportere enn det Mongo Kim noen gang kommer til å gjøre.

              GE DOM BANANER
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • Sälklubbaren
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Dec 2005
                • 17

                #67
                @King_Raymond

                Så, så lilla gubben, inte vara avundsjuk nu för att vi har fler, mer högljudda och mer passionerade fans än ni. Killen innan jämförde honom med Djuric så lika stark i kroppen som Kim misstänker jag att han inte är.

                Såg nu att Koren är 25 år. Då lär han väl inte bli så mycket bättre. Trodde han var yngre. Bra för er, då kanske ni får behålla honom.

                F.ö. har jag sett både er och VIF live. Ni måste ju bli överkörda när Klanen kommer på besök...
                Er publik kändes som Halmstads ungefär.

                Kommentar

                • Sälklubbaren
                  Juniormedlem
                  Bøffelpromp
                  • Dec 2005
                  • 17

                  #68
                  Ser just nu att ni köpt Haddad från Assyriska. Herregud, är ni allvarliga? Killen skickar ett sms till sin gamla klubb och berättar att han inte vill spela med dom längre. Bra val av karaktärspelare!

                  Och så visar det sig att er "Stoffe" inte vill underteckna ett nytt kontrakt. Ska vi gissa på att han går till Helsingborg i sommar samtidigt med Henke? Valet att spela med Henke eller Powell måste ju vaerkligen vara grymt svårt.

                  Kommentar

                  • Gale Isbre
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2005
                    • 1164

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Sälklubbaren
                    "Valet att spela med Henke eller Powell måste ju vaerkligen vara grymt svårt."

                    "F.ö. har jag sett både er och VIF live. Ni måste ju bli överkörda när Klanen kommer på besök..."

                    "Såg nu att Koren är 25 år. Då lär han väl inte bli så mycket bättre."

                    "RBK har jag stor beundran för."
                    Du kan skummelt lite om fotball til å kunne så mye :wink:

                    Kommentar

                    • veiron
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6267

                      #70
                      Kan ikke en moderator bare se til å stenge ute dette svenske svinet som kaller seg "Selklubbaren"??
                      Vi trenger ikke aper i dette forumet. Ikke fra plata og ikke fra Sverige.

                      Siste ord fra meg til Selklubbaren: vif-Klanen har vi synget ut flere ganger. Senest 3 ganger i fjor, noe de også har innrømmet selv.
                      Gå inn på Kanari-TV, last ned vif-LSK og bedøm selv. Bedre stemning lager ikke mongogjengen din heller.

                      Kommentar

                      • ChriZza
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 4265

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av Sälklubbaren
                        F.ö. har jag sett både er och VIF live. Ni måste ju bli överkörda när Klanen kommer på besök...
                        Er publik kändes som Halmstads ungefär.
                        Får tro det du lille gubban ..
                        Vi denga dem på banen og på stadion de tre gangene vi møttes i 2005, bare så det er nevnt.

                        Kommentar

                        • Sälklubbaren
                          Juniormedlem
                          Bøffelpromp
                          • Dec 2005
                          • 17

                          #72
                          Så var det när jag var och såg på tippeligan. Det var dock ett par år sen.

                          Såg f.ö. att Powell har lämnat. Kul dock att ni köpt Haddad. Speciellt efter att han horat runt i pressen föratt få komma till gnaget av alla klubbar. Är det ytterligare en svensk "stjärna" ni har köpt :P

                          Och bara till dig Veiron. Ja ni skulle bli slaktade av dom fem största publiklagen i Sverige. Det är fakta. Hur du vill att verkligheten ska se ut är en annan sak.

                          Kommentar

                          • veiron
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6267

                            #73
                            Hold kjeft din migbolt. Det er BULLSHIT og et dårlig forsøk på provokasjon fra din side!
                            Hva gjør du her inne?? Jeg er så dritt lei folk som kommer inn i forumet til andre bare for å juge, skryte og prate piss. Du er en meget usympatisk svenske. Lek på apeforumet til Dyregården.

                            Det er bare på Stocholmsderbyene hvor det er litt liv i sverige.

                            Kommentar

                            • Kimito
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 2601

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Sälklubbaren
                              Ser just nu att ni köpt Haddad från Assyriska. Herregud, är ni allvarliga? Killen skickar ett sms till sin gamla klubb och berättar att han inte vill spela med dom längre. Bra val av karaktärspelare!

                              Och så visar det sig att er "Stoffe" inte vill underteckna ett nytt kontrakt. Ska vi gissa på att han går till Helsingborg i sommar samtidigt med Henke? Valet att spela med Henke eller Powell måste ju vaerkligen vara grymt svårt.
                              Nå kjenner jeg ikke hele SMS-historien, men det høres ut som du kjører en overskriftsvariant i alle fall. Uansett så har vi en trener som klarer å hanskes med folk som ikke er strømlinjeformede kjernefamiliebarn og du nekter vel ikke for at Haddad er talentfull?

                              At Stoffe ikke skriver under nå er greit nok. Vi fikk han gratis og jeg blir ikke overrasket om han drar til Helsingborg for å spille med "Henke", men heller ikke overrasket om han blir. Powell forsvinner jo for øvrig og det er helt klart spissen jeg minst ville at skulle bli værende i klubben (vet at noen er uenige). Nå har vi uansett fem spisser i stallen som er gode for mange mål og som er forskjellige spillertyper. Når det gjelder hele spillerstallen i det hele tatt så mener jeg at det bare er RBK som kan matche vår før 2006 og da får vi se hva som skjer med for eksempel Stoffe om vi får suksessen i alle fall jeg håper på.

                              Men jeg tror jeg lar resten av den verbale cat-fighten ligge til han som liker å denge sel og slenge med leppa, og de som ynder å kaste seg på.
                              Ferdigskåra

                              Kommentar

                              • champone
                                Juniormedlem
                                Bøffelpromp
                                • Nov 2004
                                • 12

                                #75
                                Hvordan gidder noen å la seg provosere av en missunnelig svenske, som kun snakker fortid.
                                Vi knuser dem på banen, på tribunen og økonomisk. Det er forskjell på svenske pesetas og norske dollar.

                                Nei jeg får vel gå ut i hagen å "pumpe" opp litt olje :lol: :lol: :lol:

                                Kommentar

                                • Sälklubbaren
                                  Juniormedlem
                                  Bøffelpromp
                                  • Dec 2005
                                  • 17

                                  #76
                                  @Veiron

                                  "Det er bare på Stocholmsderbyene hvor det er litt liv i sverige."

                                  Ok, lev i din illusion. Det märks att du aldrig varit på Stockholm Stadion när DIF spelar.

                                  @Kimito

                                  Lite mer ingående. Haddad var en av dom spelarna som gick emot Jose Morais i AFF och vägrade rätta sig efter hur han ville att AFF skulle spela. En stor del av spelarna ville spela väldigt offensiv fotboll och Morais förespråkade en mer kontringsorienterad dito. Efter att AFF slog IFK med 3-0 på bortaplan frossade ett antal spelare i de positiva tidningsrubriker som laget fick och trodde att dom var världsmästare och vägrade sedan spela defensivt. Haddad var en av dom ledande i omklädningsrummet. Sen, istället för att ta tjuren vid hornen, stack han bara och skrev ett sms att han inte ville spela mer i AFF. Just därför anser inte jag att Haddad har den karaktären som krävs. Kan er tränare få styr på honom är det givetvis bra, men jag skulle gärna undvika en oroshärd i omklädningsrummet.

                                  "ikke er strømlinjeformede kjernefamiliebarn"

                                  Vi har själv värvat Stefan Batan i en kontroversiell övergång från AFF om det var Haddads etniska ursprung du syftade på. Batan har dock en annan karaktär än Haddad.

                                  Jag har dock svårt att se Haddad som en toppspelare i vare sig norge eller sverige. Fast han kanske är 4:e anfallare hos er, vad vet jag.

                                  @champone

                                  "missunnelig"

                                  Nej inte speciellt. Svårt att vara missunsam när ni inte har vunnit något på mer än 15 år...

                                  Kommentar

                                  • Kimito
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 2601

                                    #77
                                    Ser poenget ditt med Haddad, men hittil har han ikke vist annet enn ydmykhet (om dog svært stor selvtillitt) og villighet til å høre på treneren. Du har sikkert fått med deg litt av karakteren til Uwe Rösler? Hvis ikke kan jeg fortelle deg at han stiller utrolig harde krav til omgivelsene, men han fremstår allikevel som en rettferdig trener som gir alle like store muligheter. Haddads egen forklaring til trenerproblematikken tidligere er at han ikke ville bli brukt som vingspiss, da han selv mener at han er mye bedre som sentralt oppspillspunkt. For meg er det egentlig likegyldig hva som var grunnen så lenge han gjør jobben sin hos oss og spiller godt uten å lage problemer.

                                    Jeg tenkte for øvrig ikke på hans etninske opprinnelse, men karakteren hans. Med strømlinjeformede kjernefamiliemennesker tenker jeg gjerne på amerikanske forstadsfamilier, men det kan like gjerne være Cosby-familien (og hvor lenge siden er det ikke du har tenkt på den serien). En ting som skiller seg fra tiden hans i Assyriska er at han ikke er noen enslig stjerne i klubben vår. Han spilte nesten ikke fra start under hele låneperioden, men velger allikevel å skrive kontrakt med klubben. Det kan i alle fall tyde på at han har skjønt litt etter alt bråket som var rundt han. Ellers rapporteres det at garderobemiljøet i LSK er ekstremt bra så jeg er ikke så veldig redd for at Haddad skal klare å ødelegge dette alene.

                                    Forresten så ser jeg at du krangler om tribuneliv, men på den tiden du var og så oss (som du hevder å ha gjort for to år siden) var vi i bunnstriden uten økonomi og ingenting nytt hadde skjedd i klubben på fem-seks år. Det er ikke å komme bort fra at stemningen, spesielt mot uattraktiv motstand, kunne være litt tam til tider. Historien før sesongen 2006 er en helt annen og mange har begynt å mene at KFL leverer bedre stemnning enn den (i Norge) overvurderte Klanen. DIFs stemnning skal jeg ikke si noe om siden jeg aldri har vært på kamp i Sverige, men bare sett Hammarby mot VIF på TV (og hørt Kalmar-LSK på radio, men Kalmar er vel en relativt liten klubb) og der lagde jo hjemmelaget veldig bra stemnning virket det som.
                                    Ferdigskåra

                                    Kommentar

                                    • christoffer
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2004
                                      • 326

                                      #78
                                      Christer Matihasson er et godt eksempel på at "gode"spisser i Sverige, faller i gjennom i Norge.

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7080

                                        #79
                                        Ser ikke vitsen verken med å skjelle hverandre ut, eller svenskens tilsynelatende uangripelige oppfatning om at Djurgården er verdens beste klubb, har verdens beste fans og at alle andre er latterlige.

                                        Sånne "argumenter" som svensken presenterer er vi godt vant med i Norge fra kloakkrottene i Vålerenga. Vi veit hvordan vi skal takle det: Slå dem på banen og knus dem på tribunen. Så blir de stumme.

                                        Får håpe vi ses i finalen i RL, svenske. Vi kommer til å slå dere på banen og på tribunen. I mellomtiden har jeg nok selvtillit på LSK og KFLs vegne til at jeg ikke gidder å skryte på den barnslige måten du gjør. Cheerio.
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        • Sälklubbaren
                                          Juniormedlem
                                          Bøffelpromp
                                          • Dec 2005
                                          • 17

                                          #80
                                          @Trigz

                                          Snygg självemotsägelse grabben. Men du fattar inte själv vad du gjorde eller hur? Läs gärna vad jag skriver först och bemöt med fakta sen.

                                          @christoffer

                                          Mattiasson. Hahahahahaha. Killen som spelade i b-laget med DIF i 2 år? Nej ingen tyckte att han var en bra anfallare. Vi panikvärvade killen, tyvärr. Han var halvhyfsad i gnaget och i Elfsborg.

                                          @Kimito

                                          Antog att du snackade om hans mentalitet, lite Zlatan-stylee. Jag bodde i Oslo 2002, ett tag sen visserligen.

                                          Kommentar

                                          Working...