Hei på deg Ronnie...Når leveres disse produktene som ble bestilt for noen dager siden?
KFL-kalender og LSK bok...når blir de levert?
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Jeg bestilte selv en kalender rett etter det ble lagt ut på sidene her og jeg har desverre ikke sett snurten av den ennå.
Forøvrig synes jeg LSK sin egen kalender var ganske stusselig, ser ut som de har brukt det fleste bildene som allerede ligger på LSK.no. -
Første bolk med kalendere ble utsendt lille julaften med b-post. Jeg skal gi Ronnie lista med de som har bestilt årbok etterpå, så da sender han vel ut fortløpende.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterFørste bolk med kalendere ble utsendt lille julaften med b-post. Jeg skal gi Ronnie lista med de som har bestilt årbok etterpå, så da sender han vel ut fortløpende.
Petter
For de som velger å bestille via Kanari-Fansen, så skal dere vite at for hver bok så vil en pen slump havne i klørne på Petter & Co. Og kjenner jeg de døllingene rett brukes de kronene på noe fornuftig, så som sprit, damer og gambling på nettet :wink:Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOg kjenner jeg de døllingene rett brukes de kronene på noe fornuftig, så som sprit, damer og gambling på nettet :wink:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernLista er mottatt og bøkene går med posten i morgen.
Med god hjelp fra kona fikk jeg ordnet dette i løpet av kvelden og så fort hanen galer i morgen er jeg på postkontoret og sender den første ladningen.
Håper bøkene er fremme i løpet av 2005...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av MarianneJeg bestilte kfl-kalender i desember, men har ikke fått den. Kan jeg trygt bestille på nytt uten å risikere å få, og dermed måtte betale for, to? (fattig student :wink
alle er sendt ut, så dersom du ikke har mottat, så kan du sende en ny bestilling, eller gå på sportshuset (LSK-Shop) og handle den der.
Beklager det inntrufne.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av MarianneDet har nå gått omtrent en måned siden jeg bestilte på nytt, kan jeg da vente å se den i postkassa snart? Det er jo snart mars allerede, greit å få den snart :wink:
Du kan bestille den på http://www.lskshopen.no da vi har lagt ned utsendingsavdelingen vår
PetterKommentar
Kommentar