Nå skal vi vel endelig se fruktene av vinterens investeringer. I motsetning til ofte tidligere, begynner vi godformen mens det enda er tid til å klatre høyt på tabellen. Må si jeg koser meg fordervet av godt spill i 4-3-3, og vi kan vel egentlig bare drømme om hvordan dette kunne fungert med en stjernespiller på høyrekant (cred til Winsnes for kampen i går, men han er ikke akkurat noen stjerne imo). Ekstra stas er det å se at Gylfi blomster, og at Koren kommer til sin rett.
Jeg skal personlig starte Erlandsen-sangen mot Lyn hvis ikke noen andre gjør det. I motsetning til en del av oss, fans, mister han ikke hodet i hardt vær, men står på sine meninger og teorier. Nå kan det se ut som om det har snudd. I ettertid kan man være så etterpåklok man bare vil, men at Erlandsen hele tiden har hevdet at det kommer til å ta tid å få spillet til å flyte for de nye spillerene, viser seg vel nå. I tillegg tar det tid å etablere en 4-3-3 formasjon, så slaktet etter første match med denne blekner vel litt nå.
Forza fugla, nå skal vi ha 6 poeng på de neste to!
Jeg skal personlig starte Erlandsen-sangen mot Lyn hvis ikke noen andre gjør det. I motsetning til en del av oss, fans, mister han ikke hodet i hardt vær, men står på sine meninger og teorier. Nå kan det se ut som om det har snudd. I ettertid kan man være så etterpåklok man bare vil, men at Erlandsen hele tiden har hevdet at det kommer til å ta tid å få spillet til å flyte for de nye spillerene, viser seg vel nå. I tillegg tar det tid å etablere en 4-3-3 formasjon, så slaktet etter første match med denne blekner vel litt nå.
Forza fugla, nå skal vi ha 6 poeng på de neste to!
Kommentar