Opprinnelig skrevet av general
LSK-Tifo samler inn penger til søndag
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av KristofferJeg fikk ferielønn i dag faktisk! Men donnerer kun et par prosent av de, har vel rundt 10-12 regninger somdet er inkasso på hjemme.Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondRund opp til nærmeste 100, jeg har timelønn på mellom 100 og 110, derfor gir jeg 200 på søndag
men da satser vi på at det blir bra tifo framover...?Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Opprinnelig skrevet av FUGlinhoOpprinnelig skrevet av King_RaymondRund opp til nærmeste 100, jeg har timelønn på mellom 100 og 110, derfor gir jeg 200 på søndag
men da satser vi på at det blir bra tifo framover...?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Siden vi i LSK-Tifo er SVÆRT ettertrakta blant medlemmer i kanari-fansen,ser vi at det er liten vits i å kjøpe russerhorer. Rødsprit er jeg ikke så glad i, men øl derimot etter kampen
heeh
Neida, vi skal satse på bra opplegg vi sålenge vi har penger til det. Enkelt og greitKommentar
-
Opprinnelig skrevet av OlaHva med en slags tifo for å hedre våre utenlandske spillere?? Ett sør-afrikansk flagg, ett australsk flagg, et islandsk flagg osv. Hadde vært fett!Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av OlaHva med en slags tifo for å hedre våre utenlandske spillere?? Ett sør-afrikansk flagg, ett australsk flagg, et islandsk flagg osv. Hadde vært fett!Kommentar
-
HAHA!! J**** god ide!Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!Kommentar
-
Jeg stod med 200 lappen klar, men Bryter'n hadde kvitta seg med bøssa nå han kom til meg, så jeg setter dem inn via nettbank i kveld.......
TIMELØNN TIL TIFO!!!!
.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Jeg ga, men bare 150, ikke 200 som jeg sa :oops:
Tony: Hvor mye fikk dere inn?Ultras Felt C LillestrømKommentar
Kommentar