Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
at Fjøra har virkelig forstått at Fotball er Butikk, DET er ingen hemmelighet, men er det slik vi vil ha det?
Jeg synes at alle spillere i prinsippet bør være til salgs. Alt er et spørsmål om hva du får igjen (penger). Så kan en jo diskutere summene en bør ha for de ulike spillerne.
Det hadde vel ikke vært noen katastrofe om Arild forlot oss og dermed ga oss penger nok til å f.eks. hente inn en TL-nivå-venstrebekk siden den plassen er nærmest ubebodd.
Det hadde vel ikke vært noen katastrofe om Arild forlot oss og dermed ga oss penger nok til å f.eks. hente inn en TL-nivå-venstrebekk siden den plassen er nærmest ubebodd.
Tja, ser en på hva konkurrentene har på venstreback, er det vel en ganske drøy overdrivelse å kalle Shane og Anders for hjemløse.
Serievinneren 2005 hadde spillere som Hovi, Dos Santos, Stenersen, Mabizela og Holm på venstrebacken den sesongen. Ingen skal si til meg at det lukter så jævlig mye bedre av de spillerne der.
Jeg må si jeg stiller meg undrende til all misnøyen med Shane i det siste. Hvis Uwe og Gunnar bruker vinteren godt, og jobber med plasseringen til Shane så tror jeg vi kan ha en av tippeligaens beste venstrebacker. For offensivt er han helt fantastisk i tippeligaskala, men det butter noe imot på plasseringsevnen hans defensivt.
Så vidt jeg husker, så ble han også plukket ut som beste back i tippeligaen av hele 3 trenere, da de ble spurt om å sette opp sitt drømmelag i Dagbladet.
Så ha litt tålmodighet, og jeg tror venstrebacken vår er sterkere enn folk forventer den skal være.
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
Enig med deg Hoyt, synes Shane er undervurdert blant fansen, selv har jeg digget han siden første gang jeg så han mot FFK i premieren i 2004. Ingen tvil om at han kan bli bedre defensivt men han har veldig bra innlegg, (bedre enn Påsan sine i høst) og er utrolig angrepsvillig. Er en skandale hvis vi selger han spør du meg.
Kommentar