slutt med syting

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • elsker78
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Jan 2004
    • 217

slutt med syting

Nå har jeg gått lei av all den sytingen og klagingen på Lista og her om denne røyken til Baron. La nå mannen få gjøre som han vil,så lenge det ikke går utover prestasjonen hans på banen. han er da et menneske han også. greit dette med at han er forbilde til mange og at han er toppidrettsutøver og da skal man liksom ikke nyte "berusende" middler.
    Men hvem er det som ikke gjør det da. Reka snuser på banen og jeg har sett flere av rbk og bdø/glimt spillere både røyke og drikke. Bjørn dæli Drakk når han var på topp.
    GLEM NÅ DETTE MED BARONEN.

hilssen en som er drit lei av og lese om dette
    morten
    nr 7

• Kristoffer
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Nov 2003
    • 172

Må si meg enig i dette utspillet. Er lei av at det fokuseres på usportslige ting som f.eks hva Baron gjør på fritida si. La han gjøre hva han vil! Han er jo fortsatt god i mål er han ikke?
    Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!

Kommentar

• scages
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 1292

Idrett og alkohol hånd i hånd sier nå jeg!
      Drittlei dobbeltmoralen som råder.

Kommentar

• elsker78
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Jan 2004
        • 217

skjerpings

HALLO Mannen har tatt seg sigg. hva er problemet?????????????
        Skjerp dere!!
        nr 7

Kommentar

• _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4397

mannen kan fyre bønne for min del.. bare han holder nullen
          ..................

Kommentar

• fredpet76
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 1265

Han kan røyke så mye han vil, men poenget er at han ikke skal gjøre det åpenlyst midt i sentrum. Er det så forbanna vanskelig å forstå????? Det var det hele debatten dreide seg om. Ferdig med saken!! :evil:

Kommentar

• Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

Mulig jeg er dum, men hva er problemet?
              Han får jo ikke lov til å gjøre det innendørs lenger... :P
              Knurr...

Kommentar

• elsker78
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Jan 2004
                • 217

Poenget mitt er at jeg syns det var helt latterlig og lage så mye styr rundt det. Jeg også syns det er dumt av ham og gjøre slike ting midt i sentrum,men som sagt hvorfor lage bless rundt det.
                nr 7

Kommentar

• Håkon Henriksen
                  Administrator
                  • Nov 2003
                  • 6411

Hva så, Baron tok seg en sigg... I dont mind......

Og elsker78, skaf deg din egen singnatur

.
                  Håkon Henriksen
                  -
                  Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                  -
                  ALT FOR FUGLA

Kommentar

• Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

Hmm. Problemet med dette er vel rett og slett at Baron er en av lagets mest fremtredende spillere, og derfor et forbilde. Det er ikke positivt at noen som skal være et sunt forbilde for barn og unge i området paraderer rundt i sentrum med en sigg i hånda. Han må gjerne røyke, men han må også tenke på signalene han gir ved å gjøre det offentlig.
                    Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• FilipOlander
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • May 2004
                      • 218

Jeg ler, og ler, og ler, og ler. At folk kan ha fokus på at Emille Baron tok seg en sigarett i Lillestrøm sentrum, og ikke på den positive trenden med 4-3-3, nytt trenerteam, 4-0 i Bodø, søndagens kamp mot Lyn, eller at Robbie Winters er aktuell for Fugla.. Ja, jeg blir rett og slett lattermild og generelt bekymra for hvor høyt nivå det er på supporterne til et av norges beste lag. Godt at ikke alle er nettnerder..

Selvsagt er det ikke sundt å røyke, men Emille Baron må da få lov til å gjøre akkurat som han selv vil på sin egen fritid? Han har da ikke brutt noen lov?

Forbilder meg i r*va. Vi er alle forbilder. Hver enkelt person. Samme om vi heter Emille Baron eller Filip Olander.
                      Filip!

\"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

Kommentar

• Kristoffer
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Nov 2003
                        • 172

Opprinnelig skrevet av FilipOlander
                        Jeg ler, og ler, og ler, og ler. At folk kan ha fokus på at Emille Baron tok seg en sigarett i Lillestrøm sentrum, og ikke på den positive trenden med 4-3-3, nytt trenerteam, 4-0 i Bodø, søndagens kamp mot Lyn, eller at Robbie Winters er aktuell for Fugla.. Ja, jeg blir rett og slett lattermild og generelt bekymra for hvor høyt nivå det er på supporterne til et av norges beste lag. Godt at ikke alle er nettnerder..

Selvsagt er det ikke sundt å røyke, men Emille Baron må da få lov til å gjøre akkurat som han selv vil på sin egen fritid? Han har da ikke brutt noen lov?

Forbilder meg i r*va. Vi er alle forbilder. Hver enkelt person. Samme om vi heter Emille Baron eller Filip Olander.
                        En som har skjønt det. La denne saken ligge dø nå a. Fokuser heller på det sportslige!

Kommentar

• KimFL
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 1410

Om Baron tar seg en røyk, eller noen pils, for den saks skyld, i fritida.....så kan vel folk bare drite i det. Han er da for f... voksen. Og vi lever i et fritt land.

Og det han skal være et forbilde for unge....det er ett utslitt argument. Unga begynner å røyke på ungdomskolen uansett om Baron gjør det eller ikke.

mvh
                          KimFL

Kommentar

• elsker78
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Jan 2004
                            • 217

Ja jeg er enig i at det er tåpelig av baron og gjøre det,men det behøver ikke bli en kjempe diskusjon av den grunn...Og en ting til Kjempe stolte Lsk sangen er absolutt ikke dårlig. har dere som syns den er det,et bedre forslag. åpen for det.....
                            nr 7

Kommentar

• Flisby`n
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2004
                              • 312

Opprinnelig skrevet av elsker78
                              ...Og en ting til Kjempe stolte Lsk sangen er absolutt ikke dårlig. har dere som syns den er det,et bedre forslag. åpen for det.....
                              Kunne vært artig å høre den med teksten "Hele stadion opp å stå ....opp å stå.....osv" På kamper hvor det er litt gira stemning er det faktisk mulig å dra med seg flere tribunder ved å aktivisere de litt

Er klar over at vi bruker "reis opp hvis du .....", men tror kanskje detta kunne fenge litt mer....??
                              En kjeeempescoring av tommy!!

Kommentar

• elsker78
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Jan 2004
                                • 217

Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                                Opprinnelig skrevet av elsker78
                                ...Og en ting til Kjempe stolte Lsk sangen er absolutt ikke dårlig. har dere som syns den er det,et bedre forslag. åpen for det.....
                                Kunne vært artig å høre den med teksten "Hele stadion opp å stå ....opp å stå.....osv" På kamper hvor det er litt gira stemning er det faktisk mulig å dra med seg flere tribunder ved å aktivisere de litt

Er klar over at vi bruker "reis opp hvis du .....", men tror kanskje detta kunne fenge litt mer....??

Ja jeg er syns det var et godt forslag. Vi får håpe noen av forsangerne ser dette da. Ellers så er det jo rett fram for andre og dra igang denne også da,men syns fortsatt Kjempe stolte lsk skal brukes.
                                nr 7

Kommentar

• Flisby`n
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2004
                                  • 312

Også enig i at "kjempe! stolte lsk" skal fortsette- den setter seg på hjernen- og da er den vel vellyket. Har også hørt folk oppfatte teksten som "kjempestolte lsk" og da oppfattes nok teksten litt annerledes.

Tror uansett de kritiske ikke står på feltet, men sitter rundt ellers og blir "utsatt" for å få denne på hjernen...hehe...Og godt er det...
                                  En kjeeempescoring av tommy!!

Kommentar

• Kristoffer
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Nov 2003
                                    • 172

Jeg tror at de som sitter på tirbunene ikke hører hva vi synger, det er høyt, men man får ikke ut mange ord. Har selv sitti et par ganger, og hadde jeg ikke vist hva som ble sunget så hadde jeg ikke hatt sjans til å skjønne det. Men er for at "Kjempe! Stolte, LSK!!" skal fortsettes! Den er det bra trøkk i!

Kommentar

• King_Raymond
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4987

Selvfølgelig skal kjempe stolte lsk synges videre. Kutter vi ut den så kan vi jo like gjerne kutte ut åråsen er våres hjem, fugla allez allez allez og vi er lillestrøm kanaris....
                                      Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Kristoffer
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Nov 2003
                                        • 172

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                        Selvfølgelig skal kjempe stolte lsk synges videre. Kutter vi ut den så kan vi jo like gjerne kutte ut åråsen er våres hjem, fugla allez allez allez og vi er lillestrøm kanaris....
                                        Stemmer, derfor så skjønner jeg ikke hvorfor visse personer ikke vil synge den :roll: :roll:

Kommentar

Working...