Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hvordan blir størrelsen på dissa draktene? Jeg bestemte meg for å pensjonere 2000-drakta mi etter cupfinalen, i påvente av den nye. Håper ikke disse draktene blir 100% Italia-styla tettsittende... Det har seg nemlig sånn at jeg ikke tar meg så veldig godt ut i tettsittende klær :oops:
hvis feite-petter ser ok ut i det, så trenger du ikke være bekymra
At det var? *beep* heller, du nærmer deg livsvarig eksklusjon nå :wink:
Takk for opplysning, da har jeg jo tid til å spare penger også da! Men det er jo lenge til februar da! Det er jo en måned til den nye drakta kommer da! :twisted: Ja, jeg får vel overleve en måned da.
jeg hørte med sportshuset om den nye drakta hadde kommet i går, men den kommer jo ikke før 4. mars sa de der :? det var litt synd, hadde gleda meg til å bruke den i køben..
4. mars er da ikke krise. Sesongen begynner ikke før i april!
-okb! - ikke utålmodig
Du er jo en casual, klart du ikke bryr deg om når drakta kommer, men vi som kler oss i klubbens farger og liker å vise at vi holder med Sportsklubben, skulle nok gjerne sett drakta så fort som mulig. Gleder meg til å sprade rundt i en drakt som ser bra ut, ikke de fillene som Adidas lager.
Du er jo en casual, klart du ikke bryr deg om når drakta kommer, men vi som kler oss i klubbens farger og liker å vise at vi holder med Sportsklubben, skulle nok gjerne sett drakta så fort som mulig. Gleder meg til å sprade rundt i en drakt som ser bra ut, ikke de fillene som Adidas lager.
Haha. Casual, jeg? Spørs vel helt klart hva jeg har gjort opp mot kampene. Er jeg på jobb, så kan jeg heller ikke kle meg i gult og svart ;-)
Jeg gleder meg selvsagt til den nye drakta kommer, men jeg synes ikke det har noe hast. Akkurat som med å få sesongkortet.
Haha. Casual, jeg? Spørs vel helt klart hva jeg har gjort opp mot kampene. Er jeg på jobb, så kan jeg heller ikke kle meg i gult og svart ;-)
Jeg gleder meg selvsagt til den nye drakta kommer, men jeg synes ikke det har noe hast. Akkurat som med å få sesongkortet.
-okb! - like mye juletre som alle andre
Jeg er heller ikke i tvil om at du gleder deg Ole Kristian. Jeg er litt enig med Rønnern her...
Jeg blir såååå slapp av alle de forsinkelsene dette selskapet kommer opp med, og det allerede på den aller første leveransen til Sportklubben. Det plager meg. Det er, etter opplysninger fra Sportshuet den 3. utsettelsen av produkt-levering jeg hører...Det bekymrer meg. Hva tilsier at dette er den siste forsinkelsen de kan skilte med?
Skulle veldig gjerne hatt den nye trøya i København - Kongens By...
PS. Ole Kristian...Har du fått fiksa den DVD'en du snakka om med opptakene på cup-finale-dagen? Venter spent....DS.
Diadora tribunen har nå fått opp all reklame, i tillegg til at TOTTI i Roma drakt pryder inngangen til tribunen. Litt kult egentlig selvom det er verdens største drittsekk, og helt feil lag
Spillertunellen har også fått et Diadora merke på seg.
Kommentar