Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kan noen oppdatere meg om hva kgg er, og hva dette tullet om grupperinger er? Kanskje jeg også skal lage meg en gruppe, jeg kan kalle den søndre kurve og veive med naziflagg mens jeg lager apelyder og skryter av hvor fortreffelig gruppa mi(meg) er.
Det har vel ikke blitt no mer utsettelser etter datoen 4. mars? egynner å bli litt smålei nå, drakten kommer jo før sesongstart (forhåpentligvis), men har lyst til å bruke den på flere små kamper før sesongstart også...Treningskamper osv.
Vet noen når den nye Diadora drakta blir lagt ut for salg? Gleder meg til å ikle den tettsittende og friske drakta. Å få innført nye drakter, blir et nytt steg fremover markedsmessig, og jeg kan heller ikke skjule at det var et lite gledens sukk innover i meg da vi endelig fikk byttet ut Adidas draktene - eller juletreet om du vil.
PS: Har også et lite spørsmål på når blittene til kampene på Åråsen i år legges ut. Hvis noen kunne ta seg tid til å svare på det i all kveldsmaten hadde jeg vært svært takknemlig. :wink:
Infoskrivet fra både KFL og LSKs hjemmesider informerer om at Diadorra draktene, samt nye LSK produkter fra samme leverandør vil åpnes for salg på LSK-Shopen lørdag 4. mars. Startskuddet for salg av biletter til LSKs kamper i 2006, vil begynne på samme dato (4. mars), da alle medlemmer av KFL, LSK, sponsorer og sesongkortinnehavere får kjøpe et visst antall billetter kun til RBK-kampen i serieåpningen.
Billetter til de restrende hjemmkampene blir ikke tilgjenglig på LSK-Shopens "superlørdag", men etter svar fra både Grøndlund via mail og infoet LSK og KFL har servert på sin hjemmeside, legges billetter til de resterende hjemmekampene ut to dager senere, 6. mars.
Diadora-draktene skal være i salg i LSK-shopen fra lørdag 4. mars. Samme dag blir det forhåndssalg av billetter til RBK-kampen.
Det øvrige salget av enkeltbilletter starter mandagen etter, med unntak av LSK-VIF-billettene, som skal selges på samme måte som RBK-billettene (lukket salg).
Hvordan blir egentlig den drakten som vi kan kjøpe? Synes å huske at draktene som de spilte med i Danmark hadde en blå Nordea logo. Men nå så jeg nettopp et bilde av Occean i dagbladet, der det er svart Nordea logo.
Hvordan blir den vi får kjøpt? Og til hvilken pris? (Beklager om dette har vært tatt opp tidligere).
Har sett noen i KFL som går med drakta allerede. Hvor har man fått tak i den? Og den har svart Nordea-logo, herlig! Men det har ikke draktene til spillerne....
Drakta spillerne bruker vil mest sannsynlig være med blå logo, mens drakta vi får kjøpt er med sort logo.
Pris er jeg dessverre usikker på. Drakta har ankommet LSK-shop, men hvis dere leser denne artikkelen er det usikkert hvilken dag den blir hengt opp i butikken, så følg med...
Spennende. Regner med de legger den ut på LSK shopen på nett også, så vi nordfra kan bestille. Gleder meg til å presse meg inn i en tettsittende LSK drakt
Kommentar