Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Da Magnus herja forsvarsrekkene rundt omkring for noen sesonger siden, var det alvorlige planer om å lansere "Ultras Powell play", med undertegnede og Walter Ulbricht som pådrivere. Powell var rett og slett en helt på den tida der, med en spillerstil som alle fans drømmer om å ha i en klubb. Den casen med spillera ned i lønn, skuffa nok mang en kanari, inkludert meg selv. Heldigvis er det først og fremst minne om en stor fotballspiller som sitter igjen, når han nå forlater LSK skuta, som navigerer mot toppen.
Takk for mang en artig stund.
Ps Passer du virkelig inn i sippe klubben LYN?
- Klubben har vært bedre plassert på tabellen enn Lillestrøm de siste årene. Lyn er en klubb med et voksende publikum, mange yngre spillere og en veldig bra trener, sier Magnus Powell til VG Nett.
Takk for din alltid joviale holdning til Sportsklubben Magnus, kommer for alltid til å huske de herlige innspillene med å frivillig gå ned i lønn og at du aldri ville vekk fra Sportsklubben. Takk for de uttallige herlige avslutningene som alltid gikk i mål.
Men fra den ironiske siden og over til den alvorlige;
Takk for innsatsen, den skal man hvertfall ikke klage på!
- Klubben har vært bedre plassert på tabellen enn Lillestrøm de siste årene. Lyn er en klubb med et voksende publikum, mange yngre spillere og en veldig bra trener, sier Magnus Powell til VG Nett.
Egen komentar:
Hørtes jo ordentlig lurt ut! Men du får ha gratulerer da vøtt.Takk for alt.
Magnus Powell dimmer med stil =) Spellersangen din karakteriserer deg.. "Magnus Powell er en fugl". Og dere som skal si at "Samma om han drar" - joda det er deres mening. Personlig synes jeg det er litt trist, men han har gjort sitt i fugla.. La mannen allikevel få en respektabel avskjed! Takk for god holdning og godt hodespill først og fremst =) Kos deg i Liiiin
Realiteten er vel at det var det eneste "bra" han kunne finne på å si om lyn.
Det hele høres litt merkelig ut spør du meg.
Jeg griner ikke over at Powell forsvinner, men det er kjipt at han går til en annen TL klubb, har litt vanskelig for å ønske han lykke til videre da.
Kommentar