Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ser at Tunisias tropp til African Cup of Nations, som ble tatt ut i dag, er uten Khaled Mouelhi
Takk og lov for det. Den turneringen varer jo "halve" våren, og spillerne kommer tilbake i dårlig form. Dette er et hett tema i engelske aviser om dagen. Fra Premier League forsvinner det bøttevis av spillere.
tror finalen spilles 10 februar så hele våren er det vel knapt snakk om......jeg synes det hadde vært bare kult om Moelhi hadde fått bli med, vi er utenfor sesongen og vi vil vel at våre spillere skal få oppleve suksess?? Dette her er tross alt en turnering på lik linje med EM!
Synd for Khaled. Jeg unner virkelig tunisieren å spille i denne turneringen. Det kan vel ikke være negativt at Muelhi skaffer seg enda mer nyttig internasjonal erfaring med det tunisiske landslaget. så, jeg må si det var litt synd for den tidliggere OL-landslags kapteinen. Med fortsatt bra spill for LSK, så vil sikkert ikke ventetiden hans for å komme inn igjen være lang.
Med fortsatt bra spill for LSK, så vil sikkert ikke ventetiden hans for å komme inn igjen være lang.
Du får det til å høres ut som han en gang har vært inne.
Er det ikke sånn at Khaled aldri har vært inne i A-landslagstroppen, men bare spilt for OL-laget, som jo er noe annet.
Eller tar jeg feil?
Med fortsatt bra spill for LSK, så vil sikkert ikke ventetiden hans for å komme inn igjen være lang.
Du får det til å høres ut som han en gang har vært inne.
Er det ikke sånn at Khaled aldri har vært inne i A-landslagstroppen, men bare spilt for OL-laget, som jo er noe annet.
Eller tar jeg feil?
Han har i hvert fall hvert med i A-lagstroppen, jfr. nedenstående link fra 2003:
Kommentar