Khaled Mouelhi

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5102

Khaled Mouelhi

Ser at Tunisias tropp til African Cup of Nations, som ble tatt ut i dag, er uten Khaled Mouelhi.
    Også Essediri på RBK er utelatt.

Trener Roger Lemerre sier dog at troppen kan bli endret fram til den 10.jan, da fristen for påmelding av spillere er.
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

Ser at Tunisias tropp til African Cup of Nations, som ble tatt ut i dag, er uten Khaled Mouelhi
    Takk og lov for det. Den turneringen varer jo "halve" våren, og spillerne kommer tilbake i dårlig form. Dette er et hett tema i engelske aviser om dagen. Fra Premier League forsvinner det bøttevis av spillere.

mvh
    Gammer`n
    Mvh
    Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Ballen
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • May 2004
      • 227

tror finalen spilles 10 februar så hele våren er det vel knapt snakk om......jeg synes det hadde vært bare kult om Moelhi hadde fått bli med, vi er utenfor sesongen og vi vil vel at våre spillere skal få oppleve suksess?? Dette her er tross alt en turnering på lik linje med EM!

Kommentar

• champone
        Juniormedlem
        Bøffelpromp
        • Nov 2004
        • 12

Jeg vil nå helst se Moelhi i Parken 12 feb. Kan ikke se at den kampen er uviktig..........

Kommentar

• Dinho
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 884

Synd for Khaled. Jeg unner virkelig tunisieren å spille i denne turneringen. Det kan vel ikke være negativt at Muelhi skaffer seg enda mer nyttig internasjonal erfaring med det tunisiske landslaget. så, jeg må si det var litt synd for den tidliggere OL-landslags kapteinen. Med fortsatt bra spill for LSK, så vil sikkert ikke ventetiden hans for å komme inn igjen være lang.
          twitter @amundsakis
          ΘΥΡΑ 13

Kommentar

• RoyVaadal
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2004
            • 4055

Opprinnelig skrevet av Dinho88
            Med fortsatt bra spill for LSK, så vil sikkert ikke ventetiden hans for å komme inn igjen være lang.
            Du får det til å høres ut som han en gang har vært inne.
            Er det ikke sånn at Khaled aldri har vært inne i A-landslagstroppen, men bare spilt for OL-laget, som jo er noe annet.
            Eller tar jeg feil?
            RoyVaadal.

Kommentar

• Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
              Opprinnelig skrevet av Dinho88
              Med fortsatt bra spill for LSK, så vil sikkert ikke ventetiden hans for å komme inn igjen være lang.
              Du får det til å høres ut som han en gang har vært inne.
              Er det ikke sånn at Khaled aldri har vært inne i A-landslagstroppen, men bare spilt for OL-laget, som jo er noe annet.
              Eller tar jeg feil?
              Han har i hvert fall hvert med i A-lagstroppen, jfr. nedenstående link fra 2003:

Kommentar

Working...