Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Centrebet, Unibet og Ladbrokes er ganske samstemte om utfallet av Tippeligaen neste år. Ifølge alle tre blir de fire beste lagene som følger:
1. RBK (2,30-2,75)
2. VIF (3,50-4,00)
3. LSK (6,00-8,00)
4. Start (8,00 hos alle tre)
Har ingen tro på at vif vinner. De vant med en latterlig lav poengsum i fjor, er tannløse offensivt(satser på flo) og er ikke forsterket siden i fjor.
Ikke forsterket? Hallo, de har jo kvittet seg med Hulsker :wink:
Meget godt poeng. Men de har vel fortsatt Morten Berre ? I den sammenheng fant jeg en god kandidat til lookalike-konkurranser da jeg var innom svenskfotboll.se for en stund siden (for å sjekke Haddad, var det vel). Øverst på sida har de en fane med skiftende bilder av kjente svenske fotballprofiler. Mens jeg leita, skifta bildet til Morten Berre, noe jeg først ikke helt skjønte, han var da verken svensk, eller kjent (for alle norske dommere) som annet enn fotballSKUEspiller ? Nei, det var ikke Morten Berre, men svenskenes største fotballprofil - på kvinnesiden: Hanna Ljungberg.
Kommentar