Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
Powell ble kjøpt fri av Lyn
Collapse
X
-
-
Til Magnus!
Takk for den flotte 2001-sesongen! Lykke til i Lyn. Håper du senker Enga :!:NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kanskje vi alle har tatt feil av Powell når det gjelder lønnskutt-greia, og at han faktisk var villig til å gå ned i lønn? Det går jo an å lese de tidligere uttalelsene i VG som et taktisk utspill, og det er til en viss grad forståelig at spillerne prøvde å beholde så mye lønn som mulig selv om klubben hadde dårlig råd. Kanskje han til og med håpet på at uttalelsene skulle skape interesse fra klubber i Europa? Uansett, blir interessant å se hva han uttaler om dette i avskjedsbrev og intervjuer...Kommentar
-
Powell: ''Ni får aldrig se mig i Allsvenskan igen''
Powell er historie. Jeg velger likevel å poste denne linken, hvor han sier litt om bakgrunnen for klubbyttet:
Kommentar
-
Powell var illojal i sine uttalelser i media, men ikke i handling.
I flg. RB så gikk han til slutt med på lønnskuttet på 11%.
RB: Tre spillere nektet lønnskuttRoyVaadal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalPowell var illojal i sine uttalelser i media, men ikke i handling.
I flg. RB så gikk han til slutt med på lønnskuttet på 11%.
RB: Tre spillere nektet lønnskutt
Det hadde selvsagt vært drøyt å kutte lønna til en som nettopp har skrevet under, så jeg ser jo den.Kommentar
-
Etter å ha lest intervjuet på forsiden av kfl.web vil jeg benytte anledningen til å beklage mine tidligere utbrudd mot Powell i den omstridte saken med lønnen. Det er tydelig at ting ikke har kommet riktig ut!
Lykke til i Lyn Magnus! Men drit i å score mot oss! Spar det til Enga :lol:Kommentar
-
Jeg har alltid hatt sansen for petter jeg. En meget god spiller, som fortjener å få høre sangen sin på årsen 05.11.2006, og på tULLEVÅLL 16.07.2006.
EDIT: haha, skrev petter. Mente selvfølgelig Powell. Etter å ha sett klippet fra LSK dvd`en, tviler jeg på at vår flotte leder, Petter, er et stort talentKommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyJeg har alltid hatt sansen for petter jeg. En meget god spiller, som fortjener å få høre sangen sin på årsen 05.11.2006, og på tULLEVÅLL 16.07.2006.Kommentar
-
Han er svensk,
han er bra,
og han senka vål'enga.
Han er svart,
han er gul,
Magnus Powel er en fugl.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av dIsTurBeDOpprinnelig skrevet av NordbyJeg har alltid hatt sansen for petter jeg. En meget god spiller, som fortjener å få høre sangen sin på årsen 05.11.2006, og på tULLEVÅLL 16.07.2006.Kommentar
-
Lyns forslag til powel sang:
Han er svensk, høy, og bra
og han senka vål'enga.
Han er rød, hvit, og blå
og han senka lskå.
for en gjeng... *sukk*Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kjell.T.RingLyns forslag til powel sang:
Han er svensk, høy, og bra
og han senka vål'enga.
Han er rød, hvit, og blå
og han senka lskå.
for en gjeng... *sukk*Kommentar
-
Var ett innlegg på bastionens forum. Vet ikke om de går for den.
Uansett frekt å bruke den melodien.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar