Powell ble kjøpt fri av Lyn

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    Powell ble kjøpt fri av Lyn

    TV2-sporten hevdet i går kveld at Lyns første bud på å kjøpe Powell fri er avvist av LSK.

    PS! Jeg var i tvil om jeg skulle legge dette i "Farvel Magnus!"-tråden. Men den tråden inneholder mest mimring om tidligere innsats og lykkeønskninger videre. Derfor startet jeg en egen tråd.
    RoyVaadal.
  • christoffer
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2004
    • 326

    #2
    Tipper Lsk vil ha ca 400.000,- for Powell. Det er vel det Lsk må ut med i lønnsutgifter for Powell frem til 1.juli.

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #3
      Ta kan vi vel tippe at Lyn kom med skambud for å frikjøpe han? Minumum en million spør du meg.
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • bjarmann
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 2939

        #4
        hva mente han med at lyn har et voksent publikum? er ikke vi et voksent publikum? håper han ikke mente det sånn, trur han kommer til å savne oss no jævlig. får vel nesten ikke bedre supportere i hele norden
        I år så tar vi alt

        Kommentar

        • Torolf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 9574

          #5
          Opprinnelig skrevet av bjarmann
          hva mente han med at lyn har et voksent publikum? er ikke vi et voksent publikum? håper han ikke mente det sånn, trur han kommer til å savne oss no jævlig. får vel nesten ikke bedre supportere i hele norden
          Voksende - ikke voksent.

          Kommentar

          • Bolsen3
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 1061

            #6
            Kommer Haddad synes jeg nesten vi bare skal la ham gå for den summen Lyn er villige til å gi for ham. Sparer uansett en del i lønnsutgifter, og ingen vits i å ha 6 spisser...

            Kommentar

            • sparwasser
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3185

              #7
              Opprinnelig skrevet av Bolsen3
              Kommer Haddad synes jeg nesten vi bare skal la ham gå for den summen Lyn er villige til å gi for ham. Sparer uansett en del i lønnsutgifter, og ingen vits i å ha 6 spisser...
              Er vel også avhengig av hva Assyriska skal ha for Haddad.
              Har kikket litt på forumet til supporterne på svenskafans.
              Her hevdes det at den svenske klubben kommer til å forlange
              1,5 til 2 millioner sek. for spilleren.

              Et utgangsbud som Fjøra sikkert halverer etter det første møtet.

              Kommentar

              • csl
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Aug 2004
                • 19

                #8
                Det her handler vel ikke kun om å slippe lønnsutgiftene til Powell, fjøra ønsker sikkert ikke å styrke en konkurrent uten å få litt kroner igjen for det.
                There are 10 kinds of people in the world - those who understand binary and those who don\'t.

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6084

                  #9
                  Angående haddad tror jeg ikke det er snakk om så mye som en million.

                  Haddad opplyser selv at han heller ikke kommer til å bli noen dyr spiller ved en eventuell overgang. Rykker Assyriska ned, brytes kontrakten, dog med en liten kompensasjon.

                  – Den er veldig, veldig liten. Assyriska må vinne resten av kampene for å klare seg. Det gjør de ikke, mener den nye LSK-spissen. (ANB)



                  Tror beløpet er forhåndsbestemt i kontrakta til haddad. Fikk inntrykk av det.

                  Kommentar

                  • Ola
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 1651

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                    Kommer Haddad synes jeg nesten vi bare skal la ham gå for den summen Lyn er villige til å gi for ham. Sparer uansett en del i lønnsutgifter, og ingen vits i å ha 6 spisser...
                    Nei, vi må tyne hver eneste krone ut av dem. Hvis ikke Morgan blar opp kan Powell heller spille 2. div frem til sommeren. Den Lyn-gjengen er så kjeltringer og dobbeltmoralske gjerrigknarker at dem kan få bla opp.

                    Kommentar

                    • Leif A
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 3962

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Ola
                      Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                      Kommer Haddad synes jeg nesten vi bare skal la ham gå for den summen Lyn er villige til å gi for ham. Sparer uansett en del i lønnsutgifter, og ingen vits i å ha 6 spisser...
                      Nei, vi må tyne hver eneste krone ut av dem. Hvis ikke Morgan blar opp kan Powell heller spille 2. div frem til sommeren. Den Lyn-gjengen er så kjeltringer og dobbeltmoralske gjerrigknarker at dem kan få bla opp.
                      Amen.
                      Dessuten er vel Lyn ikke landets fattigste klubb, akkurat. Spesielt ikke etter å ha solgt en mengde nigerianere.

                      (Eller hvordan ble egentlig det der.... :lol: :lol: )
                      Knurr...

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        #12
                        Tja... blir vel litt cash på dem til slutt.

                        Håper bare Morgan blir dømt for dokumentforfalskning og konebrenning først. For en tosk!
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • Gjest

                          #13
                          bytt`n med Onstad

                          Kommentar

                          • Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

                            #14
                            RB skriver i dag at LSK krever en halv million for Powell, noe Lyn ikke er villige til å betale. Dermed ser det ut som om vi får beholde ham fram til sommeren.

                            Kommentar

                            • RoyVaadal
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2004
                              • 4055

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Morten Carlsen på LSK-Lista
                              Aftenpostens papirutgave har en liten notis idag om at LSK og Lyn ikke ser ut til å nli enige om overgangssum for Magnus Powell. Antakeligvis kommer derfor Powell til å være LSK-spiller fram til sommeren, iflg. Lynleder Torgeir Bjarmann.

                              Morten Carlsen
                              RoyVaadal.

                              Kommentar

                              • Ola
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 1651

                                #16
                                Helt i orden!

                                Lyn er en av klubbene som kan ligge rundt oss på tabellen. Ingen grunn til å drive veldedighet ovenfor en av våre argeste konkurrenter. Vi ga 8 mill for en mann med ett år igjen av kontrakten, da kan de få bla opp en halv mill for en mann med et halvt år igjen.

                                Kommentar

                                • 10.09.50
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2005
                                  • 1410

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Ola
                                  Vi ga 8 mill for en mann med ett år igjen av kontrakten, da kan de få bla opp en halv mill for en mann med et halvt år igjen.
                                  Det er en vesentlig forskjell på Occean og Powell: Occean ville vært en støttespiller den siste sesongen i Odd, vi kommer neppe til å bruke Powell i de 11 serierundene som skal spilles før kontrakten hans løper ut.

                                  Skal vi gjette at Powell tjener ca 100.000 i måneden? Med arbeidsgiveravgift, forsikring og annen moro betyr vel det at han koster rundt 120.000 i måneden. Det skulle bli 720.000 på det halve året som gjenstår. Det er mye penger å bruke på å understreke et prinsipp.

                                  Kommentar

                                  • mr.Jordbakke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 3845

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av 10.09.50
                                    Skal vi gjette at Powell tjener ca 100.000 i måneden? Med arbeidsgiveravgift, forsikring og annen moro betyr vel det at han koster rundt 120.000 i måneden. Det skulle bli 720.000 på det halve året som gjenstår. Det er mye penger å bruke på å understreke et prinsipp.
                                    I hvert fall med tanke på at han mest sannsynlig vil være benkvarmer. Det måtta da vært billigere med varmekabler i setene... :wink:
                                    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                    Mvh
                                    Mr.Jordbakke

                                    Kommentar

                                    • Bolsen3
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2004
                                      • 1061

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av 10.09.50
                                      Opprinnelig skrevet av Ola
                                      Vi ga 8 mill for en mann med ett år igjen av kontrakten, da kan de få bla opp en halv mill for en mann med et halvt år igjen.
                                      Det er en vesentlig forskjell på Occean og Powell: Occean ville vært en støttespiller den siste sesongen i Odd, vi kommer neppe til å bruke Powell i de 11 serierundene som skal spilles før kontrakten hans løper ut.

                                      Skal vi gjette at Powell tjener ca 100.000 i måneden? Med arbeidsgiveravgift, forsikring og annen moro betyr vel det at han koster rundt 120.000 i måneden. Det skulle bli 720.000 på det halve året som gjenstår. Det er mye penger å bruke på å understreke et prinsipp.
                                      Helt enig! Om ikke gi ham bort, så bør man hvertfall vurdere å selge ham langt billigere til lyn. Han er jo heller ikke noen stjerne-spiller, tviler sterkt på at han vil gjøre lyn mye bedre

                                      Kommentar

                                      • Torolf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 9574

                                        #20
                                        RB: LSK venter på Lyn-svar

                                        Fra dagens papir-RB: LSK har stilt et økonomisk krav til Lyn for at Magnus Powell skal kunne kjøpes fri. Lyn har kommet med et mottilbud, som LSK har sagt nei til. - Siden har det ikke vært noen kontakt. Utspillet ligger hos Lyn, sier Jan Åge Fjørtoft.

                                        Kommentar

                                        Working...