Powell ble kjøpt fri av Lyn

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    #41
    Nå skal det sies at skader har ødelagt veldig mye for Powell.
    Men hadde han vært mer skadefri så tyder jo også hans utspill i media på at ville forlatt oss langt tidligere.
    RoyVaadal.

    Kommentar

    • PA
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 500

      #42
      Jeg er enig med deg KanariGulFugl... jeg synes også han var god, han fortjenner en skikkelig takk! han har vært god og trofast! all lykke videre Powell! håper du får en fast plass på Lyn.. det fortjenner du ihvertfall!
      men, skal være enig i at han ikke er god nok for oss.. men så har vi 3 gode spisser også.. 4 plass er ikke bra nok :?

      Lykke til videre ihvertfall Powell!

      Kommentar

      • Bolsen3
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 1061

        #43
        Opprinnelig skrevet av PA
        Jeg er enig med deg KanariGulFugl... jeg synes også han var god, han fortjenner en skikkelig takk! han har vært god og trofast! all lykke videre Powell! håper du får en fast plass på Lyn.. det fortjenner du ihvertfall!
        men, skal være enig i at han ikke er god nok for oss.. men så har vi 3 gode spisser også.. 4 plass er ikke bra nok :?

        Lykke til videre ihvertfall Powell!
        3 gode spisser? Occean, Sundgot, Haddad, Mifsud, myklebust! Jeg rangerer alle disse foran powell!

        Kommentar

        • RoyVaadal
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2004
          • 4055

          #44
          Nå har RB også en sak på Powell-overgangen, men det er lite nytt utover det som allerede er linket til. Derfor hører den ikke hjemme som ny toppsak på Forumet.

          RB: Powell solgt for 500.000
          RoyVaadal.

          Kommentar

          • PA
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2004
            • 500

            #45
            Bolsen3 Skrevet: 21:53 - Onsdag 25 Jan 2006 Tittel:

            --------------------------------------------------------------------------------

            PA skrev:
            Jeg er enig med deg KanariGulFugl... jeg synes også han var god, han fortjenner en skikkelig takk! han har vært god og trofast! all lykke videre Powell! håper du får en fast plass på Lyn.. det fortjenner du ihvertfall!
            men, skal være enig i at han ikke er god nok for oss.. men så har vi 3 gode spisser også.. 4 plass er ikke bra nok

            Lykke til videre ihvertfall Powell!


            3 gode spisser? Occean, Sundgot, Haddad, Mifsud, myklebust! Jeg rangerer alle disse foran powell!
            jeg synes Myklebust er for ung.. men han er et talent som blir god i fugladrakta senere 8)

            Kommentar

            • Grillkongen
              Medlem
              Hoffnarr
              • Oct 2005
              • 67

              #46
              Nå som Powell stikker har han vel ikke så mye å gjøre bak på Kanaribrødet, står til og med at han er kaptein, de som er litt oppegående veit jo at han ikke er det..
              Fetsund Kanaris

              www.tribunekultur.com

              Kommentar

              • Torolf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 9574

                #47
                RB har en fyldigere sak om Powell i dag: http://www.rb.no/lokal_sport/lsk-mag...cle1922267.ece

                Kommentar

                • RoyVaadal
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2004
                  • 4055

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Torolf
                  RB har en fyldigere sak om Powell i dag: http://www.rb.no/lokal_sport/lsk-mag...cle1922267.ece
                  Det er faktisk identisk link som jeg har gitt tidligere på kvelden.
                  Men, men.
                  Bedre med et innlegg for mye, enn ett for lite.
                  RoyVaadal.

                  Kommentar

                  • bøllefrø
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2004
                    • 462

                    #49
                    Jeg synes heller ikke han bør rangeres oppe blant alle de store LSK-spillerne. Powell var god i 2001 (men da hadde han jaggu en spissmakker i form også), men utenom dette har det vært mye kriging, mange skader og lite mål. Litt krangling på lønn har det også vært.

                    Det må faktisk være lov å forvente mer av en spiller som koster så mye i drift, og sånn sett er jeg ganske happy for at han forsvinner til en annen klubb. Selvom han har gitt meg noen gode øyeblikk. Det skal han ha takk for!

                    Ellers burde det nå være selvsagt at Koren overtar trøye nr. 10.

                    Kommentar

                    • MagnetMagne
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2004
                      • 446

                      #50
                      Er det flere enn meg som egentlig er utrolig tilfreds og glad for å bli kvitt denne svensken? Mitt forhold til Powell har gått rimelig i bølgedaler. Alt fra å være en store helt, til å bli en patetisk grisk "stjerne". I mine øyne forlater han nå klubben som det siste alternativet.

                      Mannen har prestert godt en halv(!) sesong. At den skaden kom ubeleilig er ikke Powell sin feil, men kunne vel kanskje være et hint.

                      Innsatsen til denne mannen har man aldri kunne klage på. Elsker spillere som gir 110% i hver eneste duell, men... Det er et men. Hva skal vi med en spiss som hver bidige gang skal ned å takle ut mot sidelinja nede ved midstreken? Om han så da skulle vinne disse duellene, hvem hadde vi da inni boksen om det skulle komme et langt oppspill fram? Innsatsen er det som sagt ingenting å si på, men prioriteringene og sisponering av krefter var vel ikke alltid like bra.

                      Også var det alt pratet om lønnskutt da klubben hadde et lite økonomisk helvete. De fleste spillerne innfant seg med dette, og så at dette ville være en nødvendighet om de skulle få beholde jobben. Men ikke Powell. To-barns far og bosatt i et fremmed land, så er det vel tøft å overleve på 1mill+. Her beviste han vel for første gang hvilken klubbspiller han var.

                      Også nå da. Vi har alle vært klar over at forrige sesong ville bli Powell sin siste i klubben. Han ga tydlig beskjed om at det nå var på tide å vende snuten hjemover mot sitt kjære Sverige. Han ville at døtrene sin skulle forbli svenske. Og jeg skjønner ham. Selvfølgelig. La mannen flytte hjem, og la barna fortsette sin oppvekst i sitt eget land.
                      Når Lillestrøm er klar over at man vil være en spiss "short" når man skal legge ut på en ny ferd mot heder og ære, så er det da naturlig å hente inn gode erstattere (og takk han der oppe for at vi har fått de spissene vi nå har framfor denne svensken). Erstatterne er på plass, og man er i gang med å finne aktuelle klubber til Powell. Vil han gå tilbake til sitt kjære Helsingborg, eller vil han gjenforenes med Arne E?

                      Neida... Mannen gjør helomvending og vil gjøre døtrene sine hel-norske. Nei nå var man plutselig så godt etablert her til lands at man godt kunne tenke seg å spille for en Oslo klubb, siden dette lå i en grei avstand fra Rælingen. Og da ble det altså Lyn (Heller Lyn enn bydelslaget, men allikevel).

                      Jeg vil takke Magnus for god innsats, men er samtidig sjeleglad for at han nå er borte. Føler på en måte at Powell var det siste "grumset" som hang igjen etter Erlandsen regimet.

                      Sportslig hilsen fra Magneten som syntes det egentlig er et under at "klubbspiller'n" Powell ikke har forlatt LSK tidligere.
                      Snart neste hælj.....

                      Always Hardcore
                      TS05

                      Kommentar

                      • RoyVaadal
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2004
                        • 4055

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av bøllefrø
                        Ellers burde det nå være selvsagt at Koren overtar trøye nr. 10.
                        Dette er klart for lengst og har vel stått både på lsk.no, RB og her på Forumet.
                        RoyVaadal.

                        Kommentar

                        • bøllefrø
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2004
                          • 462

                          #52
                          Supert! Hadde ikke fått med meg at det var 100% til TL, bare at han spilte med det i Tyskland. Men da er alt bra der! Vi får bare satse på at han vil være nr. 10 litt lenger enn ut denne sesongen.

                          Kommentar

                          • Rønnern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6690

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av MagnetMagne
                            Hva skal vi med en spiss som hver bidige gang skal ned å takle ut mot sidelinja nede ved midstreken?...
                            Innsatsen er det som sagt ingenting å si på, men prioriteringene og sisponering av krefter var vel ikke alltid like bra.
                            Støtter denne. Magnus er helt håpløs når det gjaldt prioriteringer av sin innsats. Men, for den jevne tilskuer på Åråsen er det ingen tvil om at den slags er minst like viktig som å score mål, så sånn sett tilferdsstilte han i alle fall fansen.

                            Ellers vil jeg påpeke, som jeg også har gjort tidligere, at Magnus har vært en 110% lojal spiller etter at Uwe overtok makten og gjorde slutt på Erlandsens klippekort. Han har ikke sutret et eneste sekund, han har stått på og gått foran som et godt eksempel for alle spillere som blir benket. Dette ettermælet tar han med seg også fra spillernes side.

                            Han har rett og slett vært tvers igjennom proff i sitt siste år som LSK-spiller og for meg gjort opp mye av det inntrykket han ga i forbindelse med lønnskuttet.

                            Lykke til Magnus!
                            Mvh Ronnie "The Runner"
                            LSK for alltid

                            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                            Kommentar

                            • kissi_Fjellhamar
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • May 2005
                              • 69

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av bøllefrø
                              Jeg synes heller ikke han bør rangeres oppe blant alle de store LSK-spillerne. Powell var god i 2001 (men da hadde han jaggu en spissmakker i form også), men utenom dette har det vært mye kriging, mange skader og lite mål. Litt krangling på lønn har det også vært.

                              Det må faktisk være lov å forvente mer av en spiller som koster så mye i drift, og sånn sett er jeg ganske happy for at han forsvinner til en annen klubb. Selvom han har gitt meg noen gode øyeblikk. Det skal han ha takk for!

                              Ellers burde det nå være selvsagt at Koren overtar trøye nr. 10.
                              Kunne ikke vært mer enig med deg faktisk.. Powell er en ok spiller, som er def best på enkle ting, som kriging og duellspillet. At vi faktisk får en halv million for han er jo helt halleluja. Hadde aldri trodd det faktisk. I Lyn kommer han til å fortsette med dødaren innstillingen og det kommer de 1200 på tribunene til å like. Hos oss holder stjernespillere med ekstremkvaliteter som haddad, ocean, miffa, sundgot og mykle. Faen for noen spisser. Var å så på mot moss sist og man må jo bli imponert av lille dvergen miffa.. HAn er fortsatt like kjapp for å si det så.. mye skvalder nå.. summa sumarum: halv lillion i overgangspenger, halv million spart i lønn, i tillegg slipper vi til yngre mer spennende krefter. Bra FUGLA!!
                              De gule og de svarte, de store og de sterke, Kanarigutta på topp!

                              Kommentar

                              • Trofast kanari
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2004
                                • 355

                                #55
                                han var vel ikke så grisk som noen ville ha det til

                                Kommentar

                                • Kimito
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 2601

                                  #56
                                  Powell skriver avskjedsbrev. Interessant å se at Powell mener at han ble feiloppfattet i forbindelse med lønnskuttsaken for en stund tilbake.
                                  Ferdigskåra

                                  Kommentar

                                  • sniper
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 5254

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Kimito
                                    Powell skriver avskjedsbrev. Interessant å se at Powell mener at han ble feiloppfattet i forbindelse med lønnskuttsaken for en stund tilbake.
                                    Skal intervjue Magnus i morgen. Så da får vi se hva han har å si Blir spennende å snakke med han ihvertfall.

                                    Petter

                                    Kommentar

                                    • RoyVaadal
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2004
                                      • 4055

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Magnus Powell blei intervjuet av RB, og RB
                                      Sannheten er at jeg tilbød meg å avstå lønn helt til klubben fikk inn penger, og i tillegg gikk jeg med på den lønnsreduksjonen som kom, forteller Powell.
                                      Hmm. Her høres det ut som han var den som var mest lojal under lønnskuttene og faktisk måtte ofre mer enn de andre.
                                      Hvis det er sant så er det feil det som sto i RB for et par år siden, og det er pussig at ikke Powell har sagt dette før.
                                      RoyVaadal.

                                      Kommentar

                                      • Torolf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 9574

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                                        Opprinnelig skrevet av Magnus Powell blei intervjuet av RB, og RB
                                        Sannheten er at jeg tilbød meg å avstå lønn helt til klubben fikk inn penger, og i tillegg gikk jeg med på den lønnsreduksjonen som kom, forteller Powell.
                                        Hmm. Her høres det ut som han var den som var mest lojal under lønnskuttene og faktisk måtte ofre mer enn de andre.
                                        Hvis det er sant så er det feil det som sto i RB for et par år siden, og det er pussig at ikke Powell har sagt dette før.
                                        Jeg regner med at Powell mener "utsette" når han sier "avstå". Hvis ikke var det veldig raust, synes jeg.

                                        Kommentar

                                        • RoyVaadal
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2004
                                          • 4055

                                          #60
                                          Her er de gamle artiklene som i hovedsak sto i VG, og ikke i RB som jeg antydet tidligere på taustykket.

                                          VG: Powell vurderer å dra hvis LSK kutter lønnen

                                          VG: LSK-Powell: - Helt uaktuelt
                                          RoyVaadal.

                                          Kommentar

                                          Working...