Powell ble kjøpt fri av Lyn

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    #81
    Opprinnelig skrevet av Fridtjof
    Ser på live-oppdateringa på royalleague.com at Powell ikke engang er på benken i dagens oppgjør mot Aab... Just thought I should mention it...
    Det skyldes vel en skade han fikk i LSK, like før overgangen.

    Kommentar

    • ChriZza
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 4265

      #82
      Lyns ferske sportsdirektør Torgeir Bjarmann er imponert over sin nye klubb. Han er rimelig sikker på seier mot Aalborg i kveld - og at Lyn vinner hele Royal League.

      Det gikk jo etter planen
      :lol:

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        #83
        Stygt å si det, men jeg begynner nesten å mislike en gammel helt... Bjarmann gjør jo bare jobben sin, men fy faen!! Lyn ass..!! Æsj!

        Kommentar

        • bøllefrø
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2004
          • 462

          #84
          Hallo... selvfølgelig er torgeir en gammel helt. Han ble ikke tilbudt jobb av LSK, og mannen har lyst til å jobbe med fotball. Det smerter så klart å se han jobbe for noen annen, men det er ikke annet å forvente når vi ikke kan sysselsette samtlige gamle helter til enhver tid.

          Men tenk på lojalitet, mannen spilte hele sin karriere hos oss - til tider også uten betaling. faren hans sponset laget inntil de solgte Elkjøp. Det er utrolig mange ting jeg kommer til å huske Torgeir for. Noen uttalelser han har hos sin nye arbeidsgiver forandrer aldri på det faktum at Torgeir Bjarmann er på topp-10 lista mi over fugler jeg er stolt over at har spilt for klubben min.

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            #85
            Opprinnelig skrevet av bøllefrø
            Noen uttalelser han har hos sin nye arbeidsgiver forandrer aldri på det faktum at Torgeir Bjarmann er på topp-10 lista mi over fugler jeg er stolt over at har spilt for klubben min.
            På min liste vil han alltid være nr 1 hva gjelder klubbspillere. Ingen har ofret like mye for den vakre gule trøya som Torgeir. Da blir det bare flaut om vi nå skal klage på at han gjør jobben sin for sin nye arbeidsgiver. Ærlig talt, han har vel sagt han ønsket å jobbe på Åråsen, uten å få tilbud...
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            • Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

              #86
              Opprinnelig skrevet av superbøffel
              På min liste vil han alltid være nr 1 hva gjelder klubbspillere. Ingen har ofret like mye for den vakre gule trøya som Torgeir. Da blir det bare flaut om vi nå skal klage på at han gjør jobben sin for sin nye arbeidsgiver. Ærlig talt, han har vel sagt han ønsket å jobbe på Åråsen, uten å få tilbud...
              Dette er vel litt historieløst. Tom Lund har etter min mening ofret mye mer enn Bjarmann for LSK - nemlig en lysende karriere i en europeisk storklubb. Jeg mener også at Frank Grønlund må nevnes, særlig når man tar med den innsatsen han har lagt ned for LSK etter sin aktive karriere.

              Kommentar

              • sparwasser
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3185

                #87
                Opprinnelig skrevet av Torolf
                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                På min liste vil han alltid være nr 1 hva gjelder klubbspillere. Ingen har ofret like mye for den vakre gule trøya som Torgeir. Da blir det bare flaut om vi nå skal klage på at han gjør jobben sin for sin nye arbeidsgiver. Ærlig talt, han har vel sagt han ønsket å jobbe på Åråsen, uten å få tilbud...
                Dette er vel litt historieløst. Tom Lund har etter min mening ofret mye mer enn Bjarmann for LSK - nemlig en lysende karriere i en europeisk storklubb. Jeg mener også at Frank Grønlund må nevnes, særlig når man tar med den innsatsen han har lagt ned for LSK etter sin aktive karriere.
                Mener å huske at det var mye uro etter vrakingen av
                Frank æljen Grønlund som aktiv spiller. Forlot Åråsen
                som en sint mann, men kom tilbake til klubben i sitt
                hjerte og er nå daglig leder. RESPEKT!

                Men alt dette sitter langt bak i hukommelsen, kanskje
                noen kan bekrefte historien.

                Kommentar

                • superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av Torolf
                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                  På min liste vil han alltid være nr 1 hva gjelder klubbspillere. Ingen har ofret like mye for den vakre gule trøya som Torgeir. Da blir det bare flaut om vi nå skal klage på at han gjør jobben sin for sin nye arbeidsgiver. Ærlig talt, han har vel sagt han ønsket å jobbe på Åråsen, uten å få tilbud...
                  Dette er vel litt historieløst. Tom Lund har etter min mening ofret mye mer enn Bjarmann for LSK - nemlig en lysende karriere i en europeisk storklubb. Jeg mener også at Frank Grønlund må nevnes, særlig når man tar med den innsatsen han har lagt ned for LSK etter sin aktive karriere.
                  Absolutt ikke historieløst! Jeg skrev på MIN liste over klubbspillere, ikke alles liste. Bjarmann er spilleren jeg har sett mest, da jeg dessverre er noe ung til å huske Tommy i farta på Åråsen. Tommy er uten tvil en gigant i gul sammenheng, men min mening er den samme...

                  Spør du en som er født på 50 tallet hvem som er verdens beste fotballspiller svarer han Pele, spør du en som er født på 70-tallet svarer han Maradona... Grunnen er vel ganske enkelt at minnene fra barndom og ungdom ofte veier tyngst.

                  No disrespect to Tommy! Han er en legende.
                  Enøyd i de blindes dal.

                  Kommentar

                  • Torolf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 9574

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av superbøffel
                    Absolutt ikke historieløst! Jeg skrev på MIN liste over klubbspillere, ikke alles liste. Bjarmann er spilleren jeg har sett mest, da jeg dessverre er noe ung til å huske Tommy i farta på Åråsen. Tommy er uten tvil en gigant i gul sammenheng, men min mening er den samme...

                    Spør du en som er født på 50 tallet hvem som er verdens beste fotballspiller svarer han Pele, spør du en som er født på 70-tallet svarer han Maradona... Grunnen er vel ganske enkelt at minnene fra barndom og ungdom ofte veier tyngst.

                    No disrespect to Tommy! Han er en legende.
                    Du er unnskyldt, siden du er født for sent.

                    Kommentar

                    Working...