Ser ut til at økonomien også kommer seg på skinner igjen nå :lol:
RB: Ny renteavtale blir LSKs milliongave (fra 6.jan 2006)
Collapse
X
-
Jeg får litt flashback til den gode gamle julesangen: "Detta har vi venta på så lenge, ja så lenge."
Det er meget gledelig at den tunge investeringen nå begynner å gi positive resultater. Tøft gjort av klubben å bygge som de gjorde, på en tid da ingen andre ennå hadde innsett mulighetene. Men så har da også LSK en av landets flotteste arenaer.Knurr... -
Dette er meget gode nyheter, g forhåpetligvis vil vi se + tegn i regnskapet om noen år. Hva fremtiden vil bringe vet jeg ikke, men jeg håper klubben bgger ny evt. restaurer tribunen som vi står på.Men skal de bygge ny så får de bygge den like bratt som det den er i dag, hvis ikke så kanden bare være som den er!Kommentar
-
Vi hadde uflaks med fastrenta første gang vi inngikk langsiktig lån for nye Åråsen.
Men nå ser det ut som vi har klart å treffe en rentebunn når vi inngikk den nye fastrenteavtalen.
Kvaliteten på Forumet kan måles i vanskelighetsgraden på ubesvarte spørsmål. I forrige innlegg ser vi flere spørsmål om Åråsen-lånet som ikke er besvart.RoyVaadal.Kommentar
-
Hovedpoenget er å komme med et poeng av at vi var så heldige å kanskje treffe en rentebunn, noe vi visste mye mindre om for ni mnd. siden.
Når den i tillegg har flere ubesvarte spørsmål så er det jo fornuftig å dra fram disse igjen.
PS! For ikke å villede folk så justerte jeg tittelen noe for at folk ikke skal tro det er en ny sak. Burde tittelen vært endret til noe enda tydeligere? Forslag?RoyVaadal.Kommentar
Kommentar