Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Helt enig! Det er en skandale om Kvisvik sitt blir kåra til rundens mål og dermed også skumper Stoffe/Crille sitt ut av kampen om årets mål!! Har allerede stemt, men skal finne meg noen pc'er til og stemme fra :wink:
Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme! Innen fredag den 18., tror jeg det var..
Etter min mening havner Kvisviks mål på max tredje. Stoffe sitt på første og volleyen til Frigård på andre. Koren sin "lobb" gikk jo via noen Glimt-spellere
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (Arne Scheie)
he he - jeg veit! sjelden noen overdriver i positiv retning når det gjelder Fugla, men det gjorde jaggu Nettavisen der! mulig dem tror Robi beregna lobben via er par Glimt-bein, da! han har jo egentlig skills til det :wink:
fortsett og stem fram Stoffe, folkens!
Jeg skrev tidligere at jeg hadde stemt 10 ganger eller no. Men da må jeg ha oversett meldingen øverst når du har stemt for 2 gang. Da står det; DU har allerede stemt! Derfor så kan man bare stemme 1 gang!
Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!
Kommentar