Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
"Joar Vaadal" stiller med 10-12 mann, hvorav bare en reiser med båt.
Resten reiser med fly.
Og som de toppidrettsutøverne vi er, så vet vi hvor viktig det er med skikkelig oppvarming. Derfor ankommer vi Kongens by allerede fra kl 11.00 lørdag formiddag.
Vi vet av erfaring også at skikkelig uttøying etter harde dyster er en nødvendighet, og setter derfor ikke kursen hjemover før mandag formiddag.
"Joar Vaadal" stiller med 10-12 mann, hvorav bare en reiser med båt.
Resten reiser med fly.
Og som de toppidrettsutøverne vi er, så vet vi hvor viktig det er med skikkelig oppvarming. Derfor ankommer vi Kongens by allerede fra kl 11.00 lørdag formiddag.
Vi vet av erfaring også at skikkelig uttøying etter harde dyster er en nødvendighet, og setter derfor ikke kursen hjemover før mandag formiddag.
Mvh
Gammer`n
Ikke alle på Joar Vaadal følger denne taktikken. Jeg lander søndag kl 16, støtter Fugla til seier og setter meg på første fly hjem etter kampen. Jeg drar ikke til Køben for å ha det moro, heller.
Da er flybilletter bestilt, og hotell midt i horestrøket
Mener å ha lest at Hvids vinstue blir samlingspunkt i køben...Noen som vet hvor langt det er derfra til Parken? Gåavstand?
(...)
Mvh
Gammer`n
Som tidligere nevnt stiller Team Myhre 16 mann og kvinner.
Som de ungdommene () vi er ankommer vi Kongens by allerede torsdag (13 stykker) og fredag formiddag (siste tre).
Mener å ha lest at Hvids vinstue blir samlingspunkt i køben...Noen som vet hvor langt det er derfra til Parken? Gåavstand?
En FCK-supporter har på et lignende spørsmål på supporterklubbens forum svart:
"Hviids Vinstue til Parken: Bus 15 eller 1A fra Kongens Nytorv (Det kongelige Teater) til Parken. Bussen koster ca. 17 kr. Busserne tager kontant betaling, men ikke meget store sedler. Hvis I på dette tidspunkt er trætte af offentlige transportmidler, vil en taxa til Parken koste omkring 80 kr (muligvis mere, det er ikke så tit jeg tager drosje). I København køres efter taxameter og man kan oftest stole på at chaufførerne kører den direkte vej. En normal taxa tager ikke mere end 4 personer ind. Der findes større taxaer, men de er mere sjældne og kan næppe anråbes fra gaden. Spørg tjenerne på Hviids Vinstue, og hvis I ikke har svinet dem til, kan det være at de vil ringe efter en stor vogn."
Hei alle sammen.
Jeg skal til københavn 12 februar for å se FCK - LSK spille Royal Leauge.
Det er et par ting jeg lurer på i den forbindelse:
Hovedbanegården i København, ligger den langt unna Parken?
Kan man gå? Ligger Hovebanegården langt unna Hviidsvinstue?
Hvor mye koster ca. taxi fra København til Kastrup?
For mitt vedkommende blir jeg den eneste fra Tifogruppa som tar buss-buss, i og med at jeg ikke har tilgang til båten og jeg ikke klarte å skaffe flybilleter. :x
Ser at mange drar fredag/lørdag. Kanskje vi skulle samles på en pubb på lørdag også? Forslag?
Brasseberget stiller sitt hotellrom til rådighet :lol: Har ikke booka enda da men..Saga hotel eller noe...er visst familiehotell....5 mann inn på et rom...kan blir artig med tanke på danske fisser :twisted:
Kommentar