Opprinnelig skrevet av kflmarius
FCK - LSK søn. 12.februar - turOgFest
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Siste nytt pr. 13. februar er at KFL har fyllt opp båten med maks antall busser og dermed er det kun 28 ledige plasser med KFLs opplegg. Alle de billigste lugarene er fyllt opp og prisen for de som er etternølere går dermed opp i kr. 1.000,-Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av MartineDæven døtte som jeg vil til Køben da! Men med overbeskyttende foreldre blir det ikke noe før jeg er 18 år! I juli sier jeg altså! 8)
Helt sant! Vi røyker ikke, drikker ikke. Snille gutter og jenter.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironHils foreldrene dine og si at å reise med KFL er som å reise med en søndagsskole gjeng :lol:
Helt sant! Vi røyker ikke, drikker ikke. Snille gutter og jenter.Bjasunge. Nah, not me.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ketilDet spørs vel om alle for plass på den utvalgte pub. Ikke så stort sted. På den annen side går det vel greit, nok av hull i København.
-okb! - vært derKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av KanariGulFuglhvor og når kan man betale?
Jeg tror det er så enkelt som å sende en e-post, en SMS,
eller ringe til Tony.
Tipper også at det ikke er nødvendig med
forhåndsbetaling, men at dette kan ordnes ved ombordstigning.
På http://home.tertitten.com/kanarifans...pic.php?t=3420 står det:
All påmelding skjer KUN til Tony på:
mail: tony@kanari-fansen.no
tlf: 950 28 453
På tråden ovenfor så har det vel også vært sagt at KFLbuss+båtbilletter til 800 kr er utsolgt, men at det er igjen KFLbuss+båtbilletter til 1000 kr.
Om det stemmer veit jeg ikke, men det er også en buss begge veier (ingen båt) for 600 kr som det vel er mulig å få plass på enda.RoyVaadal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av okbOpprinnelig skrevet av ketilDet spørs vel om alle for plass på den utvalgte pub. Ikke så stort sted. På den annen side går det vel greit, nok av hull i København.
-okb! - vært derUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av okbOpprinnelig skrevet av ketilDet spørs vel om alle for plass på den utvalgte pub. Ikke så stort sted. På den annen side går det vel greit, nok av hull i København.
-okb! - vært der-After Dark Ultras-Kommentar
Kommentar