Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det spørs vel om alle for plass på den utvalgte pub. Ikke så stort sted. På den annen side går det vel greit, nok av hull i København.
Det er ikke plass ti 500 kanaris på Hvids. Nærmere 50.
-okb! - vært der
Jeg tror det er plass til nærmere 500 enn 50, der det er hjerterom er det husrom vettu
Var innom Hvids tidligere i vinter, og det er definitivt plass til nærmere 500 enn 50...Hyggelig personale har de også, selv om jentene glimrer med sitt fravær...Makan til gubbete personalgruppe skal man lete lenge etter...
500? Bare hvis vi stabler i høyden ;-)
Hvids er en skikkelig brun bule. Jenter frekventerer vel ikke brune buler så ofte...
Vi risikerer vel at danske stamgjester opptar en del av plassene på Hviids. Er det noen fra Kanari-Fansen som tar kontakt og varsler om invasjonen fra nord? Ideelt sett burde vinstuen vært reservert for kanaris på søndag 12.2.
Tromma blir med. Den var også med til Brøndby, men da blei trommisen drita på puben før kampen, så det hele ble en selsom opplevelsen inntil gulost aka Per Arne tok ansvar og trommet det hele i land.
Tromma blir med. Den var også med til Brøndby, men da blei trommisen drita på puben før kampen, så det hele ble en selsom opplevelsen inntil gulost aka Per Arne tok ansvar og trommet det hele i land.
Hørt noe rykter om det! Hehe. Denne gangen blir vel Trommis-Tony med så da bør det vel gå bra, selvom man ikke skulle tro det
Var til stede på Brøndby stadion, synes trommisen gjorde en
stor jobb i første omgang . Skikkelig party-stemning.
Apropos Hvids: Stedet reklamerer med 160 sitteplasser pluss "60 ute i sommersesongen". Spørsmålet er om Fugla-folkets inntog i København vil påvirke klima så mye at 12. februar kan kategoriseres som "sommer" ?
Uansett blir det trangt, og moro !
Når det gjelder et samlingssted lørdag, så bekymrer ikke jeg meg så mye over det. Er rimelig sikker på at vi treffer på hverandre der vi svimer rundt i gatene på jakt etter nye sjenkesteder... :wink:
Jeg synes Hvids Vinstue var full sist vi var der. Og da var vi rundt 100 kanarifans. Jeg har en bedre ide: Hva med å finne en pub nærmere parken som er i gåavstand fra Parken Også går alle samtidig fra puben og i tog til parken. Vært kult med et kanaritog på 400-500 stk. gjennom køpenhavn.da slipper vi å spre oss å ta buss og taxi og tog og halvparten kommer for sent til kampen.
Kampen Kanaris stiller foreløpig med to personer. Håper de nye kanariene fra Kampen som har dukket opp i brødtråden tar ansvar og kommer seg nedover de også
Mannschaft stiller med minst 5. Tar man med et par som vaker i vannskorpa, og som mulig blir tatt opp som fullverdige medlemmer snakker vi 8.
Sikkre kort forløpig er: Walter Ulbricht, Heinrich Böll, Erich Honecker, Karl Liebknecht og Rosa Luxemburg.
Andreas Bader og Ulrike Mainhof, kan dessverre ikke stille, og det er vel kanskje like greit. Egon Krenz er også opptatt med helt andre ting (i Thailand.)
Jeg synes Hvids Vinstue var full sist vi var der. Og da var vi rundt 100 kanarifans. Jeg har en bedre ide: Hva med å finne en pub nærmere parken som er i gåavstand fra Parken Også går alle samtidig fra puben og i tog til parken. Vært kult med et kanaritog på 400-500 stk. gjennom køpenhavn.da slipper vi å spre oss å ta buss og taxi og tog og halvparten kommer for sent til kampen.
støttes. Hvids blir alt for liten! Bare tenk når båt-folket ankommer. Er jo 160 stykk bare der!
Andreas Bader og Ulrike Mainhof, kan dessverre ikke stille, og det er vel kanskje like greit. Egon Krenz er også opptatt med helt andre ting (i Thailand.)
Det store spørsmålet jeg da stiller, hvor er Gudrun Ensslin og Holger Meins?
De er dessverre forhindret fra å stille, da de 12 februar er opptatt med foredrag i "hvordan lage en Molotow fra bunnen av". Gathering på Brakka på Valle.
støttes. Hvids blir alt for liten! Bare tenk når båt-folket ankommer. Er jo 160 stykk bare der!
Kommentar