Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg kan berolige Rønner'n med at Mannschaft Rösler har skaffet stedfortreder for Gudrun Ensslin og Holger Meins. Sjølvaste Roter Rudi vil møte opp og synge klassikeren "det er gratis, det er gratis, det koster ingenting" på tysk (es ist kostenlos, es ist kostenlos, es kostet nichts).
Sjølvaste Roter Rudi vil møte opp og synge klassikeren "det er gratis, det er gratis, det koster ingenting" på tysk (es ist kostenlos, es ist kostenlos, es kostet nichts).
Vi er i dialog med hviid nå om hvordan vi skal løse det praktiske med antall folk som kommer. Er jo også et spisested ved siden av som vi kan høre med, også rett over hviids så finner man nyhavn med masse vannhull. Men sånn det ser ut nå så forholder vi oss til Hviids vinstue
Prøvde å komme inn på en av restaurantene i nærheten av Hvids før Norge-Danmark, men ble meget ufint avvist i døra på grunn av at vi gikk kledde i landslagsdrakter.
.. men det finnes nok brune buler til oss gule og svarte ;-)
Roy: Leser jeg riktig at det er 520,- for rommet/ikke pr. pers, uansett om man bor 1,2 eller 3 på samme rom?
Som Torolf bekrefter så er det riktig. Man kan være opptil fire stk. på dette rommet og prisen blir den samme.
Selv med bare to stk. på rommet så blir det ikke så gæern pris: 260 danske for en natt.
Retta til RoyVaadal, ang. vandrerhjem.
Takker for tipset.. Bare lurte, for så på sida dems, og der står det ett eller annet om at du må ha vandrerhjemskort! Hehe. er det noe dere måtte ha, eller skaffe eller betale ekstra for??
da er hardcore gangster gutta fra ghettoen klar for tur med båten..
var egentlig ikke mer plass igjen når jeg ringte i går, men så fikk jeg en telefon på jobben i dag, da var det visst ledig plass til oss alikevel..
gleder meg som en unge.. Første utlandstur med fugla,det bare må bli bra det. 8)
Retta til RoyVaadal, ang. vandrerhjem.
Takker for tipset.. Bare lurte, for så på sida dems, og der står det ett eller annet om at du må ha vandrerhjemskort! Hehe. er det noe dere måtte ha, eller skaffe eller betale ekstra for??
Det er visst et tillegg på 35 danske kroner per natt per person hvis man ikke har slikt vandrerhjemskort.
Kan melde at for første gang siden Sarajevo turen er Ticket gjengen samla til fest i Køben.
Dette blir en kanon groove tur med svømme øl.
Ser frem til å se Lakkball med sine stupekråke stunts i god form.
Dette er mannen som kan stupe kråke hvor som helst, bare det gjør vondt nok. Hvor mange har prøvd trappa på Martins etter denne mannen?
Kommentar