Hva i all verden er KGG?? :shock:
FCK - LSK søn. 12.februar - turOgFest
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
KGG= Kristne Glad Gutter? :lol:
KGB= KompisGængetBajen, Bajens pent kledde.
IRRIDUCIBILI UFC!Kommentar
-
Forresten, gruppering? eller vennegjeng med navn? Ultras eller wannabees? :lol:Kommentar
-
Re: Kgg på tur
Opprinnelig skrevet av KGGNo1vi er nå 18 fra KGG som skal dra.
Virker som det er mange som mobiliserer her. Kongebra. Gadd ikke ta en opptelling naa, men noen kan jo se mitt innlegg tidligere i traaden med oppsummering frem til det innlegget.
Og til deg "Ultras_2013".
Ikke kom her og gjoer skam paa Skjetten-navnet!Kommentar
-
Re: Kgg på tur
Opprinnelig skrevet av Glenn
Og til deg "Ultras_2013".
Ikke kom her og gjoer skam paa Skjetten-navnet!Kommentar
-
Kvalitet framfor kvantitet :lol: UFC stiller ti mann i køben.Kommentar
-
Noen som vet om det er noen plasser igjen på tur oppleggene enten det er buss eller båt. Kjenner fler som vil være med.Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av gamle-perta"Joar Vaadal" stiller med 10-12 mann, hvorav bare en reiser med båt.
Resten reiser med fly.
Vi vet av erfaring også at skikkelig uttøying etter harde dyster er en nødvendighet, og setter derfor ikke kursen hjemover før mandag formiddag.
Hvornår smager en Tuborg bedst? Hver gang!
Mvh
Gammer`nFUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Opprinnelig skrevet av MartineDæven døtte som jeg vil til Køben da! Men med overbeskyttende foreldre blir det ikke noe før jeg er 18 år! I juli sier jeg altså! 8)
Jeg ville ikke sendt dattera mi heller....
Vær heller glad i foreldra dine du og respektér og sett pris på at de bryr seg. Det er nok av de foreldra som gir fullstendig faenFUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Opprinnelig skrevet av okbOpprinnelig skrevet av ketilDet spørs vel om alle for plass på den utvalgte pub. Ikke så stort sted. På den annen side går det vel greit, nok av hull i København.
-okb! - vært derFUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Jeg er fremdeles sikker på at dette hotellet har ledighe plasser, enten på hoved-delen eller i anekset, som i og for seg i tillegg er enda rimeligere...
Her er linken til hotellet....
Ring og hør hvis du ikke har overnatting allerede...
Anekset er uten dass og dusj på rommet, etter hva jeg har hørt.
Ligger i Istedgate og Helgolandsgate ved Hovedbanegården (10 minutter med taxi fra hotellet til Parken)FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Her skal det bli liv ja Men hva skjer med hviids? HØres jo ut som at den blir full bare det er et par hundre folk inni derKommentar
Kommentar