Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Er det ulovlig med bluss på stadium i danmark også ?
Er ulovlig, og du får sannsynligvis bøter, men du får vel ikke like høye bøter der. Er ganske grundig visitering for å komme inn på parken etter hva jeg har hørt, så skal du ha bluss, må de inn på stadion før kampen..
Tar du ikke feil nå? Du må ha trykka på 12. februar, for 11. februar så går Crown of Scandinavia fra Oslo.
Sikkert jeg som tar feil. En av de båtene blir det uansett
Vi kjører Fyllefest of Scandinavia. :wink: Gi beng i båten, bare dem har øl!
Så, så....
Vær litt snille med oss nå. Ikke ta helt av båten, vi reiser tross alt organisert, og da kan det bli et helvetes jammer på mandag dersom det blir FOR mye på båten..
Skole eller jobb på mandag?? De som er litt lure har ordnet seg fri den dagen 8)
Har nok fravær fra før. Skal uansett bare være på kjøkkenet den dagen, så ikke noe stress egentlig.
Læreren er lsk-fan, jeg prøvde, men det funka heller dårlig, og jeg fikk beskjed om at han tok med sluttmelding på tirsdag om jeg ikke kom mandag (selvom det nok var mest humor bak det)... :lol:
Læreren er lsk-fan, jeg prøvde, men det funka heller dårlig, og jeg fikk beskjed om at han tok med sluttmelding på tirsdag om jeg ikke kom mandag (selvom det nok var mest humor bak det)... :lol:
Skal jeg tippe at læreren endrer mening når han ser hvilken tilstand du er i (etter to dager på Kanari-fylla), og sender deg rett hjem i drosje. :-D
Mye mulig at jeg ikke får drive å leke meg med rødvin , indefileet, gratinerte poteter, asparges med parmesan og spekeskinke til forret, og vanilje is til dessert da ja!
Kommentar