Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Får ikke håpe folk dropper å dra til køben etter d som har skjedd da.... Roer seg til uka trur jeg.
Tror ikke folk dropper turen pga dette. Som du sier roer det seg nok, og dessuten kunne dette like gjerne skjedd i Oslo. Det kan skje når som helst.
Det eneste er at det kanskje er noen bekymrede kanariforeldre rundt omkring, men nå er det jo sånn at man må være myndig for å reise på denne turen, og vi som kan velge selv lar oss ikke skremme fra å se Fugla spille fotball!
Det eneste er at det kanskje er noen bekymrede kanariforeldre rundt omkring, men nå er det jo sånn at man må være myndig for å reise på denne turen
Skal kanskje dra på kampen, med er under 18 år! Men det er mye bråk og siden det også kan bli bråk utafor stadion, vet jeg ikke helt.. Tror jeg ikke blir med! Føler meg ikke helt trygg i Køben.. Kan bli bråk og folk som kaster steiner osv.. :? itilegg leste jeg det på VG og sånn..
Uansett får vi håpe fugla vinner. Forza!! Jeg har trua!
jeg er også under 18! men faen a?!?! må jo dra fordet! det blir konge da!! gleder meg sykt! også drar vi jo ikke ned for å oppsøke bråk.. så går nok bra!! :wink:
Skal kanskje dra på kampen, med er under 18 år! Men det er mye bråk og siden det også kan bli bråk utafor stadion, vet jeg ikke helt.. Tror jeg ikke blir med! Føler meg ikke helt trygg i Køben.. Kan bli bråk og folk som kaster steiner osv.. :? itilegg leste jeg det på VG og sånn..
Nå må vi ikke lage skremselsproganda ut av dette! Så lenge man går sammen i en større gruppe tror jeg det skal svært mye til for at du skal bli utsatt for noe ubehagelig. Vi snakker tross alt om Danmark og København. Jeg mener du har INGEN TING Å FRYKTE ved å bli med på tur sammen med KFL.
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Nå må vi ikke lage skremselsproganda ut av dette! Så lenge man går sammen i en større gruppe tror jeg det skal svært mye til for at du skal bli utsatt for noe ubehagelig. Vi snakker tross alt om Danmark og København. Jeg mener du har INGEN TING Å FRYKTE ved å bli med på tur sammen med KFL.
Kommentar