Den store Intertoto-tråden 2006

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

Det kan visst se ut som om Arsenal blir sparket ut av CL, og at alle lagene under dermed rykker en plass oppover i systemet. Det vil isåfall bety at vi møter Bolton, og ikke Newcastle.

BBC, News, BBC News, news online, world, uk, international, foreign, british, online, service
    Last edited by Lars; 02.06.2006, 02:08.

Kommentar

• gj
      Seniormedlem
      • Nov 2003
      • 3360

Jaja. Den vrien hadde vel ikke vi som har bestilt oss tur ventet...

mvh
      Glenn, som tipper det skal mye til for å kaste ut Arsenal

Kommentar

• mr.Jordbakke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3845

Opprinnelig skrevet av Nettavisen
        Etterforskningen viste at det var Arsenal, og ikke mafiaen, som stod bak den plutselige og mystiske pengetilførselen.
        Nei, for mafiaen samarbeider som kjent med Chelsea.
        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
        Mr.Jordbakke

Kommentar

• sparwasser
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3185

Opprinnelig skrevet av Lars
          Det kan visst se ut som om Arsenal blir sparket ut av CL, og at alle lagene under dermed rykker en plass oppover i systemet. Det vil isåfall bety at vi møter Bolton, og ikke Newcastle.
          Fra fotballmagasinet:

Italienske lag utestenges fra Intertoto-cupen

Roma (ANB-AP):

Ingen italienske fotballag får delta i årets Intertoto-cup. Det internasjonale fotballforbundet (FIFA) har bestemt at Italia blir utestengt på grunn av korrupsjonsskandalen som er under opprulling i landet.

Den italienske representanten skulle møte vinneren av Bulgaria - Romania/Makedonia.

Kommentar

• RoyVaadal
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2004
            • 4055

Opprinnelig skrevet av sparwasser
            Ingen italienske fotballag får delta i årets Intertoto-cup.
            Også den prestisjetunge Intertoto-cupen da. Dette var en streng straff.
            RoyVaadal.

Kommentar

• sparwasser
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3185

Sakset fra NTB:
              Bowyer til West Ham

Lee Bowyer vender tilbake til West Ham. Det er ikke kjent hvor mye «The Hammers» betaler for å hente urokråka fra Newcastle.
              Publisert: 08.06.2006 kl. 23:22

Bowyer spilte seks måneder for West Ham i 2003 før han gikk til Newcastle.
              – Sist jeg var her slet jeg med ankelskade, og nå skal jeg vise fansen hva jeg er god for. Da Alan Pardew (manager) ringte var det aldri tvil. Jeg likte meg i Newcastle, men dette er min klubb, sier Bowyer.
              (©NTB)

(Og jeg som hadde sett fram imot et skikkelig basketak mellom Wehrman og
              Bowyer - Fanken også )

Kommentar

• KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

Keflavik 0 : 1 IA Akranes

Vet ikke om dette i hele tatt er så interessant...?

Kommentar

• xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

Opprinnelig skrevet av KFL41

Akranes sitt fulle navn er ganske morsomt Knattspyrnufélag Íthróttabandalag Akraness..
                  sånn bare for å spore enda litt lengre av...
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

keflavik har forresten starta sesongen dårlig... 3 tap på seks kamper og de har sleppi inn 12 mål på de seks kampa...
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• sparwasser
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3185

At Keflavik som har vært ubeseiret på hjemmebane i år taper mot bunnlaget IA er helt klart interessant.

Kommentar

• sparwasser
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3185

Kampoppsettet for årets Intertoto-turnering, kun to lag mangler:

UEFA.com is the official site of UEFA, the Union of European Football Associations, and the governing body of football in Europe. UEFA works to promote, protect and develop European football across its 55 member associations and organises some of the world’s most famous football competitions, including the UEFA Champions League, UEFA Women’s Champions League, the UEFA Europa League, UEFA EURO and many more. The site features the latest European football news, goals, an extensive archive of video and stats, as well as insights into how the organisation works, including information on financial fair play, how UEFA supports grassroots football and the UEFA HatTrick funding scheme.

"The fixture list for the 2006 UEFA Intertoto Cup has been confirmed after 47 of the 49 participating clubs were put forward by their respective associations."

Med Newcastle, Hertha Berlin, Villareal, FC Twente, Olympique de Marseille, Grasshopper, Hibernian, Odense, Kalmar FF blant de mer kjente lagene (i alle fall for meg).

Kommentar

• Torolf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 9574

Kampoppsettet for årets Intertoto-turnering, kun to lag mangler:

UEFA.com is the official site of UEFA, the Union of European Football Associations, and the governing body of football in Europe. UEFA works to promote, protect and develop European football across its 55 member associations and organises some of the world’s most famous football competitions, including the UEFA Champions League, UEFA Women’s Champions League, the UEFA Europa League, UEFA EURO and many more. The site features the latest European football news, goals, an extensive archive of video and stats, as well as insights into how the organisation works, including information on financial fair play, how UEFA supports grassroots football and the UEFA HatTrick funding scheme.

I denne artikkelen fant jeg en link til Lillestrom på UEFA.COM. Siden inneholder en god oversikt over LSKs prestasjoner i Europa:

Kommentar

• heidar
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2131

Mest imponert over galleriet med 3 bilder av Petter Belsvik!! Det er jo virkelig en Lillestrøm-legende!!
                            En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• Torolf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 9574

Opprinnelig skrevet av heidar
                              Mest imponert over galleriet med 3 bilder av Petter Belsvik!! Det er jo virkelig en Lillestrøm-legende!!
                              Genialt! Det så jeg ikke.

Kommentar

• Køben Bøffel
                                Juniormedlem
                                Bøffel
                                • Apr 2006
                                • 25

Utfordrerne

Vet noen hvilken dag lsk sine utfordrere spiller kamp? 17/18?

Finnes det noe sted man kan se kampen på nett?

Takker og bukker for alle svar

Forza Fugla
                                :twisted: When i am king, who are you?

Kommentar

• gj
                                  Seniormedlem
                                  • Nov 2003
                                  • 3360

Bare minner om at første runde spilles på Island klokken 19 hundre i morgen, 17. juni.

Kommentar

• zyruzz
                                    Juniormedlem
                                    Bøffel
                                    • May 2006
                                    • 25

Hmm, hvordan gjør Keflavik det i serien i år ??

Kommentar

• Per Arne
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 2347

Keflavik i serien

Opprinnelig skrevet av zyruzz
                                      Yo!

Det ekke verre enn å skumlese de siste tjue innleggene, min gode mann, så ser du det! Du får sågar servert en fin link til en UEFA-side hvor du kan sjekke stillinga per i dag.....

Onsdag 24.mai. 3.serierunde, Island:
                                      Keflavik slo Fylkir 1-0 på hjemmebane.

Fasit etter tre kamper:
                                      2 seire, 1 tap. 3-4 i målforskjell og 6 poeng.
                                      Island:

Keflavik vant 3-0 hjemme mot KR i går.
                                      Seieren førte laget opp på 2.plass i en noe "haltende" tabell.

http://www.uefa.com/footballEurope/C...ureResult.html

At Keflavik som har vært ubeseiret på hjemmebane i år taper mot bunnlaget IA er helt klart interessant.
                                      Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

Kommentar

• sparwasser
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3185

Klarer ikke å la være - for det er vel lov til å drømme? Skulle LSK ta seg
                                        videre fra Intertotocupen så inneholder årets UEFA-cup en rekke krem-lag:

Roma, Lazio, Chievo, Feyenoord, West Ham, Blackburn, Tottenham,
                                        Paris Saint-Germain, Rangers, Sevilla, Celta Vigo, Bayer Leverkusen,
                                        Schalke 04 for å nevne noen, samt 4 norske lag. FORELØPIG.

Kommentar

• sparwasser
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 3185

Opprinnelig skrevet av zyruzz

Keflavik sliter. Har tapt de tre siste seriekampene og ligger nå på 7.plass.
                                          Serien består av 10 lag.

Kommentar

Working...