Spillerkontrakter 2007

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Spillerkontrakter 2007

    Er mildt sakt litt bekymret for hva som skjer på slutten av året med kontraktene til Mifsund, Koren og Andersson. Slik ting er nå kan det faktisk se ut til at vi har en sjanse til gull, og det er i år. Dette er så klart satt litt på spissen, men trur at disse 3 spillerne vil prøve seg i en større klubb etter sesongen.

    Vis LSK gjør det bra neste år vil jo disse spillerne være høyaktuelle for større klubber.

    Noen som sitter på informasjon som kan lette hjertet mitt litt når det gjelder disse spillerne?
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    #2
    Hvis vi gjør det så bra at vi tar gull og disse spillerne har bidratt sterkt til det, så vil vi få ganske mye penger for de, og dermed lett kunne erstatte de.

    Spillere går og forsvinner, jeg er ikke bekymret i det hele tatt.

    Spillere som er life-time er så sjeldne at de nesten ikke finnes. Jeg kommer bare på Bjarmann i farta.
    Kanarifugla flyr høyt i år!

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Hvis vi gjør det så bra at vi tar gull og disse spillerne har bidratt sterkt til det, så vil vi få ganske mye penger for de, og dermed lett kunne erstatte de.
      Lett erstatte Koren? For en akseptabel pris. Blir ikke lett...
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • pondus73
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2004
        • 612

        #4
        Hvordan kan vi få penger i bøtter og spann for spillere som ikke har kontrakt etter neste sesong?????? :roll:
        ------eLSKe-------

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          #5
          Opprinnelig skrevet av pondus73
          Hvordan kan vi få penger i bøtter og spann for spillere som ikke har kontrakt etter neste sesong?????? :roll:
          si det :P

          nei jeg tenkte de ble solgt i løpet av sesongen eller skrev kontrakt før sesongen var omme.

          Jeg har seff ikke lyst på en Gylfi til
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • RoyVaadal
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2004
            • 4055

            #6
            (Merk at disse betraktningene i stor grad er basert på at lønnsutgiftene man så ved skattesøk i fjor høst, langt på vei gjenspeiler situasjonen.)

            Jeg er ikke bekymra for å miste Stoffe. Det er en veldig god høyreback.
            Men når vi kan tilby 1,5 million i årslønn så tror jeg vi får tak i en ny solid høyreback.

            Koren derimot, som har rundt 1,1 million i året, vil bli et gigantisk savn. Det kan ta år før vi finner noe tilsvarende. I forhold til forlengelse av kontrakten så gir det litt håp, siden vi sikkert kan tilby en del i lønnsøkning.
            RoyVaadal.

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6082

              #7
              Opprinnelig skrevet av iL

              Jeg har seff ikke lyst på en Gylfi til
              lukter litt 3xgylfie. I tillegg mener jeg koren og andersson er en god del bedre enn gylfie.

              Kommentar

              • RoyVaadal
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 4055

                #8
                Her er 2004-ligninga:

                Christoffer Tobias Andersson
                Nettoinntekt = 1 167 136
                Utliknet skatt = 591 873

                Robert Koren
                Nettoinntekt = 837 630
                Utliknet skatt = 407 358
                RoyVaadal.

                Kommentar

                • 10.09.50
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2005
                  • 1410

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                  Jeg er ikke bekymra for å miste Stoffe. Det er en veldig god høyreback. Men når vi kan tilby 1,5 million i årslønn så tror jeg vi får tak i en ny solid høyreback.

                  Koren derimot, som har rundt 1,1 million i året, vil bli et gigantisk savn.
                  Dette er jeg veldig enig i. Prioritet nummer 1 må være å få en forlengelse med Koren. Gode høyrebacker vokser heller ikke på trær, men Stoffe bør være atskillig enklere å erstatte enn en suveren playmaker.

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                    (Merk at disse betraktningene i stor grad er basert på at lønnsutgiftene man så ved skattesøk i fjor høst, langt på vei gjenspeiler situasjonen.)
                    Hvor langt på vei den gjenspeiler lønnen er høyst variabelt. Ligninger har alltid elementer i seg som gjør at å spekulere i bruttolønn fra Sportsklubben er dristig.

                    Verdt å merke seg er at Andersson trolig fikk sikkert en solid sign on fee som følge av at han var Bosman, det var ikke Korens situasjon som måtte kjøpes fri fra Publikum.
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • hoyt
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 2850

                      #11
                      Vi skal i allefall være glade for at vi heier på Lsk, og ikke Viking..

                      Siste nytt om fotball og premier league? Du har kommet til rett sted. Alle nyheter du trenger å vite om fotball samlet på ett sted. Klikk her for å lese!
                      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                      - Nosa

                      Kommentar

                      • Kølla Riisa
                        Seniormedlem
                        • Jun 2004
                        • 1021

                        #12
                        Thomas Pereira er jo absolutt en interesant mann, ihvertfall som back-up på backen.

                        Noen som vet om han kan brukes på begge backene?

                        Kommentar

                        • Canário
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 1471

                          #13
                          Pereira er hovedsaklig venstreback, så jeg tror ikke Viking-spilleren har så stor erfaring andre steder i forsvaret. Spørs om han er den riktig spilleren vi er ute etter, men han har spilt godt for siddisene de siste sesongene og har bråtevis med erfaring. Shane og Strand er ofte ustabile, så en skikkelig stabil høvding på backplass hadde vært spennende, også med tanke på at han er bosmann.

                          Kommentar

                          • RoyVaadal
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2004
                            • 4055

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av hoyt
                            Vi skal i allefall være glade for at vi heier på Lsk, og ikke Viking..

                            http://fotball.aftenposten.no/nyhets...rticleID=92106
                            Mulig jeg ikke følger godt nok med, men for meg så det bare ut som om et par stk. av disse er skikkelig kvalitetsspillere som det er vondt å miste.

                            Når vi står i fare for å miste Koren, Stoffe og Mifsud så vil jeg nesten påstå at det er verre enn de Viking kan miste, selv om det er veldig mange i Viking.
                            RoyVaadal.

                            Kommentar

                            • andee
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2004
                              • 1191

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                              Når vi står i fare for å miste Koren, Stoffe og Mifsud så vil jeg nesten påstå at det er verre enn de Viking kan miste, selv om det er veldig mange i Viking.
                              Kanskje hvis man tenker på hva de tre har utretta for oss i år, ja, men med tanke på at Viking har avslått bud på mellom 30 og 40 millioner for Hangeland, ville det vært helt utilgivelig om han gikk som bosman (noe høyst sannsynlig ikke skjer). Blir litt som den uregistrerte førstepremievinneren i Lotto som rota bort kupongen.
                              TS05 - Felt C

                              Kommentar

                              Working...