Uwe R. og fremtidlige formasjoner

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • general
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 1150

Uwe R. og fremtidlige formasjoner

Som kjent så tar Uwe og Halle over styringa snart.

Er det noen som vet noe om formasjoner disse to foretrekker?? Per Berg og Co etterlyste jo en underholdende spillestil!! Kommer Uwe and friends til å leve opp til dette?? Åssen type fotball tror folket at vi kommer til å spille? Tenker spesielt på defensiv organisering og åssen vi skal score mål (med kantspill, mye skudd, store spisser, finteferdigheter osv)

Noen som vil dele sine formeninger??
    Seriegull 2016!!!
  • gulsort
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Mar 2004
    • 166

Jeg håper bare ikke Uwe drar inn noe erketysk som sweeper jeg.. Den eneste som ville digga det er vel Romanus. :P
    For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (Arne Scheie)

Sesongkortinnehaver. http://www.billettluka.no/LSKsesongkort#

Kommentar

• general
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2004
      • 1150

he he!! Romanus løpende bak der å grisetakla alle angripere til h#####e hadde vært fett ja
      Seriegull 2016!!!

Kommentar

• Kristoffer
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Nov 2003
        • 172

Håper og tror at Üwe er den typen som liker offensivt og krige-fotball. Tviler på noe mer deffansivt enn 4-4-2.
        Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!

Kommentar

• CocaJerry
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2532

Opprinnelig skrevet av Kristoffer
          Tviler på noe mer deffansivt enn 4-4-2.
          hmmmm? er ikke formasjonen som avgjør om man spiller deffensivt, det spørs på hvor høyt oppe på banen man starter å presse ballfører, hvor høyt forsvaret står, hvor mange som er med i angrep, og hvor mange som jobber hjem i forsvar.

Kommentar

• Kristoffer
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Nov 2003
            • 172

Opprinnelig skrevet av CocaJerry
            Opprinnelig skrevet av Kristoffer
            Tviler på noe mer deffansivt enn 4-4-2.
            hmmmm? er ikke formasjonen som avgjør om man spiller deffensivt, det spørs på hvor høyt oppe på banen man starter å presse ballfører, hvor høyt forsvaret står, hvor mange som er med i angrep, og hvor mange som jobber hjem i forsvar.
            Ok, tviler på at Üwe spiller mer deffensivt enn at de 4 bak er en solid bakre 4`er som holder seg nede for det meste, men backene kan komme på løp og stopperne går opp på frispark og corner.

Midtbanen er offensiv på alle ledd, bortsett fra en tilbaketrukken sentral midtbane som trekker ned når motstanderen angriper, og wingene faller mot midten når motstanderen angriper men er mer på vingene når vi angriper.

Når det gjelder spissene så tror jeg Üwe vil bruke dem mer enn Arne gjør nå. De vil få på en måte en "Playmaker" rolle. Med slepen teknikk og kriger-innstinkt, de vil prøve på fler avsluttninger og spille en mer sentral rolle i angrepet!

Slik tror jeg Der Üwe vil spille!

FORNØYD?

Kommentar

• CocaJerry
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2532

Hvordan du tror LSK kommer til å spille fotball neste år har jeg ikke spurt deg om, så jeg skjønner ikke hva jeg skal være fornøyd med.
              Det jeg sa var at "det er ikke er formasjonen som avgjør om man spiller deffensivt eller offensivt, OK?. :lol:

Kommentar

• Kristoffer
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Nov 2003
                • 172

Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                Hvordan du tror LSK kommer til å spille fotball neste år har jeg ikke spurt deg om, så jeg skjønner ikke hva jeg skal være fornøyd med.
                Det jeg sa var at "det er ikke er formasjonen som avgjør om man spiller deffensivt eller offensivt, OK?. :lol:
                Ja ja, men jeg følte at jeg skulle legge ut noen av mine synspunkter på spillet til LSK

Kommentar

• ao
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • May 2004
                  • 3

Nei til lange baller!

Totalt uenig med Kristoffer som vil ha mer krigefotball. Er dritt lei det nå. På tide å begynne å spille FOTball. Bør ha spillermateriale til det nå snart. Polere er ikke nødvendigvis mest effektivt. Håper for guds skyld Uwe vil foreta en dramatisk stilendring. (Jeg mener med dette selvfølgelig ikke at spillerne skal slutte å jobbe)

Kommentar

• Kristoffer
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Nov 2003
                    • 172

Re: Nei til lange baller!

Opprinnelig skrevet av ao
                    Totalt uenig med Kristoffer som vil ha mer krigefotball. Er dritt lei det nå. På tide å begynne å spille FOTball. Bør ha spillermateriale til det nå snart. Polere er ikke nødvendigvis mest effektivt. Håper for guds skyld Uwe vil foreta en dramatisk stilendring. (Jeg mener med dette selvfølgelig ikke at spillerne skal slutte å jobbe)
                    Javel så du vil ha spillere som ikke tør å gå i i taklingene, spille som Tobias Grahn!? Du vil ha spillere som ikke tør prøve ting som kanskje ikke de fleste ville prøvd!? Du vil ha spillere som har sleik og er mer redd for håret sitt enn å blø for drakta?? :roll: :roll:

Kommentar

• Bolsen3
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 1061

Nei, jeg håper for guds skyld ikke at Uwe innfører noe fransk fotball i LSK! Synes kriginga er bra jeg, og dessuten har det kjennetegnet LSK i mange mange år. Kan være bra å bli bedre på variasjon i spillet, men la meg fortsatt se spillere som Powell og Bjarmann på LSK!!!

Kommentar

• King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

Jeg har troen på at uwe står for en "tradisjonell" 4-4-2 formasjon. Mye kriging og innsats, men alle trenere har jo sine varianter av formasjoner. Er nok bare nødt til å vente å se. Gleder meg til treningskampene i vinter allerede
                        Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Christer
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 388

håper og tror at uwe ikke mener at vi bare skal spille *pyse* fotball der man ikke går i dueller..håper jo på litt mer passnings spill gjennom midten, men det må tas i i duellene. det er jo tross alt det som er varemerke for LSK..

Kommentar

• Anders_Bakken
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 542

Håper at Uwe ikke bare vil ha store og tunge spillere...vil se mer av spillere m fart og teknikk...som tørr å utfordre....og som lykkes m det ofte. Dette er noe jeg savner veldig generelt i norsk tippeliga fotball...altfor sjelden man ser en spiller dra av 2-3 mann i kjent "Tommy" - stil...for å ikke snakke om et halvt lag :wink:

Kommentar

• Leif A
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 3962

Håper de satser på en rendyrket 1-1-8 formasjon, til nød 1-2-7.... :lol:
                              Knurr...

Kommentar

• Kristian
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2004
                                • 690

Tror Rösler tenker mer offansivt enn Arne. Håper det blir mindre av de altfor lange.. Men noen lange gjør slett ikke noe. Spørs hvem som tar de i mot ....

Kommentar

• general
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2004
                                  • 1150

Opprinnelig skrevet av Kristian
                                  Tror Rösler tenker mer offansivt enn Arne. Håper det blir mindre av de altfor lange.. Men noen lange gjør slett ikke noe. Spørs hvem som tar de i mot ....
                                  veldig enig
                                  Seriegull 2016!!!

Kommentar

• CocaJerry
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 2532

sinnsykt :mrgreen:

Kommentar

• Grusom B
                                      Generalissimo Bellisimo
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6248

Jeg vil tro Uwe kommer til å trene laget som han spilte, altså med verdens hardeste "never say die"innstilling.
                                      Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Kristoffer
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Nov 2003
                                        • 172

Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                                        Håper de satser på en rendyrket 1-1-8 formasjon, til nød 1-2-7.... :lol:
                                        Det blir vel litt for mange i forsvar vel?

Kommentar

Working...