RB: Sundgot på Vikings ønskeliste

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    RB: Sundgot på Vikings ønskeliste

    På Vikings ønskeliste

    LILLESTRØM:
    Stavanger-klubben har allerede kjøpt Alexander Ødegaard fra Rosenborg for sju millioner, men mangler fortsatt en spiss og har ikke gitt opp Arild Sundgot.

    FORTSATT INTERESSERT: Viking har ikke glemt Arild Sundgot.
    Av: Morten Svesengen
    Stabæk har langt på vei gitt opp å få Arild Sundgot til klubben, men på Viking stadion snakkes det fortsatt om LSKs mestscorende spiss gjennom tidende.

    Stavanger-klubben har allerede kjøpt Alexander Ødegaard fra Rosenborg for sju millioner, men mangler fortsatt en spiss. Sundgot er kjent med Vikings interesse, men det er ikke noe han bruker mye tid på.

    – Jeg vet at de har vist interesse, men jeg har ikke snakket med klubben. Det har ikke skjedd noe etter at vi startet opp igjen etter nyttår, og slik det ser ut nå blir jeg i LSK, sier Sundgot.

    Forvirringen han opplevde da LSK ble enige med Stabæk før jul, har lagt seg.

    – Det går greit nå. Vi trener mye, og jeg har ikke noe problem med å holde fokus på det, sier 27-åringen.

    Etter cupfinalen hadde han en lang samtale med LSK-trener Uwe Rösler om sesongen 2005 og framtida, og en mulig Stabæk-overgang har ikke rokket ved Sundgots tillit til treneren.

    – Jeg hadde en god samtale med Uwe da, og jeg har ikke noe problem med å fortsette i LSK etter det som skjedde. Jeg vet at han har tillit til meg, og jeg stoler på ham. Dessuten har vi et veldig spennende lag her nå, sier spissen.

    LSK-manager Jan Åge Fjørtoft sier at det ikke har skjedd noe nytt i forholdet til Sundgot etter at klubben sendte ut pressemelding før jul. Der fastslo klubben at Sundgot i hvert fall ikke skal selges før Royal League i februar. Så gjenstår det å se hva som eventuelt skjer dersom Viking gjør alvor av sin interesse og legger inn et høyt bud på fjorårets LSK-toppscorer.
Working...