Opprinnelig skrevet av Nordby
FuglaTifo 2006 (Tifotråd 2006)
Collapse
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
Opprinnelig skrevet av LarsEventuelt kan folk innse hvor ekstremt lite kreativt, og ikke minst forventet, et slikt stunt vil være.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeOpprinnelig skrevet av LarsEventuelt kan folk innse hvor ekstremt lite kreativt, og ikke minst forventet, et slikt stunt vil være.Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Hva med teksten: "KFL STØTTER KLANEN! Gjennom skattepengene våre, j**la trygdesnyltere!".NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeHva med teksten: "KFL STØTTER KLANEN! Gjennom skattepengene våre, j**la trygdesnyltere!".Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyRune sa til meg at de konfettikanone vi får nå er helt like de i fjor. Han har snakket med dem, og det er sånn kanonene er. Var iværtfall noe sånnt han sa til meg.
Vi mottar nye når vi ønsker/ trenger dem.Støtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
Flott med ideer, men hvor er alle når vi trenger hjelp med tifoarbeid.
Tross alt er det viktigste for FuglaTifo nå og vokse oss til flere som kan jobbe med tifo, og når jeg leser alle forslagene som ruller inn her så lurer jeg på om det ikke er minst en av dere som kanskje kunne tenke seg å hjelpe til snart. Tross alt så er det ikke sånn at hvis dere først har hjulpet en gang så MÅ dere være med på alt resten av livet. Det holder med at dere tar dere en tur og blir litt kjent, og kanskje hjelper til når det måtte passe.
Mange har vanvittig gode forslag til tekst bannere, men hva med å evt lage den selv ved å stikke ned med et par kompiser og mekke greia sjøl. Ofte er det sånn at vi ikke har kapasitet når det gjelder og det er det vi må få hjelp med av dere.
Støtt Tifo, hjelp gruppa
Rune Kvalheim
Tifo-ansvarligStøtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyRune sa til meg at de konfettikanone vi får nå er helt like de i fjor. Han har snakket med dem, og det er sånn kanonene er. Var iværtfall noe sånnt han sa til meg.mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
UFC har forøvrig stilt med tekstbannere mot gøteborg borte og hjemme, dif borte. Noe vi kommer til å fortsette med på de fleste matchene i år.
Forresten synes jeg folk bør være flinkere til å stille opp når tifo folket trenger hjelp! De fleste har tid til å stikke innom og hjelpe til innimellom. Det blir helt sikkert satt stor pris på! De jeg kjenner i tifogruppa er meget hyggelige folk, kanskje bortsett fra Rune, han er litt spesiell :lol:Kommentar
-
Du burde kanskje forandre signaturen din Rune :wink: LSK-tifo/Fugla tifo.Kommentar
Kommentar