Kasey vs. Espen!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Joppe
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Dec 2003
    • 173

    Kasey vs. Espen!

    Ser på rb.no at det "ramler inn" innlegg som omhandler dette med Kasey og Espen...og alle går ut på at Kasey MÅ nå få sjansen. Kasey har vist at han er i form når han har kommet inn i kamper og han var også god i Skien når han fikk starte. Espen har slitt litt og kommet i skyggen av Gylfi. Samtidig begynner Koren å vise hva han er god for.
    Erlandsen har nå et luksusproblem. Han har alltid hatt en forkjærlighet for Espen og har hatt litt "smårusk" med Kasey. Samtidig må han jo se at Kasey er i form. Min formening før kampen mot Lyn er at Kasey nå bør få sjansen på bekostning av Espen. De andre på midten er i veldig bra form... Både Gylfi og Koren jobber og sliter, det er også et argument for å få inn Kasey istedenfor milslukeren Espen. En annnen ting er hva Arne faktisk gjør; og da tror jeg Espen starter kampen...
  • Flisby`n
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 312

    #2
    Om Erlandsen setter ut Espen blir detta heeelt galt. Skjønner veldig godt at mange har sansen for Kasey, meg selv blant de. -Men det kan da ikke være noen som mener vi skal sette ut den enste som faktisk 100% blør for drakta hver eneste gang. At spillere som Kasey, Koren og andre teknikkere spiller godt, er ofte takket være spillere som Espen!!

    Jeg stemmer også for at Kasey skal få prøve seg mer, men han for konkurrere med KOren om plass på laget!!
    En kjeeempescoring av tommy!!

    Kommentar

    • Kristoffer
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Nov 2003
      • 172

      #3
      Må si meg enig i Flisby`n her. Espen er virkelig den typen som blør for drakta, han er fostra opp i og rundt lillestrøm og fortjener en plass på laget. Kasey er fra Australia og er sikkert en fighter men han har ikke overbevist meg enda. Han har gjort et par gode innhopp, og det burde han fortsette med. Espen er jo bedre!!
      Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!

      Kommentar

      • Ola
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1651

        #4
        Håper AE kan være litt "gæern" og gi dem èn omgang hver. Forklare Espen og Kasey at han veier dem likt foran oppgjøret mot Lyn og at han ønsker å se dem begge.

        Det ville jeg ha gjort.(på det grunnlaget jeg har)

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #5
          Han skal IKKE konkurrere med Koren. Det sier jo seg selv. Koren er stjerna vår, og Gyli er helten. Dem er spikra.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • sniper
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 5254

            #6
            Opprinnelig skrevet av Kristoffer
            Må si meg enig i Flisby`n her. Espen er virkelig den typen som blør for drakta, han er fostra opp i og rundt lillestrøm og fortjener en plass på laget. Kasey er fra Australia og er sikkert en fighter men han har ikke overbevist meg enda. Han har gjort et par gode innhopp, og det burde han fortsette med. Espen er jo bedre!!
            Jeg er også fostret opp i området ved Lillestrøm (samme sted som Espen S faktisk), og hadde jeg kunne spilt for LSK hadde jeg VIRKELIG blødd for drakta, men det alene gir meg vel ikke plass på laget?
            Espen er litt svak om dagen, hva med å sette inn en annen spiller da, det er jo derfor vi har en stor stall.

            Petter

            Kommentar

            • Kristian
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 690

              #7
              Jeg synes Kasey fortjener en kamp snart. Men om Espen skal byttes ut?
              Jeg er døtte meg ikke sikker.

              Kommentar

              • LSK-supp.
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 1023

                #8
                Er noen lokale romerriks patrioter her ser jeg. Personlig driter jeg i om Søgård er lokal-gutt, eller om Kasey er fra Australia, den som er god nok må få spille.

                Vil man se lokale helter, gå å se 4. div. At Søgård blør for drakta, hjelper ikke så lenge han ikke er i form eller presterer bra nok. Vet om mange som hadde "ofret livet" for fugla, men de fortjener ikke en plass i start-11'eren fordet.

                Det samme gjelder det evinnelige maset om de lokale "unggutta".
                I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                Kommentar

                • general
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2004
                  • 1150

                  #9
                  Lukus problemet har endelig funnet sin vei til åråsen, og det skikkelig!

                  Espen er en tro tjener og en som blør konstant! Koren har begynt å vise form og det samme har Kasey. Gylfi er nå nr 2 på vår toppscorer liste og veldig viktig for laget(han må ikke ut). Alle liker de lokale tjenerne som Espen, men hvis de andre er i bedre/har en stigende form er det bare riktig etter alle fotballens regler at den med dårligst dag/form må ut.

                  Med Kasey v Arne så kommer nok Kasey alltid i skyggen. Personlig elsker jeg Espen over alt på denne jord, men av respekt for hvordan Kasey har skjepet seg (sammen med Robert) så bør nok disse få prøve seg mot Lyn. Sesongen er lang og cupen det samme så en kamp uten Espen bør vi nok også prøve! Klart jeg er jo ikke på hver trening så AE vet nok hva som er best for laget og det er viktigst.
                  Seriegull 2016!!!

                  Kommentar

                  • general
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2004
                    • 1150

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                    Er noen lokale romerriks patrioter her ser jeg. Personlig driter jeg i om Søgård er lokal-gutt, eller om Kasey er fra Australia, den som er god nok må få spille.

                    Vil man se lokale helter, gå å se 4. div. At Søgård blør for drakta, hjelper ikke så lenge han ikke er i form eller presterer bra nok. Vet om mange som hadde "ofret livet" for fugla, men de fortjener ikke en plass i start-11'eren fordet.

                    Det samme gjelder det evinnelige maset om de lokale "unggutta".
                    kunne ikke vært mer enig!!!!!!!!!!!!!!!!
                    Seriegull 2016!!!

                    Kommentar

                    • King_Raymond
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4987

                      #11
                      Hvis Kasey skal få sjansen, så må det bli på bekostning av Espen. Koren er på vei mot noe stort, og Gylfi har vært vår beste å viktigste spiller de siste kampene. Synes også at Kasey burde få sjansen fra start på Søndag.
                      Ultras Felt C Lillestrøm

                      Kommentar

                      • Kristoffer
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Nov 2003
                        • 172

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                        Hvis Kasey skal få sjansen, så må det bli på bekostning av Espen. Koren er på vei mot noe stort, og Gylfi har vært vår beste å viktigste spiller de siste kampene. Synes også at Kasey burde få sjansen fra start på Søndag.
                        Må si at jeg er litt imot deg der. Synes at Espen burde få starte og Kasey kanskje kommer inn i løpet av kampen, alt avhengig av hvordan Espen spiller.
                        Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!

                        Kommentar

                        • King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Kristoffer
                          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                          Hvis Kasey skal få sjansen, så må det bli på bekostning av Espen. Koren er på vei mot noe stort, og Gylfi har vært vår beste å viktigste spiller de siste kampene. Synes også at Kasey burde få sjansen fra start på Søndag.
                          Må si at jeg er litt imot deg der. Synes at Espen burde få starte og Kasey kanskje kommer inn i løpet av kampen, alt avhengig av hvordan Espen spiller.
                          Espen har vist i en del kamper nå at han ikke er i form, derfor synes jeg kasey fortjener mer enn 12 minutter, når kampen allerede er punktert. Noe helt annet å være med i en kamp fra starten av, enn å komme inn på slutten.
                          Ultras Felt C Lillestrøm

                          Kommentar

                          • HanseFrank
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Mar 2004
                            • 221

                            #14
                            [quote="King_Raymond"]
                            Opprinnelig skrevet av Kristoffer
                            Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                            Hvis Kasey skal få sjansen, så må det bli på bekostning av Espen.
                            Synes at Espen burde få starte og Kasey kanskje kommer inn i løpet av kampen, quote]

                            Espen har vist i en del kamper nå at han ikke er i form, derfor synes jeg kasey fortjener mer enn 12 minutter,
                            Bravo!

                            Jeg sitter altså her og klyper meg i armen, og håper det ikke er sant at jeg er vitne til en diskusjon om epler og bananer.

                            Tror folket kanskje man får eplekake om man erstatter eplene med bananer?
                            HanseFrank
                            - på den andre siden...

                            Kommentar

                            • Anders_Bakken
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 542

                              #15
                              Koren og Gylfi er "bankers"...ferdig m den saken...den som mener at Wehrman bør være på laget på bekostning av Koren bør tenke seg om grundig og revurdere om dem i det hele tatt veit hva fotball er!!
                              Etter min mening bør det stå å vippe mellom Kasey og Espen....ingen tvil...uannsett hvor mange mil han løper i hver match eller hvor mye han blør for drakta. Ikke noe imot Espen...men den som viser best takter og er i siget bør helt klart få sjansen...

                              Kommentar

                              • general
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2004
                                • 1150

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
                                Koren og Gylfi er "bankers"...ferdig m den saken...den som mener at Wehrman bør være på laget på bekostning av Koren bør tenke seg om grundig og revurdere om dem i det hele tatt veit hva fotball er!!
                                Etter min mening bør det stå å vippe mellom Kasey og Espen....ingen tvil...uannsett hvor mange mil han løper i hver match eller hvor mye han blør for drakta. Ikke noe imot Espen...men den som viser best takter og er i siget bør helt klart få sjansen...
                                veldig enig. Enkelt og greit
                                Seriegull 2016!!!

                                Kommentar

                                • Jovi
                                  Juniormedlem
                                  Ferskenpels
                                  • Jun 2004
                                  • 3

                                  #17
                                  LSK trenger et skikkelig rivjern på midten og jeg ser ikke for meg at Kasey løper opp og ned på banen og jager ball en hel kamp sånn som Espen. Kasey er en playmaker-type a la Mølby og Barnes.

                                  Kommentar

                                  • fugla_4_ever
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2003
                                    • 467

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                                    Om Erlandsen setter ut Espen blir detta heeelt galt. Skjønner veldig godt at mange har sansen for Kasey, meg selv blant de. -Men det kan da ikke være noen som mener vi skal sette ut den enste som faktisk 100% blør for drakta hver eneste gang. At spillere som Kasey, Koren og andre teknikkere spiller godt, er ofte takket være spillere som Espen!!

                                    Jeg stemmer også for at Kasey skal få prøve seg mer, men han for konkurrere med KOren om plass på laget!!
                                    Helt enig. Hvorfor skal Koren være sikret en plass på laget? Espen er en brikke i puslespillet vi ikke kan være foruten. Det blir som ostesmørbrød uten ost, det ville aldri bli det samme. Han er helt "Konge" på midtbanen og er overalt på banen - alltid. Sørgård jobber så godt at han ikke kan erstattes. Neste gang du ser LSK, legg merke til hvem som presser keeperen når han legger ned ballen. Er det Sunsgot?, nei. Han jogger rolig mot keeper, men Espen sprnter så raskt at Keeper er nødt til å sleive på utspillet.

                                    Dessuten har Sørgård en viktig rolle som angrepsvåpen og også i forsvaret der han spiller opp spissene våre fra egen 16- meter.

                                    KONKLUSJON: hvis noen skal ut, er det Koren!

                                    Kommentar

                                    • Guling
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2004
                                      • 484

                                      #19
                                      ^ Og så blir vi uten en skikkelig ballfordeler og en spiller som kan gjøre det helt uventede...dessuten synes jeg Koren er i klar bedring om dagen..ja, Espen løper mye, men mye av det er unødvendige løpeturer han brenner seg ut på også. Kunne godt vært litt klokere. Når det er sagt, så er det klart jeg liker hans oppofrende stil. Men synes likevel at om noen bør settes ut av den sentrale midtbanen akkurat nå, så er det Espen.

                                      Kommentar

                                      • scages
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 1292

                                        #20
                                        Sette ut Koren?? Virkelig smart.
                                        På tide å våkne!

                                        Kommentar

                                        Working...