Kasey vs. Espen!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bølla-BigBoi
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • May 2004
    • 7

    #21
    Jeg stiller meg en smule undrende til fotball-forståelsen til folk som mener midtbanen til fugla detter sammen i det øyeblikket Arne eventuelt skulle tatt av søgård.. Jeg har ingenting i mot søgård, setter pris på den jobben han gjør, men bortsett fra at han er for maratonløper å regne, er han en høyst ordinær tippeligaspiller. Og han er ikke i storform om dagen, da faller han lett gjennom på dette nivået.
    Og om det menes om søgård at han ikke har spilt seg ut, kan jeg til dels kjøpe den, han har ikke vært ræva, men på den annen side er gylvi i storform (endelig!!) koren er på vei mot noe stort og kasey har overbevisst de gangen han har fått sjansen.
    Jeg syns det hade vært spennende med koren og gylvi som indreløpere og kasey litt dypere, fra start, i hvertfall èn kamp..
    Går det til helvete skal jeg holde kjeft jeg...
    Fugla på topp!!

    Kommentar

    • fugla_4_ever
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 467

      #22
      Opprinnelig skrevet av scages
      Sette ut Koren?? Virkelig smart.
      På tide å våkne!
      Sier ikke at vi SKAL sette ut Koren, men hvis Koren eller Espen skal ut syntes jeg det burde være Koren. Hva er det han kan tilføre laget som ikke Kasey kan?

      Kommentar

      • Kristian
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 690

        #23
        Koren er mye bedre teknisk enn noen annen på laget. Påsan er kanskje like god på det tekniske men men..

        Kommentar

        • Bølla-BigBoi
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • May 2004
          • 7

          #24
          Det er vel ikke snakk om permanente endringer her, du kan vel ikke med hånden på hjertet mene at søgård og koren er like gode om dagen??
          Søgård har dalt i form, mens koren blir bedre og bedre. Var ikke i bodø, men så matchen på web-tv(selvfølgelig! :wink: ) Koren var stor!

          Forresten, blir galt av meg å påstå at koren og søgård KAN være like gode, koren er en mye bedre fotballspiller, og når han i tillegg er i god form, og søgård er not er det ingen tvil spør du meg..

          Blir galt å sammenligne koren og kasey også, kasey er som skapt for den defensive rollen på midten sånn fugla spiller nå. Og koren vil bare bli bedre og bedre om han får utfolde seg i en offensiv indreløper-rolle.

          Altså, hadde JEG fått satt opp detta laget, skulle jeg bevisst detta, men jeg setter min lit til at arne tar til vettet snart, og beviser poenget mitt.. 8)
          Fugla på topp!!

          Kommentar

          • Joppe
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Dec 2003
            • 173

            #25
            Hvordan gikk det i denne kampen??
            Må si at Espen var god, løper mye og er mye involvert. Ikke alltid venn med ballen , men har målgivende og en farlig heading. Kåret til BB av RB, ingen andre som utmerket seg så det var kanskje greit?

            Kasey kommer som vanlig inn i kampen på slutten istedenfor Koren. Han slår noen utrolig bra baller, spesielt den til Espen før Sundgot sin kjempesjanse...Kasey har en ro i spillet sitt og et enormt oveblikk.
            Men slik situasjonen er nå, så kommer han ikke til å starte en kamp hvis det ikke blir skader eller suspensjoner på de tre på midten...

            Kommentar

            • Kristian
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 690

              #26
              Espen var god i går.

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                #27
                Espen reddet nok plassen sin noen kamper fremover med gårsdagens forestilling. Kasey hadde ett pat skikkelig gode pasninger i går. Synd det ikke er plass til han på laget for tiden...
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  #28
                  Det er jo ganske gledelig da, at LSK nå har en stall av en sånn kvalitet at enten Wehrman eller Koren må sitte på benken.
                  Knurr...

                  Kommentar

                  • Flisby`n
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2004
                    • 312

                    #29
                    Det skal vel i samme diskusjon også nevnes at Søgård har foreløpig 4 gule og må sone etter hvert eneste gule utover sesongen. Med det utgangspunktet kan det jo godt hende vi ser Kasey mer enn forventet.

                    Med Søgård, PSA og Kippe`s gule så langt, er det jo gledelig å se at reservene, fortrinnsvis Kasey og Werni, holder et høyt nivå og går lett inn i laget og formasjon. Dette har jo ikke akkurat vært tilfelle de siste årene at reservene har holdt samme nivå som start 11`ern.

                    Undrer meg også over at man diskuterer at Koren ikke kan byttes ut fordi han har noe stort på gang. Merkelig argument når Kasey nettopp skal inn fordi han skal være så mye bedre enn de andre. Hvis alle som har noe på gang kan forsvare plassen, er det mange som er A-lagsaktuelle rundt om i det ganske land. Budskapet er uansett: la de beste spille, og søgård er blant de 11 beste. Usikker på Koren vs Kasey......

                    (for å være enda mer kranglete kan vi jo si at argumentet er at Koren og Kasey skal begge spille fordi de begge har noe på gang, mens søgård skal benke fordi han er stabilt god......merkelig.....)
                    En kjeeempescoring av tommy!!

                    Kommentar

                    Working...