Jeg stiller meg en smule undrende til fotball-forståelsen til folk som mener midtbanen til fugla detter sammen i det øyeblikket Arne eventuelt skulle tatt av søgård.. Jeg har ingenting i mot søgård, setter pris på den jobben han gjør, men bortsett fra at han er for maratonløper å regne, er han en høyst ordinær tippeligaspiller. Og han er ikke i storform om dagen, da faller han lett gjennom på dette nivået.
Og om det menes om søgård at han ikke har spilt seg ut, kan jeg til dels kjøpe den, han har ikke vært ræva, men på den annen side er gylvi i storform (endelig!!) koren er på vei mot noe stort og kasey har overbevisst de gangen han har fått sjansen.
Jeg syns det hade vært spennende med koren og gylvi som indreløpere og kasey litt dypere, fra start, i hvertfall èn kamp..
Går det til helvete skal jeg holde kjeft jeg...
Og om det menes om søgård at han ikke har spilt seg ut, kan jeg til dels kjøpe den, han har ikke vært ræva, men på den annen side er gylvi i storform (endelig!!) koren er på vei mot noe stort og kasey har overbevisst de gangen han har fått sjansen.
Jeg syns det hade vært spennende med koren og gylvi som indreløpere og kasey litt dypere, fra start, i hvertfall èn kamp..
Går det til helvete skal jeg holde kjeft jeg...
Kommentar