Borteoppmøte i RL
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Det som var spesielt med bildene, og på stadion, var at man hadde,med litt fulleøyne, et stroflagg til hver person som møtte opp.
Tror ikke helt danskene vet hva som møter dem i parken. I tillegg så spiller em derby mot Brøndby 3 dager før oss, så jeg vil tippe at vi eier stadion denne dagen. -
og jeg som forventet meg Casual-FCK supportere ettersom Det var store nyhetsoppslag om at politiet hadde inside info om danske "hooligans" på vei mot Åråsen. Skuffa.... det er jo 8 jenter som står å veiver med et par blåe flagg... men, men.. det var morro å stå å pipe ut judas- judas- bergldømo...
Vel, ryktene sier at det vil annkomme et tog på omkrig 800 Kanarifugler. så skal vi naturligvis synge ut de "stive danskene" fra køben. Århundrets borte kamp for oss KF er på gang!twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Dinho88og jeg som forventet meg Casual-FCK supportere ettersom Det var store nyhetsoppslag om at politiet hadde inside info om danske "hooligans" på vei mot Åråsen. Skuffa.... det er jo 8 jenter som står å veiver med et par blåe flagg... men, men.. det var morro å stå å pipe ut judas- judas- bergldømo...
:lol:
Opprinnelig skrevet av Dinho88Vel, ryktene sier at det vil annkomme et tog på omkrig 800 Kanarifugler. så skal vi naturligvis synge ut de "stive danskene" fra køben. Århundrets borte kamp for oss KF er på gang!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar