Jeg mottok i kveld en mail fra Robert Lauritsen hvor han skriver følgende i forhold til vår frustrasjon rundt forsinkede Diadora-produkter. Vil gjerne bare dele hans mail med dere, da dette forhåpentligvis roer oss litt ned...
"Ser diskusjonene fra lista og kan komme med informasjon at bestillingene til LSK og Sportshuset er 2 forskjellige bestillinger og litt av årsaken til forsinkelsen var også at det drøyde litt med at vi ikke ble enige om avtale med Sportshuset da Diadora også ønsket dette.
Når vi hadde adidas måtte vi også bestille utstyret sommeren før neste sesongstart og samme rutiner har også Diadora. Meste parten av utstyret til Diadora kom i romjulen, og resterende varer kommer i løpet av neste 14 dager.
Pga av trykking av logoer, navn etc valgte man å satse på at laget er 100% oppkledd til La Manga turen, derfor også en overgang men litt forskjellig i tråd med Diadora og LSKs ønsker.
Vi følger hele tiden med på at man leverer i forhold til avtale og vil også påpeke at vår tidligere leverandør heller ikke var feilfri, men med adidas i 18 år betydde selvsagt at vi hadde mye alternativt i samme utstyr, derfor heller ikke så synlig.
Når det gjelder Sportshuset er det dessverre litt forsinkelser, noe vi også beklager på det sterkeste og selvsagt jobber vi med å puche de får å få dette tidligst mulig."
Vennlig hilsen
Robert Lauritsen
"Ser diskusjonene fra lista og kan komme med informasjon at bestillingene til LSK og Sportshuset er 2 forskjellige bestillinger og litt av årsaken til forsinkelsen var også at det drøyde litt med at vi ikke ble enige om avtale med Sportshuset da Diadora også ønsket dette.
Når vi hadde adidas måtte vi også bestille utstyret sommeren før neste sesongstart og samme rutiner har også Diadora. Meste parten av utstyret til Diadora kom i romjulen, og resterende varer kommer i løpet av neste 14 dager.
Pga av trykking av logoer, navn etc valgte man å satse på at laget er 100% oppkledd til La Manga turen, derfor også en overgang men litt forskjellig i tråd med Diadora og LSKs ønsker.
Vi følger hele tiden med på at man leverer i forhold til avtale og vil også påpeke at vår tidligere leverandør heller ikke var feilfri, men med adidas i 18 år betydde selvsagt at vi hadde mye alternativt i samme utstyr, derfor heller ikke så synlig.
Når det gjelder Sportshuset er det dessverre litt forsinkelser, noe vi også beklager på det sterkeste og selvsagt jobber vi med å puche de får å få dette tidligst mulig."
Vennlig hilsen
Robert Lauritsen
Kommentar