Hva skjer med Sasa Radulovic? / Farvel Sasa!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • lsk_fugl
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 864

    #21
    se på han da.. trur ingen ville kjøpt han. selv om han kanskje har hatt flaks der.

    Kommentar

    • McGuffy
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 5099

      #22
      Opprinnelig skrevet av Torolf
      Ifølge Transfermarkt er han Augsburgs mest verdifulle spiller. med en markedsverdi på 500 000 euro. Hvordan kunne vi la ham gå gratis :?:
      I følge broren til onkelen til søskenbarnet mitt er Gretar Hjartarson tidenes LSK spiss. Hvordan kunne vi la han gå tilbake til Island :?:

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        #23
        Opprinnelig skrevet av McGuffy
        Opprinnelig skrevet av Torolf
        Ifølge Transfermarkt er han Augsburgs mest verdifulle spiller. med en markedsverdi på 500 000 euro. Hvordan kunne vi la ham gå gratis :?:
        I følge broren til onkelen til søskenbarnet mitt er Gretar Hjartarson tidenes LSK spiss. Hvordan kunne vi la han gå tilbake til Island :?:
        Det var ironisk ment. Trodde det var innlysende at 500000 euro var i meste laget for Sasa.

        Kommentar

        • McGuffy
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 5099

          #24
          Opprinnelig skrevet av Torolf
          Opprinnelig skrevet av McGuffy
          Opprinnelig skrevet av Torolf
          Ifølge Transfermarkt er han Augsburgs mest verdifulle spiller. med en markedsverdi på 500 000 euro. Hvordan kunne vi la ham gå gratis :?:
          I følge broren til onkelen til søskenbarnet mitt er Gretar Hjartarson tidenes LSK spiss. Hvordan kunne vi la han gå tilbake til Island :?:
          Det var ironisk ment. Trodde det var innlysende at 500000 euro var i meste laget for Sasa.
          Jada, jada.. Tok den.. :wink:

          Kommentar

          Working...