Bjarmann skal kåres....

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CocaJerry
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2532

    Bjarmann skal kåres....

    Bjarmann skal kåres til årets Romeriking på lørdag i Lillestrøm.
    Alle møter opp håper jeg :wink:

  • Kimito
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 2601

    #2
    I denne forbindelse kom jeg til å tenke på noe lurt (iflg. meg selv). Siden det er blitt snakket om statue til Bjarmann, men det kan virke til å være noe som ikke skjer. Allikevel føler jeg at han trenger en utmerkelse. Tidligere tenkte jeg på at tribuneseksjonene våres har kjipe navn, da de kalles ved sponsornavn. Tribunene burde kalles etter spillere og vi begynner med Bjarmann. Østkraft tribunen heter fra nå av Bjarmann...innvendinger (det burde også blitt gjort offisielt)?

    (Kanskje Schiller skal få OKS?)
    Ferdigskåra

    Kommentar

    • LSK-supp.
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 1023

      #3
      Bjarmann har hverfall råd til selv å betale det det koster å få sitt navn på en tribune, slik mister vi ikke sponsor-penger. Tom Gulbrandsen spilte også en haug av kamper for fugla, skal han også få en tribune oppkalt etter seg? Eller kanskje Arild Sundgot, han er jo snart tidenes mestscorende i cluben(som lyn ville sagt det)......
      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

      Kommentar

      • general
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2004
        • 1150

        #4
        Kan vel bli vanskelig å få tribunedeler oppkalt etter spillere fordi det er for få tribunedeler! men at vi bør klare å få et eller annet oppkalt etter store spillere er sant!! Noen som har gode forslag til hva som kan få bjarmann og de andre store sitt navnetrekk på seg??
        Seriegull 2016!!!

        Kommentar

        • CocaJerry
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2532

          #5
          Samme hva!! møt opp på lørdag og støtt Bjarmann. :o

          Kommentar

          • andee
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2004
            • 1191

            #6
            Kan jo hvert fall være greit å ha navnetrekket til Bjarmann på statuen av han som skal stå atme' den av Tom Lund :wink:
            TS05 - Felt C

            Kommentar

            • general
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2004
              • 1150

              #7
              Opprinnelig skrevet av andee
              Kan jo hvert fall være greit å ha navnetrekket til Bjarmann på statuen av han som skal stå atme' den av Tom Lund :wink:
              den statuen må opp snart ja!! Tom Lund har betydd mye for de de fleste kanarifugler, men det er viktig at den nye generasjonen har en som er Mr. Lsk der også. Hvem andre en Bjarmann er Mr.Lsk!! Tom og Bjar ved siden av hverandre.

              Opp med Bjarmann
              Seriegull 2016!!!

              Kommentar

              • ON
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3639

                #8
                Jeg støtter en vegg med "Brikker" MAN KAN sette på, med de store navnene, antall kamper osv...og Lund, og Bjarmann sine er ekstra store "brikker".

                Kommentar

                • Kimito
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 2601

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Nordby
                  Jeg støtter en vegg med "Brikker" MAN KAN sette på, med de store navnene, antall kamper osv...og Lund, og Bjarmann sine er ekstra store "brikker".
                  Høres ut som en veldig god idé synes nå jeg. Man bør benytte historien til klubben på en god måte. Slik får man også hyllet spillerne ordentlig.

                  Når det gjelder tribuneseksjonene mente jeg i første omgang at man bare kunne velde å kalle dem med spillernavn litt uhøytidlig i fansskaren. Da går det ikke utover sponsorer og man kan velge seg de navnene man vil. At det er for få tribunedeler...vel start med å kalle opp dem, så får inngangen bli Sundgot etter hvert. Pissoaret blir Normann og pølseboden Strandli :lol:
                  Ferdigskåra

                  Kommentar

                  Working...